Hämtat från förskolan

Imorse var jag såå galet trött alltså, jag ville bara ligga kvar hos mina killar. Det var så jäkla kallt ute också men jag for iväg till jobbet där jag hade en jättebra dag, men så skönt att sluta redan klockan 14! Då for jag till föris och hämtade hem Theodor, det är ju som hans första riktiga dag idag och det var sååå underbart att hämta hem honom. När han såg mig så släppte han allt och sprang till mig med armarna uppåt och ropade maaaammaa och så kramades vi länge. Han blev inte alls ledsen utan var bara glad och se mig. Han hade haft en jätttebra dag, så skönt att han trivs! Vi lekte där en liten stund och sedan for vi hem till oss där vi satte oss i soffan och åt kaka enligt Theodors önskemål.
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vad kul att han hade haft det bra på föris! <3 Kramis

Svar: oja!! <3
Pauline Hurtig

2 Sandra SG:

oj vilka minusgrader! Vi har runt +1 och blåst, regn och kyla bara

Svar: ja det var riktigt kallt, nu har vi bara någon minus
Pauline Hurtig

3 Celine:

Åh så mysigt! Saknar dock inte den där kylan, är rätt nöjd över att slippa den!

Svar: absolut! nä det var lite väl kallt
Pauline Hurtig

4 MALINDENISE:

Fy är verkligen såå kallt just nu.

5 emelie andersson:

Åh fy vad kallt! Så skönt att allt gick bra :) Måste bara fråga om du har tänkt att göra listan, jag utmanade ju dig (a)

Svar: verkligen! åh det hade jag missat, men har kollat nu och ska försöka göra det :D
Pauline Hurtig

6 MALIN:

Oh herregud.... -27 grader?! Här har vi haft plusgrader hela vintern haha. Kram

Svar: japp! jag har gärna någon minusgrad men inte 27..
Pauline Hurtig

7 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Åh så mysigt :).

Har mailat dig gällande Babblarna, kollektionen släpps imorgon FM så om du vill beställa kan du kolla in www.meandi.se och sedan kika på plaggen. Om du väljer att köpa, hör av dig till mig innan 18:00 imorgon så lägger jag en beställning. Behöver då:

Namn:
Adress:
Personnummer:
Mailadress:
Telefonnummer:

Allt detta då det kommer faktura du får betala samt att det ska skickas :). Med telefonnummer så får du sms-avi när du kan hämta paketet :).

Svar: oja! jag har svarat på ditt mail! :)
Pauline Hurtig

8 ullie:

åhh himmel . vi hade minus 3 idag o det är för ruggit i stället har tom kallare ofta men minus 27 hpopar ja nog gärna

9 Mirre Sweetwords:

-27. galet och härligt att det går bra på föris. Ohh det är så gulligt då de blir sådär glada

Svar: ja :D underbart!
Pauline Hurtig

10 NATALIA :

Gud så kallt! Skönt att det gått bra :D

Svar: ja! :/ absolut :D
Pauline Hurtig

11 Sarah:

Så himla kallt :O

12 Linnéa:

Såå mysiga bilder, men usch för den kylan <3

Svar: tack! jo :/
Pauline Hurtig

13 Johanna Utterberg:

Åh så härligt att det gått bra för honom på hans första riktiga dag :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

14 Linda:

Vad kul att han trivs på förskolan! Då känner man sig trygg som mamma 😊

Svar: ja men verkligen!!
Pauline Hurtig

15 Anna:

Åh så kallt! :)

16 My:

Vad roligt att det gått så bra :D

17 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Vad härligt att det har gått bra :)

18 Dixi Wonderland:

Va duktig han är :D Och starkt av dig också att lämna honom för det kan inte vara lätt för mammahjärtat även fast man vet att dom kommer få det roligt med sina kompisar :)

Svar: ja :D tack snälla, nu har jag dock sån tur att de är Jonas som lämnar eftersom att han börja jobba senare en mig. Så han får göra det jobbiga att lämna och jag det roliga att hämta :D
Pauline Hurtig

19 Sara Ekman:

Ooooj vad kallt ni har det! :O

20 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Åh så sött av honom att släppa allt :D

Svar: hihi ja! :D
Pauline Hurtig

21 Louise:

Men åh va skönt att han verkar trivas 😊 himla kallt ni haft de 😱

22 Matilda Berlin:

Men alltså FY! -27 grader? Jag som tyckte vi hade det kallt med minus 11, haha! Kram fina <3

Svar: japp...brrr!
Pauline Hurtig

23 Matilda Berlin:

Men alltså FY! -27 grader? Jag som tyckte vi hade det kallt med minus 11, haha! Kram fina <3

24 Matilda Berlin:

Men alltså FY! -27 grader? Jag som tyckte vi hade det kallt med minus 11, haha! Kram fina <3

25 Michelle:

Skönt att det gick så bra! :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

26 Jessica Högberg:

-27??? Borde inte vara lagligt...
Han verkar stor trivas!

Svar: haha eller hur! ja det gör han :)
Pauline Hurtig

27 Denise:

Hjälp vad kallt!!

Svar: ja :o
Pauline Hurtig

Kommentera här: