Utbakade flätor

Nu är jag hemma efter kvällsjobb, vi hade det så lungt att jag kunde sluta tidigare, så skönt! Så nu myser jag i soffan med min älskade man och tvn visar bron. Jag har ju sett den tidigare men inte Jonas så nu har vi snart sett klart säsong 1 tillsammans, tycker den är så jäkla bra alltså!
 
Idag gjorde jag 2 st utbakade flätor till jobbet, tycker de är så snyggt och roligt med lite olika frisyrer. Jag fick mycket komplimanger för dom på jobbet och för att vara första gången jag gjorde utbakade tycker jag att de blev riktigt bra.
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vad skönt att du hade lugnt på jobbet och kunde sluta tidigare. Fina flätor du hade :-D Kramis

Svar: ja :D åh tack!
Pauline Hurtig

2 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Så fina de är :). Alltid kul när man får höra något om sig själv så där :)

Svar: tack! ja verkligen :)
Pauline Hurtig

3 Miss Jennifer:

Jag önskar jag kunde fläta mig själv :P

Svar: bara att öva :D
Pauline Hurtig

4 MALINDENISE:

Snygg fläta.

5 Sara Ekman:

Flätor är så himla fint!! :)

6 Linnéa:

Åh sååå fina, vill bli bättre på att fixa till mitt hår 😋

Svar: tack snälla, ja det är ju så roligt :)
Pauline Hurtig

7 cecilia:

Såå snyggt!! :)

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

8 ullie:

skönt o sluta tidigare
inbakade gör mja mest på mina tjejjer gäller att få in knixen på utbakade m =)

9 Alice Lindström:

Fint med flätor :)

10 Carro:

Åh så fint! :)

11 Carolina Thoor:

Skönt att få sluta tidigare och vilka fina flätor :D

Sv; ja, det var det :)

Svar: oja! tack :)
Pauline Hurtig

12 Dixi Wonderland:

Jag är duktig på flätor men det där tror jag inte att jag hade kunnat göra. Väldigt fint dock :D

Svar: om du är duktig borde du klara det, för det är inte jag och jag klarade det :D
Pauline Hurtig

13 ajlimullersandvik.blogg.se:

Men ååh, så himla snyggt ju!

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

14 Jessica Högberg:

Wow, önskar jag kunde!

15 emelie andersson:

åh det är så fint :)

16 Jonna:

Wow så fina 😻

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

17 Ida - foto & häst:

Riktigt fint :)

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

18 Johanna Utterberg:

Superfint med flätor verkligen! :)

19 My:

Superfina!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

20 Linda:

Fina flätor du hade!

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

21 Matilda Berlin:

Men åh! SÅ HIMLA FINT!! Önskar att jag med hade kunnat ha det, men har alldeles för tunt och skadat hår. Återkommer om ett par år när det kanske går igen, haha! Kram söta <3

Svar: tusen tack! åh <3
Pauline Hurtig

22 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Vad snyggt! :)

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

23 Frida:

Såå fint! :)

Svar: tack! :)
Pauline Hurtig

24 natalia:

Snyggt :D

Svar: tack!
Pauline Hurtig

25 Amanda Sofi:

Så snyggt ju!

Svar: tack ju!
Pauline Hurtig

Kommentera här: