Östgöta ring

Kommer ni ihåg att jag berättat om en julklapp som gjorde mig så himla glad. Nu tänkte jag äntligen ta och visa er den, nämligen den här ringen som jag fick av mamma. Det är ingen vanlig ring utan den betyder väldigt mycket för mig, redan innan jag visste att den fanns så ville jag ha en.
 
Jag är ju född och uppvuxen i norrbotten och det finns en norrbottensring jag tycker den är så himla fin och skulle vilja ha en fast de känns inte riktigt rätt. Jag berättade för mamma att jag önska det fanns en likadan fast för östergötland. Min mamma är född i Norrköping med de flytta hit upp när hon var 8 år. Jag har inte varit där nere så mycket men de har alltid pratats så mycket om de, mamma känner sig inte som en norrlänning trots att hon bott här så länge, och det gör inte riktigt jag heller, trots att jag alltid bott här. Jag pratar rätt ofta med den dialekten just för att de är det jag hört, många frågar ofta var de kommer ifrån.
 
Vi googla men hitta ingen sådan ring. Men när vi var till pite på mässa så fanns det en, helt plödsligt låg den bara där framför, så himla fin, jag blev så otroligt glad. Mamma ville ge den åt mig i julklapp och den är verkligen sååå fin, älskar den. Tusen tack för tusende gången mamma!
 
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Åh vilken fin ring du fick! <3 Kramis

Svar: tack visst är den!
Pauline Hurtig

2 MALIN:

Vilken vacker julklapp! Kram

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

3 Sara Ekman:

Så fin!!

4 emelie andersson:

Åh vad fin! :) förstår att du blev glad!

Svar: jaaa :D
Pauline Hurtig

5 Iselin Renée:

Så fin :)

6 My:

Vad roligt! Så fin :)

7 Amanda:

Men wow så fin!!!

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

8 Louise:

Jättefin! 😃

9 Norahsmamma :

Åh vilken fin ring!

10 sarah:

åh vad fin ring =)

Svar: tack!
Pauline Hurtig

11 Sussi:

Jättefin ring :)

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

12 Celine:

Gud så kul att ni hittade en! Vill själv väldigt gärna ha en norbottensring, särskilt nu när jag bor utomlands för att ha något att påminna mig om hemma <3

Svar: ja :D åh jag det förstår jag!
Pauline Hurtig

13 Miss Jennifer:

Men wow så fin!

Svar: åh ja visst är den :D
Pauline Hurtig

14 Johanna Utterberg:

Så fin, den påminner lite om Gotlandsringen :)

Svar: tack! jaså, vad kul att de finns en sådan också!
Pauline Hurtig

15 Jonna Elb:

fin <3

Svar: tack!
Pauline Hurtig

16 Linnéa:

Sååå himla fin ring - har en favvisring i silver, det enda jag ärvde efter min farmor <3

Svar: tack! så fint!<3
Pauline Hurtig

17 ullie:

men oj va fin förstår du blev glad

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

18 natalia:

Otroligt fin!

19 Jessica Högberg:

"innan jag visste att den fanns", helt underbart! så fin=)

20 Carolina Thoor:

Åh vad roligt att höra att du har funnit en sådan ring du länge letat efter :D

Sv; ja, det håller jag helt med om. Men jag tycker även det är svårt då killen min går till sitt jobb och jag kan itne somna om efter hans larm :/

21 Jeanette:

Men vilken fin historia :) Och vilken fin ring.

Svar: tack!
Pauline Hurtig

22 Dixi Wonderland:

Men vad är oddsen att ni skulle hitta den där? Måste vara ödet :D

Svar: haha ja men eller hur!
Pauline Hurtig

23 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Den var jättefin :)

Svar: tack!
Pauline Hurtig

24 Annika:

Så fin ring.

25 Anita:

Så fin!! :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

26 Denise:

Men åh så fin! Sån skulle jag med vilja ha! :D
Jag är ju från Gävle och fick för många år sedan en Gästrike-ring, sedan har jag bott i Norrtälje i några år och har därifrån ett halsband med ett ankare som är deras kommunsymbol och nu bor jag ju i Linköping och vill ha något som symboliserar min tid här. Men Gästrikeringen är för mig alltid speciell <3

Svar: Tack visst är den! :D åh vad kul att de finns :)
Pauline Hurtig

27 THERESA WILLIAMS:

Hej, jag är Theresa Williams Jag har för dig, jag gjorde allt för dig, jag gjorde allt Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag stavade till slutet av mitt liv och jag spionerade det tillbaka till slutet av mitt liv. han såg det, det var inte detsamma, det var inte detsamma, det var inte detsamma, det var inte detsamma, det var ungefär 4 pm. Jag blev så förvånad, jag sa att jag var så förvånad att jag var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom. Jag var så glad och gick för att vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag vet att du har ett förhållande med, skulle jag kunna hjälpa dig med den här personen. email: {[email protected]} du kan maila honom om du behöver hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.

1) kärleksspell
2) Lost Love Spells
3) Skilsmässa Spells
4) Äktenskapsstavar
5) bindande stavning.
6) Breakup Spells
7) Förvisa en tidigare älskare
8.) Du vill bli befordrad till ditt kontor / lotteri stavning
9) vill tillfredsställa din älskare
Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
genom {[email protected]}

Kommentera här: