Muminglas

 
På max nu så har de muminglas till barnboxarna så självklart fick Theodor en egen barnbox när vi idag var ute och shoppade med hans mormor. Annars brukar han bara få en burgare, men han åt gladeligen pommesen som han tillomed dippade i min smältost, haha så söt, tar verkligen in allt man gör! Jag har några av maxmuminglasen som kommit ut tidigare år, tycker de är så himla fina, men denna är ju faktiskt Theodors. Han verkar gå i mammas fotspår och gilla mumin, han säger "mummi" åt mumin hihi. Får se om vi får äta på max snart igen, finns ju nämligen 3 till motiv.
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Åh vilken söt! :-D Kramis

Svar: eller hur!
Pauline Hurtig

2 Sara:

åh så fin!! :D

3 ullie:

åhh de är så söta . kan hända min 11 åring vill ha en box bara för glasens skull de hade alltid då e va små böcker o glas med mumin på så gulligt

Svar: ja :D hih vad roligt, ja så roligt att de gör med mumin!
Pauline Hurtig

4 Jonna:

Fin <3

Svar: visst är den :)
Pauline Hurtig

5 MALIN:

Men nej, vad underbart! Kram

6 Mirre:

Notera att jag bytt bloggadress, dock fungerar sweetwords.se fortfarande, kramar
Så fina glas

Svar: tack!
Pauline Hurtig

7 Ellen Gräntz:

Så gulligt glas, och vad kul att Theodor också gillar mumin :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

8 Dixi Wonderland:

Så kul att du kan utöka din samling :D

Svar: hihi ja :D
Pauline Hurtig

9 Matilda Berlin:

Såå fint! Minns hur min Mamma älskade när det var sånna kampanjer. ALDRIG åt vi skräpmat så ofta som då, haha! Kram sötaste <33

Svar: haha åh vad roligt! :D kram <3
Pauline Hurtig

10 JoJo:

så fint! jag älskar mumin! :D

Svar: jag med :D
Pauline Hurtig

11 Jonna Elb:

Åh så fint <3

12 Johanna Utterberg:

Åh så gulligt! :)

13 Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv :

Så fint glas 😍

14 Frida:

Fint! Kul när barnen gör likadant :)

Svar: hihi ja :)
Pauline Hurtig

15 Josäfin Andersson :

men åh vad söta!

Svar: visst är dom!
Pauline Hurtig

16 Alice Lindström:

Vilket gulligt glas!

17 My:

Så kul :D

18 Amanda:

Åh så fint<3

19 Linnéa:

Såå himla fina glas, skulle vilja samla på nått med <3

20 Carro:

Så söta! Mummi betyder mormor på finska 😉

Svar: jaså, vad roligt :D
Pauline Hurtig

21 Louise:

Dom glasen är ju så fina ! Min lillebror fick nått här om dagen 😃

Svar: verkligen! vad kul :)
Pauline Hurtig

22 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Hoppas att du lyckas få tag på alla tre motiven! :)

23 Miss Jennifer:

Jätte fint :D

24 Emma :

Guddottern fick ett i helgen med, jättefina :)

Svar: vad kul :D
Pauline Hurtig

25 THERESA WILLIAMS:

Hej, jag är Theresa Williams Jag har för dig, jag gjorde allt för dig, jag gjorde allt Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag stavade till slutet av mitt liv och jag spionerade det tillbaka till slutet av mitt liv. han såg det, det var inte detsamma, det var inte detsamma, det var inte detsamma, det var inte detsamma, det var ungefär 4 pm. Jag blev så förvånad, jag sa att jag var så förvånad att jag var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom. Jag var så glad och gick för att vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag vet att du har ett förhållande med, skulle jag kunna hjälpa dig med den här personen. email: {[email protected]} du kan maila honom om du behöver hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.

1) kärleksspell
2) Lost Love Spells
3) Skilsmässa Spells
4) Äktenskapsstavar
5) bindande stavning
6) Breakup Spells
7) Förvisa en tidigare älskare
8.) Du vill bli befordrad till ditt kontor / lotteri stavning.
9) vill tillfredsställa din älskare
Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
genom {[email protected]}

Kommentera här: