Morgon fredagsmys

 
Igårmorse vaknade av att Theodor skrattade i sömnen, så underbart. Jag kunde sedan ligga kvar och bara titta på honom och se han vakna för en ny dag. För kvällen innan hade min chef smsat och frågat om jag kunde jobba kväll på fredagen i stället och det gick bra. Så jag och Theodor fick fredagsmysa på morgonen istället. När jag lämnade honom på förskolan sprang han glad in för att leka men jag fick mig en jättefin hej då puss och ett älskar dig, han är så underbar!
 
Idag tog vi sovmorgon och vaknade av att solenstrålar sken in i sovrummet, vi låg kvar och tittade lite på Nicke Nyfiken, så mysigt. Nu tänkte jag sätta mig på golvet och bygga lego med Theodor och titta på gårdagens avsnitt av talang. Hoppas ni får en jättebra helg, egentligen längtar jag bara tills nästa helg, då händer något så roligt hihi.

Kommentarer:

1 Carro:

Så mysig han är! :)

Svar: oja! :D
Pauline Hurtig

2 Emma :

Vilken mysig morgon!

Svar: absolut!
Pauline Hurtig

3 Alice Lindström:

Vad mysigt!

4 Dixi Wonderland:

Mys :)

5 Netti Starby:

Haha min son brukar också skratta i sömnen och det är verkligen härligt <3 Kramis

Svar: ja så sött :D
Pauline Hurtig

6 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Åh det är så ljuvligt med sånt där :D. Älskar att höra sånt fortfarande. William pratar och skrattar ofta i sömnen och gjort sedan han var liten :)

Svar: hihi vad roligt! :)
Pauline Hurtig

7 Sara Ekman:

så mys :)

8 Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv :

Men vad sött att höra honom skratta i sömnen 😍

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

9 Linnéa:

Ah sååå härligt det låter 😋. Här strålar solen idag med, vårkänslor .

Svar: ja så härligt!
Pauline Hurtig

10 Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Så mysigt! :)

11 Emelie Andersson :

Åh så mysigt med en härlig morgon :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

12 Carolina Thoor:

Ja, det har verkligen varit underbart väder idag och vad trevligt att ni hade en bra morgon igår och idag :D

Sv; ja, gör det. Alltid roligt att se :D

13 Johanna Utterberg:

Så mysigt och han är så söt! :)

Svar: :D
Pauline Hurtig

14 Annika:

Vad mysigt. Trevlig kväll.

Svar: ja :) tack detsamma!
Pauline Hurtig

15 JoJo:

men vad mysigt och så söt bild på honom! :)

Svar: ja :D tack!
Pauline Hurtig

16 natalia:

Så härligt med sovmorgon :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

17 Wanderlust by Jona:

Alltså åh, sötnosen! Han verkar vara en så himla fin och snäll individ :)

Svar: hihi ja de är han! :D
Pauline Hurtig

18 Celine:

Förstår inte hur en unge kan vara så gullig?

Svar: hihi aw :D
Pauline Hurtig

19 Frida:

ååh vad mysigt att vakna upp så! :)

Svar: absolut!
Pauline Hurtig

20 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Det är så härligt med sol dessa dagar! :)

Svar: oja!
Pauline Hurtig

21 Linda:

Så mysigt!😊

22 Matilda Berlin:

Men alltså! Hade så gärna vaknat utav det istället för en snarkande sambo, haha!! Hoppas verkligen att ni har haft en fantastisk helg fining <33

Svar: haha ja det vaknar jag också av ibland, inte lika mysigt xD <3
Pauline Hurtig

23 Jasmine:

Så fint att läsa om tiden du har tillsammans med Theodor.

(Sent) Svar: Tack för dina ord.

Kram

Svar: aw tack
Pauline Hurtig

24 MALIN:

Älskar denna bilden! Så fin! Kram

Svar: åh tack så mycket!
Pauline Hurtig

25 Amanda Sofi:

Vilken fin bild!

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

26 Louise:

Men åh va gulligt att han skrattade i sömnen 😍

Svar: haha ja!
Pauline Hurtig

27 Miss Jennifer:

Vad mysigt och vilken härlig bild :D

Svar: oja, tack :)
Pauline Hurtig

28 Ellen Gräntz:

Alltså! Det låter så mysigt! Detta är inte hälsosamt för mig haha, börjar längta efter att skaffa barn :)

Svar: hihi aw :D<3
Pauline Hurtig

29 Jonna Elb:

Så mysig morgon! :)

Kommentera här: