Lite fredagsmys

Idag var vi allihopa tillbaka som vanligt efter all sjuka, Jonas berätta att Theodor hade blivit jätteglad och satte igång och lekte direkt på förskolan. Han blev ändå jätteglad när jag kom och hämtade honom. Å att hämta honom är verkligen det mysigaste som finns, jag är helt pirrig innan hihi. Nu har jag och Theodor haft lite fredagsmys men nu sover han och Jonas är i studion och spelar in musik så jag får fredagsmysa vidare själv. Tvn visar talang och jag tror att jag ska gå och göra mig lite varmchoklad med marshmallows. Hoppas ni får en bra helg!
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vad skönt att ni är friska och tillbaka till vardagen igen. Ha en mysig kväll! :-D Kramis

2 Linnéa:

Åh, sååå skönt att ni är friska nu <3

3 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Vad härligt att han känner sig så trygg på förskolan :)

Svar: oja!!
Pauline Hurtig

4 ullie:

fint jobb kort ja men det är skönt när de är så glada o trivs o känner trygghet på dagiset då blir det oxå bra i mamma hjärtat

Svar: tack :) ja men verkligen!
Pauline Hurtig

5 Louise:

Härligt 😃

6 Linda:

Trevlig helg!

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

7 Miss Jennifer:

A och O att barnen ska känna sig trygga!

Svar: ja visst är det så!!
Pauline Hurtig

8 My:

Skönt att ni piggnat på er :)

9 Jonna:

Härligt att ni blivit friska <3

10 ajlimullersandvik.blogg.se:

vad skönt att ni är tillbaka på banan igen, och så snabbt! <3

Svar: ja :D vi var bara sjuka någon timme men sedan ville vi ju inte smittas :)
Pauline Hurtig

11 Sara Ekman:

Mys :)

12 Dixi Wonderland:

Skönt att ni alla är friska :D

13 Johanna Utterberg:

Så härligt med fredagsmys och att ni alla är friska igen :)

Svar: absolut!
Pauline Hurtig

14 Alice Lindström:

mysigt med fredagsmys!

15 Matilda Berlin:

Men åhh så skönt att ni verkar vara på banan igen! Ha en UNDERBAR helg vännen <33

Svar: ja :D åh tusen tack fina du!
Pauline Hurtig

16 emelie andersson:

så mysigt med lite fredagsmys, och vad skönt att det hade gått bra och lämna han idag också :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

17 Jessica Högberg:

Fredagsmys är underskattat

Svar: haha ja!
Pauline Hurtig

18 Sussi:

Skönt att ni mår bra igen..
Ha en fortsatt trevlig helg med mycket myyys

19 Mirre:

Skönt att ni är pigga och på allerten igen =D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

20 THERESA WILLIAMS:

Hej, jag är Theresa Williams Jag har för dig, jag gjorde allt för dig, jag gjorde allt Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag stavade till slutet av mitt liv och jag spionerade det tillbaka till slutet av mitt liv. han såg det, det var inte detsamma, det var inte detsamma, det var inte detsamma, det var inte detsamma, det var ungefär 4 pm. Jag blev så förvånad, jag sa att jag var så förvånad att jag var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom. Jag var så glad och gick för att vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag vet att du har ett förhållande med, skulle jag kunna hjälpa dig med den här personen. email: {[email protected]} du kan maila honom om du behöver hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.

1) kärleksspell
2) Lost Love Spells
3) Skilsmässa Spells
4) Äktenskapsstavar
5) bindande stavning
6) Breakup Spells
7) Förvisa en tidigare älskare
8.) Du vill bli befordrad till ditt kontor / lotteri stavning
9) vill tillfredsställa din älskare
Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
genom {[email protected]}.

Kommentera här: