Hallen uppe

Den 21 augusti flyttade vi in i vårt fina hus, vil har alltså bott här i ett halvår idag och som vi trivs! Jag är verkligen så glad att vi flyttade. Vi trivdes väldigt bra i lägenheten men de är underbart med hus! Jag har ju tidigare visat er delar av vårat hem (ni kan se inläggen genom att trycka på ordet) hallen, köket, vardagsrummet, sovrummet, badrummet, Theodors rumgästrummet. Å nu tänkte jag att vi skulle fortsätta för nu är jag äntligen nöjd med hallen uppe.
 
 
Det är som bara ett rum man kommer upp i från trappen med fyra dörrar, Theodors rum, gästrum, badrum och vårat sovrum. Den fina skivan fanns redan där uppe och vi har valt att göra det lite som en skrivhörna. Så skrivmaskningen fick flytta dit upp och jag tycker verkligen att det blev så fint! Älskar detaljerna i guld.
 
 
Här ser ni Theodors brevlåda som han fick i alla hjärtansdag present. Den fina monsteran har vi fått av mamma och jag tycker det blev så snyggt med pedistalen där. Påväggen vid skrivbordet hänger stjärnhimmel tavlorna som jag gjort, hur kan ni se här.
 
 

Kommentarer:

1 cecilia:

Sååå fint! :)

Svar: tack! :)
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Åh vad fint ni har det! :-D Kramis

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

3 Jonna Elb:

Så fint ni har det <3

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

4 Emelie Andersson :

Åh så fint! :)

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

5 Linnéa:

Såå fint, älskar skrivmaskinen 😋

Svar: tack :) ja jag med! :)
Pauline Hurtig

6 MALIN:

Jättekul att se hur ni har det! Kram

Svar: vad kul att du tycker det!
Pauline Hurtig

7 lisebrevik:

Så utroligt fint og veldig inspirerende! :D

8 ullie:

så fint o mysigt kul när man känner man trivs så . här har vi bott i 1.5 år oxå det bästa vi gjort

Svar: tack :) ja verkligen!
Pauline Hurtig

9 Carro:

jättefint! Hela ert hem är så fint :)

Svar: tusen tack!
Pauline Hurtig

10 Jessica Högberg:

Ni har verkligen fint! <3

Svar: tack så mycket <3
Pauline Hurtig

11 Matilda Berlin:

Men wow vad fint du (ni) har det!! Bokstödet var ju bara sååå sött =) Kram <3

Svar: tack snälla :D ja visst är det!
Pauline Hurtig

12 Linda:

Så fint!

Svar: tack! :)
Pauline Hurtig

13 Wanderlust by Jona:

Alltså jag bara tokälskar att ni har en skrivmaskin! :D

Svar: hihi ja jag med, loppisfynd 100 kr :D
Pauline Hurtig

14 Dixi Wonderland:

Kan tänka mig att ni trivs bra, ser fint ut :D

15 Emma L:

Åh vad fint ni har det! Det är verkligen så fint med gulddetaljer med! Ha en bra dag :)

16 Emma L:

Åh vad fint ni har det! Det är verkligen så fint med gulddetaljer med! Ha en bra dag :)

Svar: tack snälla! ja det tycker jag med :D
Pauline Hurtig

17 Carolina Thoor:

Riktigt fint. Förstår att du är nöjd!

Sv; ja, det är riktigt vackert :)

Svar: tack
Pauline Hurtig

18 Johanna Utterberg:

Så himla fint ni har det! :)

Svar: tack!
Pauline Hurtig

19 Id:

Men wow vad fint!!

Svar: tusen tack!
Pauline Hurtig

20 Josäfin Andersson :

åh så fint!! Krukan var ju sååå snygg!

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

21 Ebba:

Wow så fint! Så söt liten brevlåda också! :)

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

22 My:

Så fina detaljer :)

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

23 sarah:

tack =) fina saker

Svar: tack!
Pauline Hurtig

24 ajlimullersandvik.blogg.se:

det ser verkligenmega mega mega fint ut :D

Svar: tack så jättemycket!
Pauline Hurtig

25 Ida - foto & häst:

Så fint det ser ut! :)

Svar: :D
Pauline Hurtig

26 Emma :

Så fint!
Halvår redan, tiden går verkligen fort.

Svar: tack :) ja fast det känns längre faktiskt :)
Pauline Hurtig

27 Amanda Sofi:

Så fint ni har de!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

28 Miss Jennifer:

Riktigt snyggt och stilrent :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: