Handen innanför tröjan

Varje dag när jag hämtat Theodor på förskolan och vi kommit hem så sticker han handen innanför min tröja. Precis som jag gjorde på min mamma när jag var i hans ålder. Theodor och jag ammar fortfarande ibland som nervarvning och ofta en gång när han kommer upp till oss på natten. Men de blir kortare och kortare stunder, men både han och jag tycker att de är så mysigt. Det är verkligen våran stund, så nära man kan komma. Men jag börjar ändå känna mig redo att sluta och det känns skönt att de typ fadear ut och inte blir ett tvärt avslut. Kan sakna våra långa amningstunder när de var hans enda näringskälla. Men tänk att jag fortfarande kan producera mjök, efter snart 2 år, kroppen är så häftig!
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Det är verkligen häftigt med kroppen och söt bild på er! <3 Kramis

Svar: verkligen! åh tack :)
Pauline Hurtig

2 Johanna Utterberg:

Ja kroppen är så häftig! :)

Svar: oja!
Pauline Hurtig

3 Linnéa:

Nämen åh, skönaste bilden <3

Svar: hihi åh tack!<3
Pauline Hurtig

4 ullie:

fin bild
ja men ja tyckte oxå att man liksom bara kände att nu är är det färdigt me detta sen sknade man ju det ett tag ja =) mysstunderna

Svar: tack så mycket! ja så har vi valt iallafall, vet de som slutar helt tvärt med allt..
Pauline Hurtig

5 Anita:

Sötisar!

Svar: aw tack :D
Pauline Hurtig

6 Carolina Thoor:

Jättefin bild på er två :)

Sv; tusen tack :)

Svar: tack så mycket :D
Pauline Hurtig

7 JoJo:

så härlig bild på er! :D

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

8 tess:

Jag älskade att amma, men med andra barnet tätt in på det första, slutade jag att amma lillan innan hon fyllt ett år. Nu saknar jag det massa, så mysigt!

Svar: Jag med! okej..
Pauline Hurtig

9 Dixi Wonderland:

Tycker tiden går så himla fort när det kommer till honom. Minns än idag när du var gravid och skrev om det. Tur att man fotograferar så mycket idag så man kan bevara alla fina stunder :D

Svar: ja visst gör den! Ja men verkligen, tittar ofta tillbaka! :)
Pauline Hurtig

10 MALINDENISE:

Fina bilder!

Svar: tack! är dock bara en bild i inlägget..
Pauline Hurtig

11 My:

Storkillen :)

Svar: jo :D
Pauline Hurtig

12 Sara:

hihi så söt med handen

13 Sara:

hihi så söt med handen

14 Sara:

hihi så söt med handen

Svar: hih eller hur :D
Pauline Hurtig

15 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Ja, kroppen är häftig på många sätt! :)

Svar: verkligen!
Pauline Hurtig

16 maja söderberg:

Fina ni är!!

Svar: aw tack!
Pauline Hurtig

Kommentera här: