Ugly christmas sweaters

 
Förra året på julrean köpte jag dessa jultröjor åt oss.Jag tycker de är så charmiga, älskar ugly christmas sweaters, äger du någon sådan? Jag ska nog försöka köpa oss en varsin även på årets rea så vi har 2 var, hihi. Å så älskar jag ju att matcha, som ni säkert vet vid de här laget.
 
Theodor har nu gått på jullov till den 8 januari, så mysigt! Jag jobbar imorgon och de 2 mellandagarna men annars är jag ledig, så skönt! Idag när jag kom hem så gjorde vi hand och fotälgar.. Jag tycker att det är så roligt att skapa och pyssla tillsammans, Theodor gillar de också, å vill göra det mer och längre stunder. Idag fick jag till och med måla hans fötter, men efter ett tag kom han på hur kladdig han var och ville avbryta haha.

Kommentarer:

1 Annika:

Oj så fina bilder av dig och Theodor. Tack för kommentaren, önskar dig en riktigt God Jul.

Svar: tack så jättemycket!
Pauline Hurtig

2 Johanna:

Jag blir aldrig färdig och köpa, för jag tänker han kan bara ha den, denna julen, sen är den för liten nästa :(

Svar: jag köper alltid större storlekar :) denna är lite stor nu så tror han kommer kunna ha den nästa jul med men man vet ju aldrig :D
Pauline Hurtig

3 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Jag har faktiskt ingen :)

Svar: okej
Pauline Hurtig

4 Sara:

Men gud så söta!!

5 Sara:

Men gud så söta!!

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

6 Tina:

Sv: ja de är mäktigt att höra hjärtljuden!😍 åh vad fina bilder, jättefina tröjor! Så mysigt att pyssla! Skönt att du är ledig rätt mycket nu i jul då😍

Svar: tack så mycket! ja absolut :D
Pauline Hurtig

7 ullie:

ja har ingen
men va skönt för honom o va ledig nu

Svar: okej, jo :)
Pauline Hurtig

8 Sarah:

Det är verkligen kul att pyssla :)

Svar: absolut!
Pauline Hurtig

9 Netti Starby:

Så söta ni är då och vilka fina jultröjor! <3 Kramis

Svar: tack så mycket :D
Pauline Hurtig

10 Matilda Berlin:

Men alltså guuuu vad söta ni är tillsammans!!! <3

Svar: aw tack snälla <3
Pauline Hurtig

11 Dixi Wonderland:

Jag har försökt hitta julpyjamaser som inte innehåller rött... Mission impossible ungefär. Även letat efter fina jultröjor men det hittar jag inte heller :(

Svar: hm... jag har några, från cubus, men annars rekommenderar jag patpat :D
Pauline Hurtig

12 sara:

Gillar också jultröjor, det har vi alla här hemma förutom Lexus. Tror vi får ha dom på oss på söndag :)

Svar: mysigt :D
Pauline Hurtig

13 Marielle:

Såklart jag har! 😅

Svar: kul :D
Pauline Hurtig

14 Emelie Andersson :

Så mysigt och vilken fin bild på er :) tycker det är kul med sådana tröjor men äger tyvärr ingen själv :/

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

15 Yasmine:

Vad söta! Tycker det är så häftigt att matcha :D

Svar: tack, ja eller hur :D
Pauline Hurtig

16 Alice:

Vad mys!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

17 Jeanette:

Jag gillar verkligen ugly christmas sweaters, så charmigt :) Äger själv två stycken faktiskt

Svar: jag med :D kul!
Pauline Hurtig

18 enna:

Skönt med ledighet, jag är också ledig till den åttonde :) Ni är så fina

Svar: ja :D härligt! aw tack
Pauline Hurtig

19 Frida:

Så fina :D Jag äger tyvärr ingen ännu men funderar på att köpa. Kanske ska göra som du och vänta tills rean :)

Så himla mysigt att pyssla också!

Svar: tack :D ja gör de! :) verkligen
Pauline Hurtig

20 Johanna Utterberg:

Så fina! Vi ska ha jultröjor på oss på julafton, typ hela bunten ;)

Svar: vad kul :D
Pauline Hurtig

21 Maolion:

Såna jultröjor är ju så mysiga! :D

Svar: oja :D
Pauline Hurtig

22 ajlimullersandvik.blogg.se:

Har sällan hört om ett barn som inte gillar att bli kladdig av färg!!

Svar: haha de är han och hans pappa då xD
Pauline Hurtig

23 ajlimullersandvik.blogg.se:

Har sällan hört om ett barn som inte gillar att bli kladdig av färg!!

Kommentera här: