Min bullet journal 2019

När jag fyllde år i juni fick jag en Bullet journal av Jonas. Jag har aldrig använt mig av de tidigare men har helt förälskat mig i det. Jag älskar ju att pyssla och skapa så de passar mig perfekt. Jag tror att tanken är att man ska göra varje månadsuppslag i slutet på månaden innan men jag har redan nu gjort klart enda till nästa December. Dels för att jag vill hinna och inte känns press över det, men också för att jag ju redan nu har planer för kommande månader som jag vill skriva in. Jag har dock lämnat lite tomma sidor ifall att jag vill fylla i något nytt. Funderar på att göra en tracker men vet inte riktigt vad de skulle ge mig. Vi får se. Hursomhelst tänkte jag nu ta och visa några uppslag ur min bullet journal.
 
 
April, en av mina favoriter, med ljusrosa körsbärsblommor.
 
 
Varje månad har som en framsida med temat, maj, fick lavendel. I maj valde jag även att göra veckouppslag, för i Maj har jag alltid så mycket planer.
 
 
I slutet på varje månad har jag de 3 rutorna ni kan se ovan. En märkt med bilder från månaden, här ska jag helt enkelt klistra in bilder som jag tagit under aktuell månad. Dans, här skiver jag in planer jag har att göra med mina danselever. Och sociala medier, här skriver jag upp olika saker jag vill posta och när.
 
 
I Juni har jag också veckor, här med valtema under detta år har jag helt snöat in mig på valar så de var rätt självklart att en månad skulle ha det, men en sida fick bli helt neutral, gillar den skarpt.
 
 
För augustimånad valde jag att göra veckor på ett uppslag. En ruta för vecka 31, 32, 33, 34 och 35 för i augusti brukar jag inte ha så mycket å jag tycker de blev sött med solrosorna.
 

Här failade jag, glömde att skriva "M" et i september, men tycker det blev en helt okej lösning.
 
 
Ja de var några sidor som jag ville visa er. Jag har även några sidor som inte är månadskopplat som tex. en Buketlist och så. Å sidorna jag visat er är heller inte helt klara utan pysslas till eftersom. Är så peppad att fylla denna fina bok, det är verkligen så kul, å jag lär visa er mer av den. Vad tycker ni om den so far?

Kommentarer:

1 Frida:

Vad kul! Och vad fint du har gjort det :)

Svar: Ja, tack snälla!
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Vad roligt och så fint du har gjort! :-D Kramis

Svar: Tack så mycket!
Pauline Hurtig

3 Tess:

Åh, vad fin! Jag har också velat testa bullet journal och det här gjorde mig ännu mer sugen :D Gott nytt år fina du! Kram

Svar: Tack så mycket! Rekommederar de starkt :D
Pauline Hurtig

4 Mamma och mormor:

Så personligt men även mycket stilfull ❤

Svar: Tack fina mamma!
Pauline Hurtig

5 Celine:

Men lägg av så fin din blev!!! Avis hihi!

Svar: Å tack så jättemycket!
Pauline Hurtig

6 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Så fin! :)


Svar: Tack så mycket :)
Pauline Hurtig

7 Amanda:

Åh så fin! 😃

Svar: Tack :D
Pauline Hurtig

8 ajlimullersandvik.blogg.se:

Du verkar sannerligen kreativt begåvad!! Heja heja dig <3

Svar: Nämen aw tusen tack!
Pauline Hurtig

9 Sara Ekman:

Vad kul! :D

Svar: Ja :D
Pauline Hurtig

10 enna:

Wow så fint! Det är nästan bättre att du har gjort så eftersom det blir lätt att man inte hinner göra för nästa månad :)

Svar: Tack snälla :D ja delvis så jag tänkte
Pauline Hurtig

11 Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Gud vad kul med Bullet Journal, önskar jag kunde rita så jag kunde skaffa mig en! :)

Svar: Ja så kul! Man måste inte kunna rita :)
Pauline Hurtig

12 Anna:

Så himla fint!! Älskade september, hahah. Vill se mer 😍😍

Svar: Tusen tack!
Pauline Hurtig

13 Emelie Andersson :

Åh vad fint! ❤️

Svar: Tack ❤
Pauline Hurtig

14 ullie:

men oj va fin verkligen roligt o ha

ja gillar o göra ris eller nåt i en kopp eller som ett hjrta alla blir så glada över de lilla liksom :D enkel grej med nån kopp eller så

Svar: Tack så mycket :)
Pauline Hurtig

15 Sarah:

Vad roligt att du fick en present du älskar och fått så mycket användning av :)

Svar: Ja :D
Pauline Hurtig

16 Dixi Wonderland:

Va duktig du är på att måla :O Så kul med en så personlig kalender :D Gott Nytt År fina du :D

Svar: Å tusen tack! <3
Pauline Hurtig

17 Sara:

Så himla fint!!

Svar: Å tack!
Pauline Hurtig

18 Sara:

Så himla fint!!

19 Marielle Friman:

Jag har inte riktigt fattat grejen med bullet journal men den var superfin 💕

Svar: De är ju som en kalnder du skapar själv, du kan skriva vad du vill och tracka olika saker, lista osv :) tack!
Pauline Hurtig

20 Marielle Friman:

Jag har inte riktigt fattat grejen med bullet journal men den var superfin 💕

21 Alice:

Åh vad fint!!!

Svar: Tack snälla!
Pauline Hurtig

22 mammatillmirakel.blogg.se:

Så grymt duktig du är! ♡ Den är jättefin.
Gott nytt år!

Svar: Tusen tack!
Pauline Hurtig

23 Yasmine:

Jag tycker den är superfin! :D Vill se mer! :) Kram

Svar: tack så mycket! 😀 de kommer nog!
Pauline Hurtig

24 Ellen Gräntz:

Så fint du gjort!!

Svar: tack så mycket! :)
Pauline Hurtig

25 GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

Men åh, sååå himla snyggt! Blev riktigt sugen på att knåpa ihop en själv nu! :))

Svar: tusen tack! vad roligt att höra :)
Pauline Hurtig

26 JHH:

Tyckte att v.25, juli och augusti var väldigt fina! Och september löste du ju hur smart som helst!

27 JHH:

Vad fint! Tyckte att speciellt v.25, juli och augusti blev väldigt fina! Och september löste du smart! :)

Svar: tack snälla :)
Pauline Hurtig

28 Elle:

Tyckte det var väldigt kreativt-SÅÅÅÅ FIIIINT!!!

Svar: tack så jättemycket! :)
Pauline Hurtig

29 Jennifer:

Wow impressive att ha gjort för hela året.
Jag lyckas om jag har tur, göra en vecka i taget :D haha

Svar: ja har absitinens nu haha..
Pauline Hurtig

30 Jasmine:

Wow! Så inspirerande att se. Jag har själv haft tankar på en Bullet Journal, men nöjer mig i nuläget med mina andra små projekt. Väldigt roligt att få glädjas åt din kreativitet. Tack för att du delar med dig!

Svar: Ja, att baka är ett intresse jag gärna tar mig tid för. :)

Kram

Svar: tack så jättemycket! :D
Pauline Hurtig

31 Cecilia:

Åh va fint du har gjort. Jag har precis börjat med min idag och kommer uppdatera mig vartefter, fick väldigt mycket inspiration från dig nu. tack :)

Svar: tack så mycket! men vad kul! :)
Pauline Hurtig

32 Petra :

Vad duktig du är!
Jag hade funderingar på att köpa en men kom fram till att det nog skulle rinna ut i sanden ...

Svar: åh tack snälla, jag älskar att fylla i min :D
Pauline Hurtig

33 Josefin:

Vad fint du gjort, väldigt kreativt! Men jag förstår inte riktigt vad en bullet journal är? En kalender? :)

Svar: tack så mycket! ja precis, men man får ju som göra den hur man vill och fylla den hur man vill, jag trackar även lite saker, skriver listor och så :)
Pauline Hurtig

34 bookcraving.blogg.se:

Sååå fin! 😍 Jag har precis börjat med min så det var kul att få idéer här!

Svar: tack! åh vad kul :D
Pauline Hurtig

35 birgitmaria:

Det är så roligt med en bullet journal. Här pysslas det varje söndag, med nya veckoupplägg. Det är så skönt med pennor och papper.
Så fin din blev!

Svar: ja så kul! vad roligt, jag har lite absintens nu när jag är klar..
Pauline Hurtig

36 Mia Thelin:

Inspirerande, kul att se hur du gjort! Verkar lagom pyssligt:) ska nog också prova!

Svar: tack så mycket! :D ja man kan ju som välja själv :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: