Lätt snöfall

Idag har jag som sagt jobbat, vi hade rätt mycket på jobbet och jag jobbade över i drygt 1 ½ h. Jonas är i studion och spelar in så Theodor har varit hos min mamma, de hade haft en så bra och mysig dag. Jag längtade så efter Theodor hela dagen, och var så trött, jag är som kvar i de lata mysmodet. När kom till mamma så passade jag och Theodor på att bada badkar och sedan blev vi bjudna på middag, så mysigt.
Nu ska jag koka lite te och inviga min nya muminmugg, årets vintermugg, jag fick den av min svärmormor i julklapp, visst är den fiin.
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Åh vilken fin mugg! :-D Kramis

Svar: visst är det fin :D
Pauline Hurtig

2 ullie:

alltså älskar de där kopparna
tur han får va hos mormor det är stängt annars me eller ? De brukar ha nån avd öppen me

Hoppas du hinner o vila

Svar: ja verkligen!
jo :) de var jourförskola men inte på hans eller med hans personal så ville inte de
Pauline Hurtig

3 Sarah:

Vad mysigt att bli bjudna på middag :) Så fin muggen var :)

Svar: ja :) tack visst är den!
Pauline Hurtig

4 Sara Ekman:

Mysigt <3

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

5 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

Jättefin :). Köpte du något på rean jag tipsade dig om? :)

Svar: tack! :) nej det blev aldrig så :/ men supertack för tipset!
Pauline Hurtig

6 Matilda Berlin:

Men guuu vilket mysigt avslut på dagen! Och så himla fin mugg! Jag tror nog att hon känner dig ;) KRAM <3

Svar: ja :) hihi oja :D
Pauline Hurtig

7 Celine:

Så otroligt gullig mugg!

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

8 Jeanette:

Jobbigt att det var så mycket att du var tvungen att jobba över. Men låter som att du fick en mysig kväll sen :)

Svar: ja :/ jo absolut :)
Pauline Hurtig

9 sara:

Söt mugg! Hoppas ni får en fin fredag :)

Svar: tack :D hoppas du hade det med!
Pauline Hurtig

10 Johanna:

Förstår du är trött när man är kvar i i latmode :) Och då dessutom jobba över.. Låter som ni hade de mysigt när du kom hem

Svar: ja... absolut :)
Pauline Hurtig

11 Angelica Wåhlin:

Vilken fin mugg!

Svar: tack! :)
Pauline Hurtig

12 Carolina:

Den var oerhört fin! Älskar verkligen sådana muggar och fick själv en i julklapp :D

Svar: visst är den :D kul!
Pauline Hurtig

13 Annika:

Jättemysigt att bli bjuden på middag.

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

14 Alice:

Åh vad fin! och mysigt med bad!

Svar: tack! ja verkligen :)
Pauline Hurtig

15 Amanda (Swedish Passport):

Åh, den var ju verkligen superfin! :)

Svar: eller hur! :D
Pauline Hurtig

16 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Så fin :)

Svar: visst är den :)
Pauline Hurtig

17 Yasmine:

Mysigt att bada badkar! :D Superfin mugg! Kram

Svar: oja! tack :)
Pauline Hurtig

18 Louise:

Åh va mysigt och vilken fin mugg! :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

19 enna:

Vilken mysig dag :)

Svar: ja iaf kvällen :)
Pauline Hurtig

20 Delila:

Så mysigt <3

Svar: ja <3
Pauline Hurtig

21 Tess:

Åh, vilken fin kopp! Jag älskar Mumin :)

Svar: tack, jag med :D
Pauline Hurtig

22 mammatillmirakel.blogg.se:

Vilken supermysig mugg! ❄️

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

23 Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Otroligt fin vintermugg! :)

Svar: visst är den! :)
Pauline Hurtig

24 Jasmine:

Vilken perfekt mugg till dig, du som är så förtjust i mumin. :)

Svar: Tack, juldagen på ön var lyckad.

Kram

Svar: ja hihi :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: