Hot chocolate

 
Alltså jag har ett sådant mysmode, älskar mys. Igår kom Jonas ut till mitt jobb på lunchen och vi åt hamburgare nere i restaurangen tillsammans -mys. Jag och Theodor skrev klart alla julkorten -mys. Vi åt Luciafika och såg Pettson och Findus juligheter -mys. På kvällen såg jag och Jonas Riverdale -mys. Imorgon ska jag, mamma och Theodor och shoppa -mys. Sedan ska vi till en kollega med andra kollegor och deras barn -mys och efter det är det julkonsert med Jonas projektkör -mys. Medans Jonas nattade Theodor såg jag Dixi Wonderlands vloggmas -mys. Nu har jag gjort mig en mumsig kopp med varm choklad, alltså ser ni hur god den är? Magisk -mys.

Kommentarer:

1 znogge:

Så mycket mys mitt i en tid som många upplever som stressig! Chokladen såg bara så god ut!

Svar: ja :D visst gör den!
Pauline Hurtig

2 Anonym:

Ha ha, har du haft mys dagar?? ;)

Svar: ja :) vem?
Pauline Hurtig

3 Sara:

Åh vad mycket mys, underbart :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

4 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

Låter som ni riktigt myser till i julen :D. Ja den ser helt galet god ut din kopp med choklad. Ska se till att göra en egen någon dag, det hör vintern och julen till :)

Svar: absolut! ja den var såå good!
Pauline Hurtig

5 Ullie:

åh alltid mysigt med sånt där extra mys
fin bild

Svar: ja verkligen! åh tack :)
Pauline Hurtig

6 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Det var mycket mys där! :)

Svar: jajemän :D
Pauline Hurtig

7 Sara Ekman:

Muuums! :)

Svar: oooja!
Pauline Hurtig

8 Netti Starby:

Vad härligt med en massa mys! :-D Kramis

Svar: absolut :D
Pauline Hurtig

9 Dixi Wonderland:

Vet du hur hedrad jag känner mig över att få vara inkluderad i din mysdag? :D <3

Svar: åhw vad roligt att höra <3
Pauline Hurtig

10 Yasmine:

MYS! ;) Är det projektkören i Luleå som ska lägga ner som han är med i?

Svar: ja :D Nej det är en annan kör. Jonas håller i flera körer men denna har han bara under en kortare tid inför projekt med olika körsångare :)
Pauline Hurtig

11 Bella:

Jag orkar inte vad gott det ser ut!!

Svar: Ja så gott å mysigt!
Pauline Hurtig

12 Johanna Utterberg:

Så härligt att allt är mys!! :)

Svar: Ja :D
Pauline Hurtig

13 Jasmine:

Så himla mycket mys! Bilden är riktigt fin. :)

Svar: Tack! Så roligt att du gillar min tändsticksask.

Kram

Svar: Ja :) tack snälla!
Pauline Hurtig

14 Beatrice Jakobsson:

Gud vad mysigt du hade det och chokladen såg väldigt god ut! :)

Svar: Ja!! :D de var den :)
Pauline Hurtig

15 Jeanette:

Men mums! Det där såg verkligen så otroligt gott ut :)

Svar: Ja suuupergott!
Pauline Hurtig

16 Matilda Berlin:

Men alltså DRÖM vad gott det ser ut!!! <3

Svar: eller hur hihi :D
Pauline Hurtig

17 Annika:

Så trevligt du ha det, jag är också mycket för att mysa.Det är verkligen kvalitetstid och viktiga stunder för att må bra.

Svar: Ja men verkligen!
Pauline Hurtig

18 Angelica Wåhlin:

Mmm, vad god den där varma chokladen såg ut!!

Svar: Det var den också :D
Pauline Hurtig

19 Louise:

Mums vad gott! :D <3

Svar: super gott!
Pauline Hurtig

20 Delila:

Mys är det bästa som finns!

Svar: Oooja!
Pauline Hurtig

21 Sara:

Men åh så gott å mysigt :D

22 Sara:

Men åh så gott å mysigt :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

23 Johanna:

Härligt med massa mys! =)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

24 Alice:

Vad mys!!

Svar: Ja :D
Pauline Hurtig

25 Therese Bjärstig:

Mer MYS till folket säger jag bara, det är det december (och livet i stort) går ut på om du frågar mig! KRAM

Svar: ja men eller hur! :D
Pauline Hurtig

26 Carolina:

Låter verkligen som om du tar vara på all mysighet du bara kan och den där koppen ser galet mysig ut! :D

Svar: Ja jag försöker verkligen! :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: