Frukost till julkalendern

 
Jag älskar hemmamornar när man kan sitta och äta frukost länge. Det gjorde jag och Theodor i morse, Theodor ville ha på sig sin pepparkaksdräkt, vi tände ljus, gjorde en riktigt tredje advents frukost och såg julkalendern. Ser ni julkalendern? Vad tycker ni i så fall? Jag tycker att den är såå bra! Skulle likna den med en blandning av Sunes jul och Mysteriet på Greveholm. Theodor tyckter också att den är jättebra och spännande. En av de bättre måste jag säga, den är väldigt julig, jag tycker verkligen att de är så himla roligt och mysigt med julkalender!
 

Kommentarer:

1 enna:

Det såg ju hur mysigt ut som helst! Perfekt morgon :)

Svar: ja verkligen :D
Pauline Hurtig

2 Znogge:

Vilken mysig adventsmorgon! Jag har sett några avsnitt och visst är den bra.

Svar: absolut! :D vi har sett alla :)
Pauline Hurtig

3 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

Låter mysigt :). Har inte sett den i år :)

Svar: det var det! okej
Pauline Hurtig

4 emelie andersson:

nej vad mysigt, han ser så nöjd ut så :)

Svar: jättemysigt :D
Pauline Hurtig

5 Emma :

Åh va mysigt.

Svar: ja väldigt
Pauline Hurtig

6 Netti Starby:

Vilken mysig morgon ni hade tillsammans <3 Kramis

Svar: absolut! <3
Pauline Hurtig

7 Tina:

Vad mysigt!! 😍 har faktiskt inte sett julkalendern i år! Får försöka ändra på de haha! Den verkar jättemysig!

Svar: ja :D ja gör de!
Pauline Hurtig

8 Johanna:

Så mysigt :)

Jag har sett ett avsnitt, så kan inte säga så mycket om den, :)

Svar: absolut! åh vi har sett alla :D
Pauline Hurtig

9 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Åh, morgonmys :)

Svar: oja :D
Pauline Hurtig

10 ullie:

så fin han e va mysigt ni har det perfek me paddan

Svar: ja :D verkligen!
Pauline Hurtig

11 Therese Bjärstig:

Både jag och barnen gillar den och vi ser den tillsammans varje morgon innan skola/jobb :-D MYS!

Svar: vad kul! :)
Pauline Hurtig

12 Therese Bjärstig:

Både jag och barnen gillar den och vi ser den tillsammans varje morgon innan skola/jobb :-D MYS!

13 sara:

Tycker julkalendern är mysig i år :) Och vad mysigt att äta frukost framför den :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

14 Matilda Berlin:

Men guuu vad mysigt!! Börjar alla mina mornar nu i December med frukost framför julkalendern, hihi! Kram <3

Svar: ja men de är ju såå mysigt! :D
Pauline Hurtig

15 Marielle:

Vilken sötnöt! 😍

Svar: visst är han :D
Pauline Hurtig

16 Sara Ekman:

Så mysigt <3

Svar: ja :)<3
Pauline Hurtig

17 Yasmine:

Låter som en otroligt mysig morgon tillsammans <3

Svar: det var de verkligen! <3
Pauline Hurtig

18 Frida:

Vad mysigt :) Älskar att äta frukost tidigt på morgonen när det fortf är mörkt ute.

Ja men gör det :D var supergott!

Svar: ja så mysigt! dock var detta vid 9, blir knappt ljust här
Pauline Hurtig

19 Sara:

Så mysigt!

Svar: oja :D
Pauline Hurtig

20 Sara:

Så mysigt!

21 Jasmine:

Åh, en så mysig tredje advent!

Svar: Tack för din kommentar.

Kram

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

22 Sarah:

Ser ut som en riktigt mysig morgon :)

Svar: det vare :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: