September månad

Alltså att de redan är september imorgon? Jag tycker att värdet känns som att de varit september ett tag men blev ändå lite chockad när jag såg att de är första september redan på lördag?! Hur som helst kommer här mina planer hittills för september månad:
 
1/9 Lunch hos min svärmormor och morfars stuga.
2/9 Startar jag upp 2 av mina 3 barndansklasser.
8/9 Kulturnatten.
9/9 Är det val, men vi har redan röstat.
11/9 Ska jag ta andra Hepatitvaccin sprutan.
13/9 Ska jag på årskontroll på reumatologen.
17/9 Ska jag vikariera i 2 balettklasser.
23/9 Är det dop för Charlie.
26/9 Är jag ledig!
30/9 Startar jag en ny barndansgrupp.
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vilken härlig vecka du har framför dig! :-D Kramis

Svar: ja eller veckan har jag inte skrivit så mycket om men månaden :D
Pauline Hurtig

2 ullie:

ja men du aug har gått galet fort ändå tycker ja
låter som om du kommer få de bra i sept oxå

fin morgondag då kram

Svar: ja :D tack!
Pauline Hurtig

3 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Så fin månad ni har framför er :). Får du vaccinationen gratis eftersom du är ssk:a eller är det något du gör ändå?

Jag vaccinerade mig och William 2012 då jag arbetar med barn och kände att man inte kan vara tillräckligt säker på vad man möter :)

Svar: ja :) ja det är via jobbet och jag får de gratis :)
Pauline Hurtig

4 Emma :

Härlig månad ni får :)

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

5 elin:

åh vilka härliga bilder<3

Svar: tack visst är dom :D
Pauline Hurtig

6 Matilda Berlin:

Det känns alltid som att du har så himla mycket kul att se fram emot =) UNDERBART! <3

Svar: ja :D hihi :D
Pauline Hurtig

7 Dixi Wonderland:

Låter som en bra månad :D

Svar: ja det tror jag det kommer bli :)
Pauline Hurtig

8 Alice Lindström:

Du har en del roliga saker framför dig i september, vad roligt!

Svar: absolut :)
Pauline Hurtig

9 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Det är ju svårt och tro att det redan blivit september!!

Svar: ja :o
Pauline Hurtig

10 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Verkar bli en spännande månad :)

11 Annika:

Oj, fullt med aktiviteter men det är ju roligt.

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

12 Emelie Andersson :

Ser ut som en fin månad du har framför dig :)

Svar: ja det blir det nog :)
Pauline Hurtig

13 Sara:

hoppas din månad blir toppen!!

14 Sara:

hoppas din månad blir toppen!!

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

15 Sara:

hoppas din månad blir toppen!!

16 Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Vilka härliga planer för månaden! :)

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

17 Ida - foto & häst:

Så härliga planer du har! :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: