Ikeakatalogen

 
Dricker te, käkar naturgodis och blädrar i Ikeakatalgoen. Jag älskar Ikea, de har ju så himla mycket fint, kul och bra. Vi måste köpa en ny säng till Theodor.. en växasäng med de passande namnet busunge har vi tänkt. Han har haft sin spjälsäng hemma och jag tog bort gallret på ena sidan nu då vi upptäckte att han är alldeles för lång för den, speciellt då han vill ha sovormen som han har i sin växasäng här i stugan. Så vi ska nog ta och beställa en sådan! Men nu ska jag krypa upp med Jonas i sängen och se idol, kollar ni?

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Jag har också fått Katalogen och Ikea har verkligen mycket fint! :-D Kramis

2 Emma :

Va mysigt, älskar också ikea :D

3 Emma Engström:

Naturgodis är ju bland det godaste! <3

Svar: verkligen <3
Pauline Hurtig

4 Frida:

Mysigt att sitta och kolla igenom IKEA katalogen.

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

5 enna:

Så mysigt!

6 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Älskar också IKEA, finns så mycket fint där :D. Har ni nära till IKEA? :)

Svar: ja :D nej :(
Pauline Hurtig

7 Josefine:

Jag älskar också Ikea! Haha ;) Kan kolla i evigheter!

Svar: samma här!
Pauline Hurtig

8 Johanna Utterberg:

Så kul med Ikeakatalogen! :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

9 Emelie Andersson :

Tycker också det är så kul att kolla igenom Ikea :) även Mio!

10 ullie:

älskar oxå den o sitt o kolla eller på nätet men nån sa nåt om en katalog till ja vet inte vi får se

Svar: ja så kul :D
Pauline Hurtig

11 Denise:

Vilken fin bricka! :D

Svar: tack visst är den! :)
Pauline Hurtig

12 Therese Bjärstig:

Älsk på den muminbrickan - så fin!

Svar: ja visst är den :D
Pauline Hurtig

13 Celine:

Låter mysigt!

14 Ida - foto & häst:

Så mys! Ikea har sååå mycket fin ja :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

15 Sara Ekman:

Mys! :) Tittade också på Idol igår :)

Svar: ja :) vad kul!
Pauline Hurtig

16 Matilda Berlin:

ÄLSKADE verkligen att få hem IKEA-katalogen när jag va liten! Det va verkligen en dröm att sitta och bläddra i =) Kram <3

Svar: ja men verkligen!! :D
Pauline Hurtig

17 Dixi Wonderland:

Jag missade idol :(

Svar: vad synd men de är ju ikväll igen :D
Pauline Hurtig

18 Jonna:

Älskar också Ikea, de har så mycket fint <3

Svar: verkligen!
Pauline Hurtig

19 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Jag är personligen inte så glad för IKEA :P

Svar: inte?
Pauline Hurtig

20 Felicia:

Vad fint Mumin-fat

Svar: ja visst är det!
Pauline Hurtig

21 Linda:

Himla mysigt och fin bricka o mugg :)
Svar: Ja gud den byggnaden är verkligen one of a kind!

Svar: ja :D tack!
Pauline Hurtig

22 natalia:

Åh så roligt :D

Svar: oja :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: