Förskolesnack och Way out west

Idag var jag och Theodor för att hälsa på på förskolan. Eftersom att Theodor inte har varit där på så länge kom vi överrens med personalen om en liten mjukstart. Theodor blev såå ledsen när vi gick in, han klamrade sig fast hårt runt min hals och vägrade svara när de pratade. Han älskade förskolan enda från start i januari men nu är de är ju så länge sedan han var där. Å så blev han nog rädd att jag skulle gå fast jag förklarat för honom att vi bara skulle hälsa på.  Ingen av hans gamla förskolevänner var där men hans favvofröknar. Han satt vid mig i början men började sedan leka som vanligt, men tittade hela tiden efter "min mamma!". På måndag ska Jonas lämna honom och jag tror det kommer gå jättebra.
 
Jonas är i Göteborg på way out west så de är bara vi i helgen. Är någon bloggläsare också där kanske?
Så på eftermiddagen idag mötte vi upp mormor i stan, Theodor fick en helikopter i börjaförskolanigenpresent, han blev så glad, bild finns på min instagram. Vi köpte med oss kinamat hem och såg en Bamse film, så mysigt alltså. Nu sover Theodor och jag äter linschips med Jupiter och kollar på fångarna på fortet. Trevlig helg!
 

Kommentarer:

1 Emma Engström:

Aldrig varit på WOW, men verkar småkul! :D

Svar: inte jag heller men de verkar vara populärt :)
Pauline Hurtig

2 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Det kommer säkert att gå bra på måndag :)

Svar: ja det hoppas jag :D
Pauline Hurtig

3 Denise:

Men åh, söte <3
Det kommer nog gå bra ändå på måndag när han ska börja och allt blir som vanligt igen :)

Svar: eller hur <3 ja det tror jag :)
Pauline Hurtig

4 Anonym:

Vad mysigt med kisse :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

5 Carro:

Vi var också och hälsade på förskolan igår, Joline har inte varit där på två månader så jag tror också det är bra att hälsa på innan de ska börja på riktigt igen. Hoppas ni får en mysig lördag :)

Svar: vad roligt, ja samma här
Pauline Hurtig

6 Sara Ekman:

Så mysig kväll! :) Hoppas det går bra när förskolan börjar igen :)

Svar: verkligen, tack!
Pauline Hurtig

7 Dixi Wonderland:

Så himla smart med en mjukstart. Tror det kommer gå jätte bra att lämna honom nästa vecka :D

Svar: ja hoppas det :D
Pauline Hurtig

8 Znogge:

Det ska säkert gå bra på måndag för Theodors del men visst är det en omställning.

Svar: ja det tror jag, ja visst är det de!
Pauline Hurtig

9 Alice Lindström:

Vad mysig dag ni verkar haft!

Svar: verkligen :)
Pauline Hurtig

10 Netti Starby:

Vad bra att ni hälsade på förskolan som en mjukstart :-D Kramis

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

11 Johanna Utterberg:

Hoppas det kommer gå bra på måndag och vad mysigt ni har det :)

Svar: tack, oja :D
Pauline Hurtig

12 Johanna:

Tänkte ta en tur på måndag med Hugo :) Har lite information med till pedagogerna, och vill slippa stå med det på torsdag morgon när han är trött och jag har en tid och passa :) Bättre och ta det i lugn och ro en ledig dag (för oss)

Jag gillar med åska, det har inte varit någon åska alls här. Förutom natten till fredag och idag.

Svar: ja kände samma :)
Pauline Hurtig

13 MADDISENJ.SE:

Så mysigt ni verkar ha haft det! Håller tummarna för att det går bra på förskolan på måndag!

Svar: absolut! tack så mycket :)
Pauline Hurtig

14 Sarah:

Hoppas att förskolan kommer gå bra :)

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

15 ullie:

ja det kommer säkert gå jätte bra på måndag bara man känner i mamma hjärtat så är det ju alltid men går nog bra

Svar: jo.. :)
Pauline Hurtig

16 My Nordqvist:

Bra med en mjukstart, det går nog bra på måndag :)

Svar: ja hoppas det!
Pauline Hurtig

17 Louise:

Ja tror det kommer gå så bra! :D Va mysigt med kissen :D

Svar: ja hoppas det! verkligen :)
Pauline Hurtig

18 Hanna:

Det kommer gå bra ska du se! Snart lekar han för fullt och vill knappt gå hem:)

Svar: ja leker som vanligt i alla fall, hem har han alltid velat men de kommer väl de med haha
Pauline Hurtig

19 Alice:

Åh, skönt att det gick bättre efter ett tag, det kommer säkert gå superbra sen! ^^

Svar: ja hoppas det :D
Pauline Hurtig

20 Angelica Wåhlin:

Åh, vad mysigt med lite chips & katthäng! :)

Svar: oja :D
Pauline Hurtig

21 Emelie Andersson :

Hoppas det går bra vid lämningen! :)

Svar: Tack!
Pauline Hurtig

22 Anita:

Gos :D

Svar: Oja :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: