Veckan via stories

Då har yttliggare en vecka gått och imorgon är det sista dagen på aprilmånad (inlägget med planer för maj kommer snart, har bara inte haft tid) Jag förstår inte hur fort tiden går alltså, känns som att de fortfarande är februari. Men nu börjar det iallafall kännas som vår och jag ser verkligen framemot grönt gräs, sol och värme. Hursomhelst tänkte jag nu ta och visa er lite av vår vecka via bilder jag lagt ut på stories.
 
Jag har gått modevisning två gånger denna vecka, verkligen roligt. Aviciis musik spelades till, jag har verkligen blivit berörd av hans bortgång, så himla onödig alltså, fytusan för den svåra sjukdomen.
 
Jag och Theodor var in på ett dansmöte och när vi skulle hem skedde konversationen ovan. Theodor vet verkligen vad han vill ha, haha. Vi har haft det rätt lungt på jobbet i veckan, när inget fanns att göra så roade jag mig med att göra mig till en kanin.
 
Det mysigaste som finns är ju verkligen att hämta hem Theodor på förskolan, speciellt på fredagar, älskar! På Lördag tog han sovmorgon, sedan for vi ut till stugan en sväng och på eftermiddagen var vi till några vänner som har en son som är ett halvår yngre än Theodor, var verkligen suuupertrevligt.
 
Idag har jag haft dans med mina små elever i 3 klasser. Dansens dag å allt, beskrev det som dansens födeledag för dem, så fint! Ikväll grillade vi tillsammans med fina vänner, var av en långväga, det var så gott och mysigt.
 
Ja lite så har väl våran vecka sett ut, hoppas att ni har haft en jättefin vecka och att kommande blir kanonfin.
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vilka härliga dagar du har haft! :-D Kramis

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

2 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Sån härlig vecka du haft :)

Svar: absolut!
Pauline Hurtig

3 Linnéa:

Så fint/härligt inlägg <3

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

4 Emelie Andersson :

Åh vad mysigt och vad kul att få se lite i bilder :)

Svar: ja :) tack!
Pauline Hurtig

5 Jeanette:

Men vilket mysigt inlägg :)

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

6 ullie:

men vilken mysig vecka du haft
usch ja stackars tim ingen lyssnade på honom <3

Svar: oja :) ja </3
Pauline Hurtig

7 Maria:

Vilken fin och härlig vecka du haft 😊

Svar: japp! :)
Pauline Hurtig

8 Frida:

Vilken härlig vecka! Jag hoppas att den här veckan blir minst lika bra. :)

Svar: ja :D tack snälla!
Pauline Hurtig

9 Denise:

Verkar som om du har haft en bra vecka! :)

10 Miss Philipsen:

Om choklad vore tillräckligt som middag ;)

Svar: haha eller hur :D
Pauline Hurtig

11 Carolina:

Låter verkligen som en underbar vecka :D

Sv; åh tack ska du ha :)

12 Hanna:

Jag blev också berörd av Avicii´s bortgång. Kan inte släppa det. Kanske för att jag sett psykisk ohälsa på nära håll....

Svar: ja så tragiskt :(
Pauline Hurtig

13 Frida:

Ja supermysigt :)
Härliga bilder!
Ah shit vad tiden går fort, hoppas ni får det grönt och soligt i Sverige snart, jag tänkte flyga dit om en Månad lagom till sommaren :)

Svar: tack snälla! ja det känns en bit bort men om en månad har vi sommar :D
Pauline Hurtig

14 Alice Lindström:

Ser ut som att du haft en bra vecka! vilket roligt typ av inlägg :)

Svar: jo :) tack!
Pauline Hurtig

15 Dixi Wonderland:

Så mysiga bilder :D

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

16 Jessica Högberg:

men wow vilken fin vecka och fina bilder! Vem vill inte ha choklad! ;)

Svar: tack så mycket, haha eller hur!
Pauline Hurtig

17 Celine:

Så kul att få se en sammanställning på det här sättet!

Svar: vad kul att du tycker det :D
Pauline Hurtig

18 Matilda Berlin:

Guuuu vad kul att läsa!! Och så himla kul med modevisningen!! Kram fina du <33

Svar: tack vad roligt att höra! :D ja jättekul :)
Pauline Hurtig

19 Sara Ekman:

Kul inlägg! :)

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

20 Freja:

Sjukt att april redan har passerat . Fina bilder du lagt ut , kram :)

Svar: ja :o tack så mycket :)
Pauline Hurtig

21 MALIN:

Kul att se det på detta sätet! Kram

Svar: vad roligt att höra att du tycker det :)
Pauline Hurtig

22 Julia:

Så sjukt tragiskt med Tim!!!

Svar: ja :(
Pauline Hurtig

23 Flisan:

Fin klänning :D

Svar: visst är den :D
Pauline Hurtig

24 Sussi:

Choklad är verkligen den bästa middagen. Han är klok ;)

Svar: haha eller hur ;)
Pauline Hurtig

25 Josefine:

Ååh vilket mysigt inlägg!! :D Håller helt med om Aviciis bortgång.. Helt galet det här. Så många försök på att ropa efter hjälp som han gjorde :(

Svar: tack :D ja :(
Pauline Hurtig

26 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Det var ändå en välfylld vecka :)

27 Emma :

Härlig vecka :D

28 Johanna Utterberg:

Låter som en toppenvecka! :) Har också berörts mycket av hans bortgång :(

Svar: ja de var det :) :( </3
Pauline Hurtig

Kommentera här: