Monday Morning

Helgen har bjudigt på strålande sol, ett besök till råneå, promenader, shuffle med mina danselever, grillat till middag och massa bus och mys med Theodor och missarna.
 
Idag jobbar jag kväll och Theodor slog inte upp sina vackra blå förs efter halv 9, så vi låg bara i sängen och drog oss, så härligt. Nu har vi precis intagit frukosten, jag åt min i muminserien vårvinter, men nu tycker jag att det börjar va dags att skippa vinter delen och bara ha vår, här smälter det för fullt men våren känns ändå en bit bort. Men nu ska vi hoppa in i duschen och sedan ska jag börja bege mig mot jobbet. De är rätt så skönt att starta veckan med sovmorgon och hemmamys alltså.
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vad mysigt att ni låg och drog er länge i sängen! :-D Kramis

Svar: absolut!
Pauline Hurtig

2 Carolina:

Mysigt morgon och hoppas att det kommer att gå bra på jobbet idag :)

Sv; ja, det är så sjukt gott :D

Svar: ja :) tack!
Pauline Hurtig

3 Emelie:

Åh vad mysigt!!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

4 Alice Lindström:

Låter som en riktigt mysig morgon!

Svar: oja :D
Pauline Hurtig

5 Dixi Wonderland:

Hoppas att du får en bra jobbdag :)

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

6 Wanderlust by Jona:

Låter som att ni haft en riktigt härlig helg! :)

Svar: det var det!
Pauline Hurtig

7 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Så mysigt :). Vad är det för något du äter? Choklad? :)

Svar: ja :) nesquike :D
Pauline Hurtig

8 Annika:

Hoppas att du får en trevlig arbetsdag. Skönt med sovmorgon.

Svar: tack! ja verkligen :)
Pauline Hurtig

9 Denise:

Skönt med lite sovmorgon! :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

10 Linnéa:

låter mysigt:)

11 Julia:

Älskar muminporslinet!

Svar: jag meed!! :)
Pauline Hurtig

12 Linnéa:

Åh, sååå mysigt med lite sovmorgon sådär, hade jag också gärna unnat mig <3

Svar: ja så skönt!
Pauline Hurtig

13 Josefine:

Åh det där såg gott ut!

Svar: de är så gott!
Pauline Hurtig

14 Angelica Wåhlin:

Så skönt med sovmorgon :D

15 My Nordqvist:

Vad skönt med lite sovmorgon :)

16 My Nordqvist:

Vad skönt med lite sovmorgon :)

Svar: oja!
Pauline Hurtig

17 MALIN:

Hoppas att du har haft en bra dag! Kram

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

18 Maria:

Härlig start på måndagen :)

Svar: verkligen :)
Pauline Hurtig

19 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Så härligt att ligga och dra sig :)

Svar: absolut!
Pauline Hurtig

20 ullie:

ja men ibland är det så skönt att jobba kväll o ha de där extra mys morgonar

Svar: jo :) de har för och nackdelar
Pauline Hurtig

21 Sara Ekman:

Mys :)

22 Johanna Utterberg:

Härligt att börja dagen med sovmorgon och lugn morgon! :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

23 JoJo:

åh så härlig eran helg verkar ha varit :D gott med grillat.

Svar: oja :D
Pauline Hurtig

24 Matilda Berlin:

Hur löjligt gott såg det inte ut med chokladflingor?? Blev SÅ sugen nu, hihi!! Kram <3

Svar: haha ja så gott!
Pauline Hurtig

25 emelie andersson:

Vilken bra start! :)

Svar: verkligen :)
Pauline Hurtig

26 Mirre Sweetwords:

Skön start en måndag =D

27 Louise:

Jättefint porslin! :)

Svar: eller hur!
Pauline Hurtig

Kommentera här: