Torsdag

 Dagens planer: Ledig dag med mina killar, gjort lite ärenden och fixat i huset.

Dagens mående: hostig

Dagens humör: tyvärr lite lättretlig, blir de av hostan.

Dagens borde: vila

Dagens frisyr: fläta

Dagens smink: puder, ögonbrynspenna och mascara.

Dagens klädsel: svarta byxor, vit t-shirt och lång svart kofta.

Dagens materiella vill ha: Nya mattor..

Dagens beroende: Theodor, min underbara söta Theodor.

Dagens tråkigaste: Att jag och Jonas fortfarande är sjuka.

Dagens låt: Björnen sover, haha.

Morgondagens planer: Jobba, prova kläder till modevisning på Lördag och äta middag på Waldorf med Theodor, Jonas, Mamma och Anna.

Dagens lunch blev på max och Theodor fick sin allra första maxbarnbox. Han älskade det!! En muminleksak fick han också passande nog.

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Åh vad gott med lunch på Max och ni får fortsätta att krya på er! <3 Kramis

Svar: oja! tack :)
Pauline Hurtig

2 Bella:

Krya på er, kram!

3 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Hoppas att ni mår bättre i morgon :)

4 Amanda Sofi:

Hoppas hostan ger sig!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

5 Johanna Utterberg:

Åh vad jobbigt med hostan, krya på er! :( sv: Absolut får du låna listan om du länkar till mig :D

6 Emma Fernhagen:

Hoppas ni blir friska snart!
sv: Ja ibland får man unna sig:)

7 Gabriella :

Sååå söt, krya på er!!

Svar: visst är han! tack :)
Pauline Hurtig

8 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Stackare :(. Krya på er :)

9 Alice:

Krya på er ✨
Vad spännande det lät med modevisning 😍

Svar: tack! ja det är super kul!
Pauline Hurtig

10 MALIN:

Alltså GUD vad fin han är! Åh! Kram

Svar: åh visst är han :D
Pauline Hurtig

11 Ida - foto & häst:

Så gott med Max :) Krya på er!

12 Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Så kul att få läsa, och krya på er! :)

13 Julia:

Älskar muminleksaken! :)

Svar: jag me :D
Pauline Hurtig

14 Natalia:

Nu blev jag hungrig ;)

Svar: hihi :)
Pauline Hurtig

15 Denise:

Men åh vad mysigt! Vad roligt att han tyckte om det! :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

16 Alice Lindström:

Krya på er! och vad roligt med max premiär!

Svar: tack! absolut!
Pauline Hurtig

17 Jennifer:

Krya 🌸

18 Jessica Högberg:

Bra dag minus sjuka... Krya fort nu!!

19 Amanda:

Så kul lista, krya på dig <3

20 Ida Lindborg ♡:

Åh bästa Max, krya på dig!! så söta bilder!

Svar: ja älskar max! tack snälla!
Pauline Hurtig

21 Kattis:

Mysig dag men trist med hostan, hoppas den är bättre idag!<3

22 Tapet för kille och tjej:

Vad kul att han blev glad för den första maxbarnboxen!

Svar: ja det var så kul!
Pauline Hurtig

23 Dixi Wonderland:

Håller tummarna för att hostan ska försvinna :)

Svar: tack!
Pauline Hurtig

24 Felicia:

krya på dig

25 sarah :

aaaa det var det .. åh söt =)

Svar: visst är han!
Pauline Hurtig

26 Madeliene:

Fin blogg! :)
lust att göra ett bloglovin byte? :)

Svar: tack så mycket! jag använder mig inte av det men gillar du min blogg är du fri att följa!
Pauline Hurtig

Kommentera här: