See the line where the sky meets the sea

 
För ett tag sedan såg vi filmen Vaiana, så himla fin alltså, älskar alla vackra miljöer de gjort. Så tycker jag att grisen är så gullig, men hemma får vi passa oss för att säga gris, då blir Theodor rädd haha, istället säger vi Pua som den heter. Hursomhelst, när jag hör låten "se the light where the sky meets the see" från filmen så tänker jag alltid på bilden ovan. Jag älskar verkligen den bilden, den är tagen på Rhodos, på min och Jonas första utomlandsresa.

Kommentarer:

1 Jessica Högberg:

Det var en läcker bild, hoppas det blir fler=)

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Åh vilken romantiskt bild på er! <3 Kramis

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

3 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Jag har inte sett den filmen, men eran bild var vacker! :)

Svar: gör det! :D tack :)
Pauline Hurtig

4 Alice:

Vi såg också den filmen för några veckor sen, helt fantastisk!! 😍

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

5 Emelie Andersson:

Grisen är så himla söt, det tycker jag också! :)

sv: nä jag förstod att det var lite svårt att se den. Vet inte alls vad det är för fel ;)

6 Celine:

Haha blir han rädd för ordet gris?? Så kul!

Svar: hahaha ja, han är rädd för biltema grisar och den har vi kallat grisen så räcker att säga de så lir han rädd xD
Pauline Hurtig

7 Jennifer:

Jätte fin bild på er :D
Älskar den filmen :D

Svar: tack!
Pauline Hurtig

8 Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Så fin bild, och den låten är ju så fantastisk! När jag såg filmen första gången gick jag helt ärligt omkring och lyssnade på den på repeat dygnet runt ;)

Svar: tack! ja men samma här!
Pauline Hurtig

9 MALIN:

Den filmen är så bra! Kram

10 Alice Lindström:

Åh så vacker bild på er!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

11 My:

Riktigt fin bild :)

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

12 Dixi Wonderland:

Jätte fin bild :D

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

13 jannice:

Jag måste se den filmen med mina barn=)

14 Julia:

Åh vad fin bild!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

15 Kattis:

Vilken superhärlig bild på er två, fint minne kan jag tänka mig. Den filmen har jag inte sett än men tror jag måste se till att göra det snart.:)

Svar: tack så mycket! ja gör det!
Pauline Hurtig

16 Felicia:

så himla fin bild :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

17 Amanda Sofi:

Så fin bild!

18 Sara:

Ååh vad fin bild!

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

19 Bella:

Måste se den filmen!

20 Gabriella :

Såå himla fin bild!!

Svar: tack!!
Pauline Hurtig

21 Eleonora Adriana ♥:

Så himla fiiin bild! :)

Svar: Tack så mycket
Pauline Hurtig

Kommentera här: