Promenad i Råneå

Idag skulle Jonas vikariera i råneå så jag och Theodor följde med dit. Jag gick en härlig promen fick sova gott i vagnen. Det är så fint att promenera där vid vattnet, de vackra höst färger, att jag till och med fick se svanar, så fint! Vi gick förbi parkbänken där jag och Jonas ristade in J + P för x antal år sedan. Sedan mötte vi upp Theodors Farmor Lena och fortsatte promenera med henne innan vi gick hem till dom och åt lunch. Sedan lämnade Jonas och Theodor mig i stan där jag passade på att shoppa lite innan jobbet. Blev lite julklappar till lillkillen. Sedan hade jag min första dansklass för terminen och det gick verkligen så bra, 2 grupper med barnddans har jag nu och det var så himla kul. En jättebra dag!
 
 
 

Kommentarer:

1 Isabell Hedberg:

Åh så vackert :D

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Vilken mysig dag! :-D Kramis

3 Amanda:

Gud så mysigt<3

4 Anita:

Åh, såå fint :D

Svar: ja visst är det!!
Pauline Hurtig

5 Johanna Utterberg:

Låter som en underbar dag! :)

6 Mirre Sweetwords:

Men oh så härligt och så höstigt och fint ni fått

Svar: ja verkligen, färgerna är såå vackra!
Pauline Hurtig

7 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Det är så härligt när naturen börjar visa höstens närvaro :)

8 Alice:

Så underbart! 😍

9 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Åh så fin plats :)

Svar: ja det är såå fint där!
Pauline Hurtig

10 Amanda Niclasson:

Himla mysiga bilder!

Svar: åh tack :)
Pauline Hurtig

11 Jennifer:

Men åh vad mysigt :D

12 Linnéa:

Sååå mysiga bilder <3

Svar: aw tack :D
Pauline Hurtig

13 Celine:

Låter som en så fin dag!

14 Julia:

Mysigt!

15 Farmor och Svärmor:

Tack för igår <3

Svar: tack själv <3
Pauline Hurtig

16 Linda:

Gud så mys :-D

17 Pink Unicorn Metalhead:

Ja riktigt :) ååh vad härligt det ser ut!

Svar: det var det!
Pauline Hurtig

18 Carro:

Åh så vackert! :)

Svar: absolut!
Pauline Hurtig

19 Alice Lindström:

Vad mysigt och det ser riktigt fint ut!

20 Dixi Wonderland:

Låter som en helt fantastisk dag :D

21 jessy:

va mysigt :D

22 Ida:

Låter som en härlig dag :) Och fina bilder!

Svar: det var det! tack :)
Pauline Hurtig

23 Emilia:

Så vackert det ser ut att vara!

24 ajlimullersandvik.blogg.se:

vad fint att ni har ristat in, jag har gjort det i ett gammalt träd uppe vid mitt barndomshem :) Himla fint! :)

Svar: hihi ja lite kul att hitta nu, så fint!
Pauline Hurtig

25 Kattis:

Så härliga bilder och vad fint att ni ristat in på en parkbänk!:D
sv: Tack för din gissning i tävlingen, återkommer med en vinnare den 8 oktober.

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

26 Denise:

Låter verkligen som en härlig dag! :)

27 My:

Åh vad mysigt :)

28 Bella:

Så mysigt!

29 lucy:

men va mysigt och väldigt fina bilder :) Bra där att handla julklappar redan nu, något man borde börja göra :)

Svar: tack snälla! ja jag gillar att vara ute i bra tid :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: