Min pappas födelsedag

Idag skulle min pappa ha fyllt 69 år, men den 14 september för 8 årsedan tog cancern honom i från oss. Det går inte en dag utan att jag tänker på honom, utan att jag saknar min pappa. Att jag då och då ser någon som liknar honom eller har samma namn och får en klump i halsen av förhopping och en klump i magen av besvikelse. Jag funderar mycket på hur jag ska prata om honom med Theodor. Det är ju hans morfar, men han är nog för liten för att förstå det än. Men jag gav han en liten ram med en bild på pappa och sa att de var hans morfar och då gav han fotot än kram. Det kändes så fint, samtidigt som det gjorde ont i mig att de aldrig kommer att träffas, men jag vet att han vackar över oss varje minut.
 
 Theodor tittar på ett fotografi av sin morfar.

Kommentarer:

1 Natalia:

Kramar <3

Svar: <3
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Usch min pappa gick också bort för 8 år sedan och många styrkekramar från mig! <3

Svar: tack! kram tillbaka
Pauline Hurtig

3 Emma Fernhagen:

Kan inte ens föreställa mig sorgen, skickar massor med kramar<3

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

4 Days by Johanna:

förbannade cancer :(

Vi pratar mycket med Hugo om hans mormor, men han var ju nästa 2 när hon gick bort och träffade henne, så det känns liksom naturligt.

Svar: ja verkligen :(ja det förstår jag, men eftersom att Theodor aldrig träffat honom så känns det lite svårt. men vi pratar rätt mycket om honom så han kommer veta vem morfar är ändå :)
Pauline Hurtig

5 Gabriella :

❤️❤️❤️

Svar: <3
Pauline Hurtig

6 Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv :

Många styrkekramar <3

Svar: <3
Pauline Hurtig

7 jannice:

<3

Svar: <3
Pauline Hurtig

8 Henrik Olsson - Föreläsningar:

<3 <3

Svar: <3
Pauline Hurtig

9 Jennifer:

Beklagar och kram 😂

10 Jeanette:

Usch vad hemskt, kan inte ens föreställa mig hur det är att förlora en förälder. Massa kramar!
Väldigt fint inlägg!

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

11 Sarah:

Förstår att du saknar din pappa :(

12 Kattis:

Beklagar verkligen, men fint sätt att bevara minnet av morfar på!<3

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

13 Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Kram! <3

Svar: kram <3
Pauline Hurtig

14 Jessica Högberg:

<3

Svar: <3
Pauline Hurtig

15 Alice Lindström:

Styrkekramar! <3

Svar: <3
Pauline Hurtig

16 Julia:

Så fin bild!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

17 Sara Ekman:

Usch så sorgligt :,( Kan inte ens föreställa mig känslan </3

Svar: <3
Pauline Hurtig

18 norrbotten emma:

massor med kramar <3

Svar: kram<3
Pauline Hurtig

19 Dixi Wonderland:

Va jag känner igen mig i det du skriver <3 Har ju själv förlorat anhöriga och det är ofta att jag kommer på mig själv men att tycka att jag ser dom i bilar som passerar, i mataffären osv. Jag tycker du ska prata så mycket du känner att du vill för barn förstår mer än vad man tror.

Svar: beklagar din sorg. jo vi pratar mycket om min pappa, men jag tänker liksom att han just förstår vilken relation de har..
Pauline Hurtig

20 Mathilda:

Åh vad fint!

21 Celine:

Tusen kramar till er <3

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

22 My Nordqvist:

Åh ❤

23 Amanda:

Massor av kramar till dig<3

Svar: kram <3
Pauline Hurtig

24 Bella:

Kram på dig<3

Svar: kram
Pauline Hurtig

25 Ida:

Usch så himla hemskt, min sambos pappa dog i cancer förra året, SÅ tufft! Styrkekramar <3

Svar: ja cancer är hemskt! tack <3
Pauline Hurtig

26 Ida Lindborg ♡:

Åh.. kan inte ens föreställa mig vad du går igenom :( stark du är!!

Svar: aw tack <3
Pauline Hurtig

Kommentera här: