# bäverstigen22

I söndags flyttade vi hem från stugan och sov vår första natt i huset. Theodor somnade jättebra på sitt rum och vi har bildmonitor så vi ändå kan vara på nedervåningen fast han sover uppe, så skönt och bra! Det är en sådan himla underbar och härlig känsla att bo här, åh vad vi trivs bra alltså. Är verkligen supernöjd med huset. Jag jobbar ju från 7-16 så jättemycket bilder tar jag tyvärr inte, inte som blir bra iaf, eftersom att det är så mörkt. Men jag ska visa er huset ordentligt, rum för rum så snart vi fått allt i klart och jag hunnit fota. Så länge får ni se 4 instagram tagna i huset.
 
lillafrokenhurtig heter jag på instagram med.

Kommentarer:

1 Days by Johanna:

Härligt ni trivs! :) Ska bli kul och se lite bilder framöver!

Svar: ja :D vad kul att du tycker det!
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Härligt att ni trivs så bra i huset och det är så himla fint! :-D Kramis

Svar: åh tack :D kram
Pauline Hurtig

3 Jennifer:

Så skönt att ni trivs så bra 😊

4 Alice:

Så kul med hus 😍✨

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

5 Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Så kul att det känns bra i huset! :)

6 Henrik Olsson - Föreläsningar:

En babymonitor är väl aldrig fel att ha :)

Här hemma har jag övervakningskameror, så jag kan hålla koll på busarna när jag är på jobbet! :)

Svar: världens bästa uppfinning!
Pauline Hurtig

7 Eleonora Adriana ♥:

Ser jättemysigt ut! :)

Svar: tack!
Pauline Hurtig

8 Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Alltså åh, verkligen så himla roligt ju! :D Ser ut att vara riktigt fint också :)

Svar: ja :D åh tack!
Pauline Hurtig

9 Jessica Högberg:

Himla fint ser det ut från dom bilderna. Härligt att ni är så nöjda!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

10 Emma :

Vilket fint hus!

sv; Nä, de är för långt upp, vi stannar kvar i Skåne :) Vi bor i mina föräldrars radhus tills vår lägenhet är byggd :)

Svar: tack så mycket :)
Pauline Hurtig

11 Dixi Wonderland:

Jag är så nyfiken :D Utsidan ser väldigt fin ut :D

Svar: vad roligt :D tack!
Pauline Hurtig

12 Alice Lindström:

Åh så fint och vad bra att ni trivs! ser fram att få se fler bilder :)

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

13 Bella:

Så fint ni har det!

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

14 Sara Ekman:

Åh vad mysigt! :)

Svar: oja!
Pauline Hurtig

15 Celine:

Så härligt! Ser jättefint ut!

Svar: ja! tack :D
Pauline Hurtig

16 Kattis:

Så härligt att ni äntligen flyttat in och trivs så bra!:D

17 Emelie Andersson :

Åh vad fint! :)

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

18 Ellen Gräntz:

Men så kul, fint att höra att ni trivs så bra. Vill också ha hus när jag läser sånt här haha...

Svar: hihi ja det är så kul :D
Pauline Hurtig

19 Natalia:

Så fint!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

20 Amanda:

Åå så fint och så kul<3

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

21 Gabriella :

Åh såå fint!! 😍

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

22 Emma Fernhagen:

Vad skönt att ni trivs, ser superfint ut!
sv: Åh tack så mycket, kram:)

Svar: ja :) åh tack :D
Pauline Hurtig

23 jannice:

Vad himla fint!!!

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

24 Elin Bjurek:

Åh vad fint, hoppas ni kommer trivas <3

Svar: åh tack så mycket!
Pauline Hurtig

Kommentera här: