Theodors rum

Nästa rum är mitt favoritrum, nämligen Theodors rum. Åh vad nöjd jag är med det! Till och börja med älskar bokstäverna på dörren som han fick av sin moster med familj i doppresent.
Här inne var det en rödblommigfondtapet så den har vi bytt ut mot en grå med luftballonger från rusta. Tycker det blev så fint, tipitältet och kistan jag gjort tycker jag passar så bra. Gardinerna med små isbjörnar som mamma gjort tycker jag blev så fina.
Denna lila hylla hade jag i mitt barnrum, även den lila stolen som syns ovan. Tycker att de passa jättebra, fint med en färg till. Alfabetstavlan med katterna gjorde min morfar åt mig. Lampan som ser ut som en ballong kommer från coop och han äälskar att tända den haha. Bebisskylten använde vi när vi gick ut med graviditeten i sociala medier. De fina galgarna och kläderna på har mamma gjort.
Forest friends djur från stickstay.se och namn-, 1 års och födelsetavla från formeli.se. Molnkrokarna kommer från HM.
Dessa bilarna var min morfars och jag tycker de gör sig så fina i hyllan. Både jag och Theodor ääälskar dessa legoklossarna nedan, de är från ellos.se i dom är alla hans legoduplobitar, så himla smart och snyggt.
Hylla från jollyroom.se med små söta figurer i. Tanken är att han ska ha schleich djuren han samlar på i hyllan men tills han samlat ihop så har vi lite andra fina djur där med.
Theodor älskar verkligen sitt rum vilket känns roligt. Alla leksaker är ju som undanstoppade men han kan lätt plocka fram allt själv vilket han tycker är jätteroligt.

Kommentarer:

1 Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv :

Åh så fint! 😍
Älskade verkligen tapeten

Svar: tack snälla visst är den underbar!
Pauline Hurtig

2 Isabell Hedberg:

Så otroligt fint! Förstår att han älskar det :D
Hoppas du får en fin kväll :)
Kram!

Svar: tack :D åh detsamma!
Pauline Hurtig

3 Johanna Utterberg:

Så himla fint ni har gjort det! :)

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

4 Boel:

Åh vilket underbart rum :D

Svar: tusen tack!
Pauline Hurtig

5 Alice Lindström:

Sötaste rummet jag sett typ!

Svar: aw tack!
Pauline Hurtig

6 Emelie Andersson :

Åh så underbart fint! :)

Svar: tack!
Pauline Hurtig

7 Netti Starby:

Så himla fint rum har har! <3 Kramis

Svar: tack snälla :)
Pauline Hurtig

8 Alice:

Underbart rum!

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

9 Bella:

Åh så fint!

10 Emilia:

Men så himla fint! *-*

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

11 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Så fint han har det :)

12 Jennifer:

Riktigt fint!

13 Carro:

Åh så fint han har det! :)

Svar: tack snölla!
Pauline Hurtig

14 Sara:

sååå otroligt fint!

Svar: tack så mycket!!
Pauline Hurtig

15 Sara:

sååå otroligt fint!

16 Linda:

Åh så fint rum!!

17 Sara Ekman:

Åh så fint o mysigt! :)

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

18 Dixi Wonderland:

Jätte fint :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

19 Kattis:

Så himla fint rum han har, förstår att ni är nöjda med det!😀

Svar: tack så mycket!!
Pauline Hurtig

20 Amanda:

Alltså gud så fint <33

Svar: tusen tack!
Pauline Hurtig

21 Jessica Högberg:

Så galet fint!!

Svar: tack snälla! :)
Pauline Hurtig

22 Ida:

Men gud vad fint!! :D

Svar: åh tack så mycket :)
Pauline Hurtig

23 jessy:

Åh, så fint!! :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

24 Denise:

Förstår att du är nöjd med hans rum! Du har verkligen fått till det helt underbart, superfint! :D

Svar: tack snälla du! :)
Pauline Hurtig

25 Louise:

förstår att du är nöjd! jättefint! :)

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

26 Christina:

Åh så mysigt :D

27 Madeliene:

Åh vilket fint pojkrum! förstår att han älskar det och trivs där! :D<3

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

28 My wonderful loves:

Å så fint!! Önskar att jag hade den inredningsådran!

Svar: aw tack!
Pauline Hurtig

29 Anonym:

såååå fint

Svar: tack så mycket!! vem?
Pauline Hurtig

30 Anonym:

såååå fint

31 Emma :

men gud så fint! älskar tapeten!

Svar: tack! jag med :)
Pauline Hurtig

32 Jasmine:

Men ett så vackert barnrum! Mycket charmigt! <3

(Sent) Svar: Kul att du gillar tavlan med kärleksregler!

Kram

Svar: tack så mycket :D
Pauline Hurtig

33 sarah :

åh vilket fint rum =) blir sugen att skaffa en babis ozå =)

Svar: tack snälla! vad kul :)
Pauline Hurtig

34 Felicia:

åh vad fint :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

35 Celine:

Ni har ju gjort det så himla mysigt för honom!

Svar: tusen tack!
Pauline Hurtig

36 Lucy :

Men gud va fint ni gjort rummet och så mycket fint 😍

Svar: Aw tusen tack!
Pauline Hurtig

37 Jenny Skyllberg:

Åh, vilket mysigt rum 💖

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

38 Helena:

Superfint!!! <3

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

39 Frida:

Åh men vilket mysigt rum! :)

Svar: åh tack :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: