Rosa oktober

Nu har även vi nåts av stormen, regn och blåst, hujjaligen. Och oj oj vilken dag jag har haft på jobbet, var över lite och Jonas och Theodor erbjöd sig att hämta mig. Så himla snällt, innan de var framme ringde Jonas och sa: vi köper mat på max! Eftersom att han skulle iväg och spela redan kl 18, inte mig emot, att äta från max alltså. Nu är Jonas påbäg hem och Theodor sover gott i sin säng och jag jobbar lite på datorn och ser gårdagens paradisehotell, ser ni de?
 
Jag brukar alltid ha rosa detaljer på mig på jobbet, rosa pennficka, namnskylt och skor, men nu i oktober har jag även ett rosa bandet. Du har väl också köpt ett rosa band?

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Jag har köpt två stycken rosa band! :-D Kramis

Svar: vad bra!
Pauline Hurtig

2 Bella:

Jag tittar ibland på PH men följer det inte. Alltså jag står inte ut med Kristian haha..

Svar: haha åh, jag som älskar Kristian, hade dock svårt för honom första gången han var med
Pauline Hurtig

3 Boel:

Jag har köpt mig ett rosa band, det är ett måste :)

Svar: så bra!
Pauline Hurtig

4 jessy:

Åh så fint :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

5 Jennifer:

Här är det med storm typ, men dock inget regn

6 Johanna Utterberg:

Huh för storm! Vad gott med Max-mat! :D

Svar: jo :( ja så gott!
Pauline Hurtig

7 Sara Ekman:

Mums med Max :)

Svar: supergott!
Pauline Hurtig

8 Carro:

Fint att du har det på jobbet och jag måste med köpa ett, gör det varje år :)

Svar: tack! ja det är ju så bra och fint
Pauline Hurtig

9 ajlimullersandvik.blogg.se:

Det blev tyvärr inte så lätt att hålla målen... gött med maxmat! Ang. Prosecco är det inte så fränt. Mousserande vitt vin från Italien...

Svar: ärsh då :/ ja så gott! haha okej :)
Pauline Hurtig

10 Linda:

Så fint med rosa detaljer :-D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

11 Sara Karlsson:

Vad fint!!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

12 Emma :

Inte än men såfort jag kommer till affären köper jag rosa band, gör de varje år! At jag altid tappar mitt rosa band är ju en annan sak haha!

Svar: haha ja jag lyckas också tappa mina..
Pauline Hurtig

13 Jessica Högberg:

Inte hunnit men det kommer!

14 Anita:

Fint med allt rosa, viktigt! :D

Svar: tack!
Pauline Hurtig

15 Emilia:

Här är inget roligt väder här också

16 NATALIA:

Inte sett rosa bandet än men klart jag ska köpa :D

17 Dixi Wonderland:

Det blåser mycket här också :(

18 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Ja, det viner ordentligt om knutarna här ibland, och det ska tydligen bli ännu värre i natt. :/

19 Amanda Sofi:

Å så fint med allt de rosa, särskilt bandet så klart!

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

20 Alice Lindström:

Vad lyx med Max mitt i veckan!

Svar: hihi ja :D
Pauline Hurtig

21 Alice:

Stormen har kommit hit också, så hemskt 😫

22 Lucy :

Max är så gott 😋 och ja jag köpte rosa bandet redan under september 😊😊

Svar: Ja så gott! 😃 åh vad bra 💖
Pauline Hurtig

Kommentera här: