Nu tar jag helg!

Ja nu tar jag helg för imorgon är jag ledig och det känns så skönt! Jag har haft en rätt tuff vecka på jobbet, men jag älskar verkligen mitt jobb, men ännu mer älskar jag att komma hem till mina killar. Theodor är så jäkla rolig alltså, han har nu börjat springa runt, lägga sig på golvet och säga "amla". Han är lite tröttare om kvällarna då vi nu dragit ner till en sovstund om dagen så på kvällarna brukar han dra fram en filt och lägga sig på den på golvet men igår la han sig i krogen, haha så jäkla söt alltså!
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vad skönt att du är ledig imorgon och ha en mysig kväll! :-D Kramis

Svar: ja så härligt! tack så mycket :)
Pauline Hurtig

2 Bella:

Skönt med helg!

3 Amanda:

Så skönt att du är ledig<3

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

4 My wonderful loves:

Skönt med helg. Hoppas att du får en fin helg!

Svar: tack detsamma!
Pauline Hurtig

5 Boel:

Skönt med helg och vilken gulle <3
Trevlig helg!

Svar: oja! hihi eller hur <3
Pauline Hurtig

6 Celine:

Så skönt!

7 Emilia:

Men hur söttt!

Svar: hihi eller hur!
Pauline Hurtig

8 Nea:

Skönt med lite lång helg :)

9 Jennifer:

Jag tog med helg idag! 😊👌🏼 Njut!

Svar: härligt!
Pauline Hurtig

10 Johanna Utterberg:

Skönt med helg och så söt han är! :D

Svar: oja! hihi eller hur :D
Pauline Hurtig

11 Carro :

Men sötnosen! Och njut av en ledig fredag med dina killar :)

Svar: eller hur! det gör jag ;D
Pauline Hurtig

12 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Ha en trevlig helg! :)

Svar: tack detsamma!
Pauline Hurtig

13 Sara Ekman:

så skönt med helg :)

14 NATALIA:

Så skönt, önskar dig en fin helg <3

15 Alice Lindström:

Nej så söt!

Svar: eller hur:D
Pauline Hurtig

16 Dixi Wonderland:

Hoppas att du och familjen får en jätte mysig helg :D

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

17 Jessica Högberg:

Härlig ålder han är i nu!!

Svar: haha ja :D men varje ålder har sin charm :D
Pauline Hurtig

18 Emelie Andersson :

Åh vad söt! :)

Svar: hihi eller hur!
Pauline Hurtig

19 Alice:

Haha sötis! Vi är hemma och vabbar, så vi har också tagit helg nu😍

Svar: :D åh krya på!
Pauline Hurtig

20 Felicia:

skönt med ledighet

21 Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Haha men åh, sötnosen!

22 Denise:

Haha sådär håller min guddotter på också och ska låtsas-ramla. Så ska man alltid säga "ramlaaa" så kiknar hon av skratt ungefär :'D

Svar: hihi så kul!
Pauline Hurtig

23 jessy:

hahah så söt :D

Svar: :D
Pauline Hurtig

24 Anita:

Njut av helgen!!

Svar: De gör jag!
Pauline Hurtig

25 Jessica Högberg:

Så klart har alla åldrar sin charm=)

Kommentera här: