Migrän

Jag lämnade sängen i vanlig ordning 06.00 kände att jag hade lite huvudvärk men inte så farligt. Jag går på bussen och efter ett tag känner jag hur huvudvärken blir värre och illamåendet kommer smygande. Jag funderade på att gå av och hoppa på en buss hemmåt igen men tänkte att det kanske går över när jag kommer ut i luften. Jag är nämligen rätt värmekänslig, dock tyckte jag inte att det var så farligt varmt på bussen. Men jag åkte hela vägen ut till jobbet, hann gå in på sjukhuset och sen var jag tvungen att spinga in på toa och kräkas. Migränen hade anlänt, jag gick upp till mina kollegor som hade morgon möte men de bara såg mig och sa att jag skulle åka hem. Så jag hoppade på bussen igen men klara inte så länge innan jag var tvungen att hoppa av och Jonas och Theodor kom och hämtade mig. När jag kom hem gick jag å la mig och sov till kl 12, vaknade då upp med vanlig huvuvvärk som gick över med hjälp av tabletter. Nu mår jag bra, ursh vad jag hatar migrän.
 
Mina älskade killar som tagit hand om mig idag ♥

Kommentarer:

1 Emelie Andersson :

Åh usch, hoppas att det släpper snart! <3
Så fin bild på dina killar.

Svar: ja det släppte under dagen, tack <3
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Usch vad jobbigt och krya på dig! <3 Kramis

3 NATALIA:

Hoppas det går över snart <3

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

4 Gabriella :

Skönt att det gick över!!

Svar: verkligen!
Pauline Hurtig

5 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Migrän är verkligen skit! Hade det som liten :(

Svar: ja fy det är hemskt!
Pauline Hurtig

6 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Fy det är en sån vidrig känsla :(. Skönt att det "bara" är den vanliga nu då.

Svar: verkligen så hemskt :(
Pauline Hurtig

7 Mirre Sweetwords:

Hualigen för migrän, det är så jobbigt, bra att du åkte hem

Svar: ja fy :(
Pauline Hurtig

8 cecilia:

Krya på dig! :)

Svar: tack!
Pauline Hurtig

9 Jessica Högberg:

Jag klarat inte ens vanlig huvudvärk...

Svar: nej det kan verkligen vara så jobbigt
Pauline Hurtig

10 Celine:

Usch så jobbigt <3

Svar: ja :/
Pauline Hurtig

11 ullie:

åhh nej men va jobbigt ja har det oxå ofta avskyr Hoppas du e piggare tills i morg

12 ullie:

åhh nej men va jobbigt ja har det oxå ofta avskyr Hoppas du e piggare tills i morg

Svar: så jobbigt :( ja idag mår jag bättre :)
Pauline Hurtig

13 EVELINA:

Nej vad jobbigt! Det värsta med migrän är just att man inte klarar av att göra någonting, man mår så otroligt dåligt :/ Tur att Jonas och Theodor kom och hämtade dig och att de skött om dig! Tur också att det gått över!

Hoppas du får en bättre dag i dag! <3

Svar: ja det är så hemskt! verkligen! tack <3 idag har jag mått bra
Pauline Hurtig

14 Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Men usch då, kram på dig! <3

Svar: kram <3
Pauline Hurtig

15 Alice Lindström:

Usch vad jobbigt!

Svar: ja :(
Pauline Hurtig

16 Frida G Svensson:

stackars dig! jag känner verkligen med dig! Hoppas på en bättre dag idag. <3

Svar: tack så mycket! <3
Pauline Hurtig

17 Dixi Wonderland:

Men din stackare :( Skönt att det blev bättre :*

Svar: <3
Pauline Hurtig

18 ajlimullersandvik.blogg.se:

Fy så hemskt, sådan migrän är verkligen som ett mord i huvudet >.<

Svar: ja, bra sätt att beskriva det!
Pauline Hurtig

19 Bill:

Det är inte kul att ha migrän :(

Svar: nä :(
Pauline Hurtig

20 Carolina Thoor:

Jobbigt att höra då det kommer till migränen :( skönt att familjen din kunde hämta upp dig!

Sv; tusen tack! Tackar :D

Svar: ja :( ja det var så snällt
Pauline Hurtig

21 Johanna Utterberg :

Ursch vilken jobbig start på dagen med migrän! :( Tur att dom tar hand om dig <3

Svar: ja fy :( ja så tacksam över det!
Pauline Hurtig

22 My:

Usch krya på dig!

23 Sara Ekman:

Men fy så jobbigt, inte kul :(

24 Kattis:

Usch vad jobbigt, hoppas den är borta nu för denna gång.<3

Svar: det är den :D
Pauline Hurtig

25 jessy:

Hoppas det har släppt nu, så himla jobbigt ju!

26 Hanna:

Åh hatar migrän... har något som heter aoura migrän som gör att jag domnar bort i kroppen :/
Ja masken var okej! Men de som är negativt är att den gör as ont att rycka bort :-/

Svar: ja det är så hemskt, ursh vad läskigt de lät
Pauline Hurtig

27 Angelica:

Men usch, vad jobbigt :(

28 Bella:

Usch vad jobbigt med migrän!

Kommentera här: