Happy Halloween!

Har ni firat halloween idag? Eller gjorde ni det kanske redan i helgen? Vi har inte firat mer än att jag haft örhängen som ser ut som spindlar på jobbet idag och lite pynt hemma. Jag köpte hem massa godis i hopp om att de skulle komma barn och säga bus eller godis nu när vi bor i hus, det var 2 och plinga på i eftermiddag men de sprang innan vi hann öppna...men just innan jag skulle börja natta Theodor kom det en å ringde på dörren, Theodor blev lite rädd för honom men jag tycker det är så kul, nästa år ska vi nog gå lite med Theodor. På fredag ska vi fira lite mer halloween, eftersom flera kompisar kommer hem söderifrån så valde vi att ha det då och det ska bli så kul, ser verkligen framemot det!
 
Theodor firar i sin lilla halloweenpyjamas, söt va?
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Så himla söt bild på Theodor! <3 Kramis

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

2 Farmor och svärmor :

Ett sött litet spöke ❤

Svar: hihi ja :D
Pauline Hurtig

3 Mathilda:

Åh så sött litet spöke! :D

Svar: ja visst är han!
Pauline Hurtig

4 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Jag firar inte själv halloween, men på många krogar uppmärksammades det i lördags :)

5 Celine:

Haha gullisen! Känns inte som att många är å plingar om godis längre, var mer när jag var liten hihi :)

Svar: :D nä så tråkigt :(
Pauline Hurtig

6 Ellen Gräntz:

Åh. Jag har alltid bott i skogen innan jag flyttade till min lägenhet så jag har aldrig fått uppleva varken bus eller godis eller påskkärringar som knackar på dörren. Lite tråkigt faktiskt haha, hoppas det kommer den dagen jag skaffar hus.

Svar: ja tyvärr verkar de vara en neråtgående grej :(
Pauline Hurtig

7 Sara Ekman:

så söt pyjamas! :)

Svar: tack visst är den :D
Pauline Hurtig

8 ullie:

åh lilla spökbebis så söt den va de är så himla gosiga i pyjamasar

Svar: hihi ja :D
Pauline Hurtig

9 Jessica Högberg:

Ha ha, den var lagom läskig 😉

Svar: haha eller hur!
Pauline Hurtig

10 Matilda Berlin:

Har väl tyvärr hamnat i den där mellanåldern när det inte är så mycket mer firande än om man blir inbjuden på någon fest (vilket jag inte blivit). Så ni får fira lite åt mig med =) Kram <3

Svar: ja lite tråkigt, det ska vi :D
Pauline Hurtig

11 Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Åh så kul med halloweenfirandet till helgen! Själv har jag haft noll halloweenfix i år, inte ens en pumpa blev det, haha! :)

Svar: ja superkul! ärsh då
Pauline Hurtig

12 Dixi Wonderland:

Men go unge :D

Svar: :D
Pauline Hurtig

13 Anita:

Så söt :D

Svar: visst är han :D
Pauline Hurtig

14 Emelie Andersson :

Så mysigt :)

15 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Så mysigt :). Vi skulle firat igår men William var hos en kompis på LAN istället :)

Svar: okej :)
Pauline Hurtig

16 Alice Lindström:

Vilken söt pyjamas!

Svar: visst är den!
Pauline Hurtig

17 sarah :

åh fin bild =)

Svar: tack! :D
Pauline Hurtig

18 Anonym:

så söt, vilken fin pyjamas!

19 Sara:

så söt, vilken fin pyjamas!

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

20 Kattis:

Så söt pyjamas!☺

Svar: tack visst är den :)
Pauline Hurtig

21 Johanna Utterberg :

Sån gullig pyjamas! :D Och vad kul att ni tänker gå nästa år :)

Svar: tack snälla! ja det ska bli så kul :D
Pauline Hurtig

22 Hanna:

Men sötnos!
Jag firade inte de här året men jag ska nog fira nästa igen som vanligt 🙊

Svar: eller hur! ja det blir ju lite olika, för två år sedan dunder firade vi och förra året gjorde vi inget
Pauline Hurtig

23 ajlimullersandvik.blogg.se:

Vi köpte massor av godis, men det kom bara två små stackare ^^ Så vi får la äta det själv, haha ;)

Svar: ja men samma som här då haha
Pauline Hurtig

Kommentera här: