Hängselbyxor

Bilder tagna innan inflyttningslunchen vi hade igår.
 
Måndag igen och redan mitten av Oktober, tiden går så fort alltså. Jag hoppas att ni haft en jättebra start på veckan! Min startade tyvärr med en jättejobbig huvudvärk. Sen jag kom hem från jobbet har jag bara myst med Theodor, som nu sitter i min famn och ser babblarna. Jag är helt slut verkligen men snart kommer Jonas hem från en övning och han skulle köpa med sig gotta så det väntas lite mera mys innan de är läggdags för mig. Om jag håller mig vaken nu vid nattningen vill säga. Imorgon är jag ledig och på schemat står mysdag med mina killar, hoppas verkligen jag vaknar upp utan huvudvärk.

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Nej vad jobbigt med huvudvärk och så himla söt han är! Kramis

Svar: ja :/ visst är han :D
Pauline Hurtig

2 Frida:

Det är ju så gulligt ned hängselbyxor :)

3 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Fy vad jobbigt med huvudvärken, har jag också. Haft i flera veckor nu :(

Svar: åh :(
Pauline Hurtig

4 Sara Ekman:

Inte kul med huvudvärk, har också haft det idag, men hänger nog ihop med min förkylning :(

Svar: åh.. krya på dig
Pauline Hurtig

5 Johanna Utterberg :

Sötnos! Vad skönt med en ledig dag imorgon :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

6 FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling:

Så söt:)

Svar: visst är han!
Pauline Hurtig

7 Jennifer:

Så söt :D

Svar: :D
Pauline Hurtig

8 Celine:

Men guuuud så charmig!

Svar: hihi eller hur!
Pauline Hurtig

9 ullie:

åh men så söööt
hoppas huvudvärken är borta i morg kram

Svar: :D tack det är den :)
Pauline Hurtig

10 Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Åh, så stilig ju! Hoppas huvudvärken släppt idag :)

Svar: eller hur! ja de är den tack
Pauline Hurtig

11 Linda:

Men åååh så söt!

Svar: tack visst är han :D
Pauline Hurtig

12 jesssy:

Åh, så sött! :D

Svar: hihi eller hur!
Pauline Hurtig

13 Dixi Wonderland:

Usch va jobbigt med huvudvärk :( Hoppas du får det mycket bättre idag :)

Svar: ja :( tack det är det!
Pauline Hurtig

14 Jessica Högberg:

Riktiga "gubbhängslen", urgulligt!
Hoppas du är huvudvärksfri!!

Svar: hihi eller hur :D
Pauline Hurtig

15 Angelica:

Sååå söt :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

16 Emelie Andersson :

Vilken stilig liten kille :)
Hoppas att huvudvärken försvinner inom kort :)

Svar: hihi eller hur :) de den gick över under natten :D
Pauline Hurtig

17 Alice Lindström:

Jobbigt med huvudvärk! hoppas det känns bättre fort!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

18 NATALIA:

Åh finaste killen <3

Svar: åh tack <3
Pauline Hurtig

19 Amanda:

Så himla söt, verkligen galet hur snabbt det går<3

Svar: ja visst är han!
Pauline Hurtig

20 Carolina Thoor:

Åh hängselbyxor är så sött & så snyggt!

Sv; kul att du gillade inlägget :)

21 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Ja, huvudvärk är verkligen inget man vill ha :/

22 Annika:

Så söt han är i hängselbyxorna. Hoppas att huvudvärken släppt.

Svar: visst är han :D den har gått över tack!
Pauline Hurtig

23 ajlimullersandvik.blogg.se:

Hoppas också du är fri från huvudvärk :) Men mysigt med gotta och mys i alla fall :D

Svar: tack det är jag! ja :D
Pauline Hurtig

24 My:

Jobbigt med huvudvärk, hoppas det går över!

Svar: jo :( tack!
Pauline Hurtig

25 Kattis:

Usch för huvudvärken, hoppas du sluppit den idag. Så stilig pojke du har i sina hängslen!☺

Svar: ja, tack det gjorde jag! Hihi ja :D
Pauline Hurtig

26 Ida Bjelkert:

Fina bilder! Kramis!

27 Iselin Renée:

Så søt :D

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: