Fredagen den 13de och Lördagen den 14de

Hoppas ni hade en jättefin fredag och klarade er från otur. Det gjorde vi! Jag var ledig och vi hade en såå mysig och bra dag. På kvällen kom en kompis och hans 2 hundar hit och vi åt tacos och såg idol. Idag ska Jonas till älvsbyn på en spelning så jag och Theodor ska hänga med mamma hela dagen. Vi ska starta med shopping och sedan väntas badkarsbad hos henne. Hoppas ni får en jättebra dag!
 
Älskar dessa liljor som vi fick av Anna och Fredrik förra helgen.

Kommentarer:

1 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Vilka fina blommor :)

Svar: eller hur!
Pauline Hurtig

2 Boel:

Låter som en jätte mysiga dagar :) klarade mig också från otur igår :)

Svar: det var det! härligt :D
Pauline Hurtig

3 Alice Lindström:

Låter som en mysig fredag och lördag!

4 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Så mysigt det låter med besök :). Jag klarade mig utan otur men William ramlade med skateboarden och slog ansiktet rakt ner i asfalten så för hans del var det en otursdag. Dock slumpen så klart ;). Tror inte på skrock :-p.

Fina blommor :)

Svar: det var det! åh stackarn :( jag är skrockfull! :)
Pauline Hurtig

5 Jessica Högberg:

Fredag den trettonde... hmm... man har ju upplevt några nu och vad jag kan minnas har ingen varit i närheten av hypen;)

Svar: jag har haft lite otur några tidigare gånger
Pauline Hurtig

6 Dixi Wonderland:

Mysig helg med andra ord :D

Svar: exakt :D
Pauline Hurtig

7 Jennifer:

Vad skönt med en ledig dag :D Hoppas er lördag också blir bra :)

8 Celine:

Låter som en supermysig dag!

9 Clara:

Vilken mysig fredag den trettonde ni fick! Min var också bra. Myste med skräckfilmer och godis tillsammans med min partner och hade ingen otur alls. (det kanske kommer idag istället haha...)

Svar: oja! :D vad härligt! haha hoppas du klara dig
Pauline Hurtig

10 Felicia:

låter hur mysigt som helst ju :D

11 Kattis:

Låter som en mysig lördag och så vackra liljor!☺

12 ajlimullersandvik.blogg.se:

tacos <3 och badkarsbad är inte dumt heller!!

Svar: båda är underbara!
Pauline Hurtig

13 Netti Starby:

Åh vilka fina blommor och jag hade en massa tur igår! :-D Kramis

Svar: tack! vad härligt!!
Pauline Hurtig

14 jessy:

åh, så fina! :D

15 Emelie:

Liljor är så fint! :)
Låter som en bra dag!

16 Iselin Renée:

Nydelige blomster :)

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

17 Amanda:

Så härliga dagar<3

Svar: absolut!
Pauline Hurtig

18 FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling:

Så mysigt :) Fina blommor också :)

19 Johanna Utterberg:

Låter som både en härlig fredag och lördag! :)

20 Bella:

Mysigt med tacofredag!

21 Alice:

Vilka mysiga dagar 😍

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

22 Sara Ekman:

Mys :)

23 Emma :

klarade mig inte riktigt, blir flyttat till annan arbetsplats :/ men nya erfarenheter :)
så fina liljor!

Svar: ärsh då :/ hoppas du kommer trivas!
Pauline Hurtig

24 NATALIA:

Jättefina liljor!

Svar: visst är dom :)
Pauline Hurtig

25 fridaslife.blogg.se:

Blommorna såååå fina!!!

Svar: ja visst är dom :D
Pauline Hurtig

26 ullie:

ja men så fina blommor åh älskar liljor

Svar: tack, jag med :D
Pauline Hurtig

27 Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv :

Vilka fina liljor 😍

28 My:

Vad mysigt med shopping och bada badkar :)

Svar: ja verkligen!
Pauline Hurtig

29 Linda:

sååå fina!! <3

30 Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Härligt med en ledig fredag! :) Låter som om ni fick en fin lördag också! :)
Jättefina liljor :)

31 Ellen Gräntz:

Låter som en mysig helg! Jag klarade mig också undan utan otur.
sv: <3333 tack fina du!

Svar: det har det varit! härligt :D
Pauline Hurtig

32 Josäfin Andersson :

Men sååå fina blommor! Låter som en mysig helg :D

Kommentera här: