Den första snön

Idag har jag varit ledig, vi tog sovmorgon och när vi drog upp rullgardinen fick vi se ett snötäckt Luleå. Theodor blev jätteglad när vi gick ut, sprang runt, skrattade och tecknade snö. Den är dock borta nu. Idag har vi fixat på med lite allt möjligt, när Theodor skulle sova var jag in på ett dansmöte. Mamma kom sedan och hämtade mig och Theodor för en tjejkväll för rosabandet där jag gick modevisning. Det gick superbra men nu är jag så trött, Theodor somnade redan i bilen hem och var bara att lägga över i sängen. Jag känner dock att jag behöver varva ner lite så jag ska nog ta och se paradise hotell med Jonas nu innan jag lägger mig, upp å jobba imorgon..
 
Bild från min instagram.
 

Kommentarer:

1 Mirre Sweetwords:

Ohh mys med snö, me like =D

Svar: ja längtar tills den ligger kvar :D
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Vad roligt att ni har varit ute och lekt i snön idag! :-D Kramis

Svar: ja superkul! ska bli kul och se hur han reagerar när det är lite mer snö å leka med :D
Pauline Hurtig

3 Celine:

Åh så jag saknar snö nu!

4 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Mysigt :). Såg att det snöat på en hel del platser :)

5 ullie:

första snön är alltid speciell men nej tack vill inte ha så skicka inte hit =)

**Kramar o fin onsdag

Svar: verkligen! hihi jag vill ha mer snö!
Pauline Hurtig

6 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Man behöver unna sig en sovmorgon då och då :)

Svar: absolut!
Pauline Hurtig

7 Alice Lindström:

Mysigt med den första snön!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

8 Anonym:

så söt!

9 Sara:

så söt!

Svar: visst är han!
Pauline Hurtig

10 Dixi Wonderland:

Jag hoppas verkligen att det dröjer tills vi får snö. Känner mig inte alls redo än. Vill att hösten ska vara så mycket längre :(

Svar: jag vill hellre ha snö en regn nu känner jag :)
Pauline Hurtig

11 Amanda Sofi:

Här i Skellefteå har vi också vaknat till snö några dagar, dock har det alltid smällt bort när solen tittat fram.

Svar: ja än dröjer det nog innan det ligger kvar
Pauline Hurtig

12 Johanna Utterberg :

Så kul och vakna upp till snö, men synd att det försvinner så fort. :)

13 Kattis:

Hehe förstår att han tyckte det var roligt med första snön!☺

14 My:

Roligt med första snön :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

15 Sara Ekman:

men oj, redan snö :D

Svar: japp! men det lär dröja innan den ligger kvar :)
Pauline Hurtig

16 ajlimullersandvik.blogg.se:

Så fint :D Här har också snöat, men varit för varmt så det har inte fastnat på marken, vilket är lite trist.

Svar: skulle vilja ha lite snö så det blir lite ljusare!
Pauline Hurtig

17 Amanda:

Å vad sjukt att det redan har snöat!! Så kul<3

Kommentera här: