Åtta år tillsammans

Igår, den 20de Oktober 2017, var det 8 år sedan jag och Jonas började räkna våran kärlekssaga. Egentligen blev vi tillsammans lite innan men jag var bortrest så den 20 oktober 2009 kom Jonas och mötte mig på tågstationen där vi kysstes för första gången. Då var vi 16 år och jag kan inte fatta att det är så längesedan. Men å andra sidan känns det som att vi varit tillsammans föralltid. Det känns så underbart att vi nu har bildat en familj, att vår kärlek har skapat ett nytt liv.
 
 
Vi firade med en extra mysig middag hemma. Jonas gjorde hamburgare och sötpommes, så jäkla gott det var alltså. Theodor hade redan ätit men ville och fick såklart smaka. Sedan så gav vi varandra presenter, vi hade sagt att vi inte skulle de men båda hade fixat ändå hihi. Jag fick en svart gloria ljusstake som jag länge velat ha och Jonas fick två tavlor som jag gjort, en som visar hur stjärnhimlen såg ut då vi blev tillsammans och en som visar stjärnhimlen när Theodor föddes. Efter maten gick vi in till vardagsrummet för lite tvmys. Theodor var uppe ganska länge, han satt och lekte med dvdfilmer medans vi fick mysa själva i soffan. Det blev verkligen en underbar kväll!

Kommentarer:

1 Dixi Wonderland:

Stort grattis till er :D Om exakt en vecka firar jag och min sambo 9 år tillsammans :)

Svar: tack :D grattis i förskott till er då :)
Pauline Hurtig

2 Alice:

Men så mysigt, massa grattis till er 💓

Svar: oja :) tack snälla!
Pauline Hurtig

3 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Så härligt :). Grattis :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

4 Kattis:

Grattis till era 8 år tillsammans och de ännu fler ni har framför er. Vilken härlig kväll ni hade tillsammans!☺

Svar: tack så jättemycket! ja verkligen :)
Pauline Hurtig

5 Netti Starby:

Åh vad mysigt och grattis till eran dag i efterskott! <3 Kramis

Svar: absolut! tack :)
Pauline Hurtig

6 ajlimullersandvik.blogg.se:

Tavlorna låter jättespännande, får vi se dem? Grattis till ert långa förhållande :D

Svar: åh jag kan absolut visa dom! tack :)
Pauline Hurtig

7 Alice Lindström:

Vad mysigt och grattis till er!

Svar: absolut! tack :)
Pauline Hurtig

8 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Stort grattis till er båda :)

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

9 Johanna Utterberg:

Åh så underbart med kärlek, stort grattis till er! :) Jag och Patrik träffades också när jag var 16 år, sen tog det några år innan vi insåg att vi skulle vara tillsammans ;)

Svar: ja :D hihi vi visste direkt :D
Pauline Hurtig

10 Sara Ekman:

Åh grattis till er! Så mysigt! <3

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

11 cecilia:

Men så mysigt:)<3

Svar: absolut! :)
Pauline Hurtig

12 fridaslife.blogg.se:

Shit va gott!! Och GRATTIS :D

Svar: ja verkligen :D tack så mycket!
Pauline Hurtig

13 Louise:

Grattis till er! :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

14 Michelle:

Mums vad gott! Och grattis till er båda <3

Svar: verkligen! tack :D
Pauline Hurtig

15 Michelle:

Mums vad gott! Och grattis till er båda <3

16 elin:

Grattis till er<3

Svar: tack! <3
Pauline Hurtig

17 Emelie Andersson :

Åh vad roligt, grattis till er! :)

Svar: absolut! åh tack!
Pauline Hurtig

18 Emma :

Så mysigt! Grattis till 8 år!

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

19 Bella:

Grattis till er!

Svar: tackar!
Pauline Hurtig

20 ullie:

åh men romantiskt grattis till er va mysigt det lät
kram kram o fin söndag o mera kärlek

Svar: ja det var det! tack så mycket :)
Pauline Hurtig

21 Gabriella :

Åh stort grattis till er!! <3

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

22 Hanna:

Åh men så mysigt och grattis till er 😍

Svar: verkligen! tack :)
Pauline Hurtig

23 My:

Åh vad fint, Grattis :)

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

24 Felicia:

Stort grattis <3!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

25 Amanda Sofi:

Grattis, så fint att ni hållit ihop så länge!

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

Kommentera här: