Theodors adventskalender

 
Nu är Theodors adventskalender klar, eftersom att han är så liten så får han ett paket varje söndag istället för ett litet varje dag då det är svårt att ge honom små saker nu. Men jag tycker det här är såå roligt, älskar verkligen att ge paket och fixa å greja. Varje första advent får han en julpyjamas, detta år en med bebispingviner och snöflinor från lindex, den är så söt! Andra advent ska han få en schelich panda till samlingen. Varje tredje advent så får han en julgranskula, av lite finare slag, tänker att han kan samla dom så han har sen. Detta året har jag gjort en där det står god jul Theodor med silver på en vit kula, tycker att den blev så fin. Fjärde advent ska han få Babba, alltså från babblarna, han älskar verkligen babblarna. Kommer såklart att visa er allt eftersom han fått dom. Åååh vad jag längtar till december!
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Åh vilken gullig kalender du har gjort! <3 Kramis

2 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Åh, det ska bli kul att se honom i en adventspyjamas! :)

3 Alice Lindström:

Åh vad mysigt med en paketkalender! vilka bra grejer du har hittat på och vad roligt att du ger samma varje år så han kan samla :D

Svar: ja så kul :D
Pauline Hurtig

4 Cecilia:

Åå så gulligt!:D

5 elin:

Åh så kul!<3

6 Mirre Sweetwords:

Men oh så fint du gör det =D, funderar också på något liknande, men allt är ju mitt i flyten för oss i dec, så vi får inte upp advent i tid i år heller =(

Svar: tack :D åh vad tråkigt :/ men kul också kanske!
Pauline Hurtig

7 Angelica:

Vilken bra & mysig idé!

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

8 Gabriella :

Åh såå gulligt!!

Svar: hihi ja :D
Pauline Hurtig

9 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Så mysigt det låter :D. Jättekul att ha sånt fixat verkligen :)

10 Emma :

åh va fint, så skoj!

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

11 Petra:

Vilken fin kalender ,nu blir man påmind att julen snart e här 💞

Svar: tack så mycket! ja 2 månader kvar till julafton imorgon :)
Pauline Hurtig

12 Louise:

Men va fint och påhittigt! :D

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

13 Celine:

Men så gulligt! Älskade sådana paket när jag var liten! Även om det bara var en hårborste liksom, bara hela grejen med att öppna ett litet paket varje dag fram till jul var helt underbart!

Svar: tack så jättemycket! ja super kul, när han blir äldre kommer han få 1 litet varje dag :D
Pauline Hurtig

14 ullie:

va fint du gör . i år blir det nog ingen här tycker de e för stora nu
fin måndag

Svar: tack så mycket! :D jag får de faktiskt fortfarande av min mamma haha :D
Pauline Hurtig

15 Frida:

Åh men vad roligt med en adventskalender :)

16 Johanna Utterberg :

Så kul och pyssla med presenter och så kul med adventskalender! :)

Svar: ja verkligen :D
Pauline Hurtig

17 EVELINA:

Vilken bra idé! Jag har funderat på hur jag ska göra, en tanke har varit att köpa en pixiekalender med små muminböcker i, men nu lutar det mer åt att göra en egen.

Hoppas du får en fin start på veckan! :)

Svar: tack! :D nästa år tror jag Theodor ska få en pixie kalender också :)
Pauline Hurtig

18 Jessica Högberg:

Så mysigt, så glad han ska bli!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

19 My:

Åh vad roligt :D

20 Hanna Karlsson:

Vilken bra idé! Gillar den där idén med julkulorna. :-)

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

21 Amanda Sofi:

Men å så roligt!

22 Carolina Thoor:

Så roligt! Jag gjorde också en adventskalander förra året till N, jag skulle mer än gärna vilja göra det i år igen :D

Sv; ja, det förstår jag :D

Svar: ja jag minns det, superkul!
Pauline Hurtig

23 Dixi Wonderland:

Vilken smart ide :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

24 Amanda:

Men gud så fin<3

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

25 Hanna:

Men va kul!😍 jag vill också göra något sånt här sen i framtiden 🙈

Svar: ja superkul :)
Pauline Hurtig

26 Jennifer:

Så bra idèe, ska nog göra nått liknande till grabben :)

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

27 Kattis:

Åh så roligt med julkalender!😀

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

28 Sara Ekman:

Åh vad mysigt o så fina paket! Älskar adventskalendrar! :)

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: