901 95 14

Oktober, månaden då vi uppmärsammar våra bröst lite extra, det är verkligen så viktigt att hålla koll så man kan upptäcka eventuella förändrignar i tid. Jag är så himla tacksam över mina bröst, tänk att de kunnat producerat mat till mitt barn i över 1 år, hur häftigt är inte det? Vi snuttar fortfarande, morgon och kväll, inte så mycket för maten, men för närheten och nervarvningen. Theodor älskar det och jag med, mammas tuttar toppar fortfarande allt! De första han gör när jag kommer hem är att springa och krama mig och förra in handen innan för min tröja.
 
Swisha en slant till 901 95 14 för att stödja cancerforsningen, märk gåvan med "Tanke"
 
 Blev så förälskad i denna topp från H&M. Den har egentligen ingenting med rosa bandet att göra, fast egentligen har den väl det.

Kommentarer:

1 Celine:

Den där toppen är verkligen så söt!

2 Liseiselin:

Kjempefin t-skjorte!!

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

3 Boel:

Super söt!

Svar: visst är den :)
Pauline Hurtig

4 Netti Starby:

Så bra att du lyfter det här och jättefin topp! <3 Kramis

Svar: tack! <3
Pauline Hurtig

5 Alice:

Så viktig månad att uppmärksamma 💓

6 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Ja, det är något man måste stödja!!

Svar: verkligen!
Pauline Hurtig

7 fridaslife.blogg.se:

Sjukt snygg tröja, själv funderat på den fleeera gånger! Nu blev jag ännu mer sugen.
Kram <3

Svar: tack :D ja men gör det, ingen kan göra allt men alla kan göra något!
Pauline Hurtig

8 Johanna Utterberg:

Så bra inlägg och sjukt grym tröja! :)

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

9 jessy:

Älskar tröjan!

Svar: jag med :D
Pauline Hurtig

10 Jennifer:

Jag önskar att jag kunde amma när Casper var lite. Viktigt inlägg och jag har skänkt :)

Svar: ja det är underbart! men tyvärr går de ju inte för alla :/ tack, vad bra!
Pauline Hurtig

11 ullie:

bra inlägg o jodå ja har skänkt till cancerfonden

12 Jessica Högberg:

Vilken gullig topp!!

Svar: visst är den :D
Pauline Hurtig

13 Carro:

Jättefin topp och viktigt budskap! :)

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

14 Sara Ekman:

Bra inlägg, så viktigt :)

15 Linda:

Så snygg tischa :-D

Svar: tack!
Pauline Hurtig

16 Dixi Wonderland:

Väldigt söt topp :D och bra att du uppmärksammar bröstcancer :)

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

17 Alice Lindström:

Vad bra att du lyfter upp det i din blogg!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

18 Emelie:

Vilken fin tröja, hur läcker som helst :)

Svar: eller hur!
Pauline Hurtig

19 Amanda Sofi:

Så bra inlägg!

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

20 amanda:

Så fin t-shirt och så bra inlägg <3

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

21 Felicia:

Viktigt inlägg! Din tröja är jättefin också

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

22 Carolina Thoor:

Absolut ska vi uppmärksamma den här månaden! Det är så viktigt att uppmärksamma cancer. Jag köpte till exempel två sverigelotter idag som stödjer bröstcancern. Så viktigt!

Sv; ja, men absolut! :)

Svar: vad bra!
Pauline Hurtig

23 Kattis:

Viktigt att uppmärksamma och fin topp!:)

24 Selma:

Så himla snygg tröja 😍😍

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

25 My:

Superfin tröja :)

Svar: tackar!
Pauline Hurtig

26 NATALIA:

Så fin topp o jättefint inlägg!

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

27 corneliaeriksson.blogg.se:

Fin topp och fint inlägg! :)

Svar: tack!
Pauline Hurtig

28 ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag uppmärksammar och stöttar finansiellt den här kampanjen <3 Men vad gäller mina egna bröst, de har då inte gjort mycket schysst och jag är inte så förtjust i dem ^^

Svar: bra! ärsh då :(
Pauline Hurtig

29 Jenny:

men åh vilken fin, fanns det i fler färger än grå? :)

Svar: eller hur! jag tror den fanns i svart med!
Pauline Hurtig

30 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Verkligen viktigt :). Jättesöt topp :)

31 Josäfin Andersson :

Såå snygg tröja!

Svar: tack!!
Pauline Hurtig

Kommentera här: