Vår önskelista

Det känns lite fel att posta detta inlägg nu med tanke på hur det ser ut hos våra grannar. Men men snart är det ju faktiskt jul och önskelistan är efterfrågad så jag hoppas ni förstår. Jag ser så himla mycket framemot julen, ska bli så kul att se vad Theodor kommer tycka. Han älskade julen redan förra året så iår lär det ju bara vara mer! Här kommer min, Jonas och Theodors önskelista. Förutom de vi sagt åt andra och sådant som vi köpt åt varandra såklart. 
 
Leksaks doktorsväska. Babblaraböcker. Design Letter Matlåda med T. Mon amie skålar i den större storleken. Willow tree katt. Presentkort på kolmården. Muminkalender. Vas med guldgaller. Willow tree julkrubba, lektrumma.

Kommentarer:

1 Dixi Wonderland:

Jag skickade ut vår önskelista tidigare i veckan :P

Svar: vad kul!
Pauline Hurtig

2 Hanna:

Fina önskningar!
Jag längtar verkligen efter jul nu när våran bebis äntligen har kommit! Känns som denna jul kommer bli tusen gånger bättre än alla man någonsin har firat bara för henne 😍😍

Svar: tack :)ja så kul! och nästa jul får ni ännu roligare :D
Pauline Hurtig

3 Kattis:

Inge konstigt alls med att lägga ut denna önskelista tycker jag, håller tummarna för att Theo får det han önskar!:D

Svar: vad bra! haha ja han kommer nog få massa fint :D
Pauline Hurtig

4 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Hoppas att ni får allt ni behöver :)

5 Iselin Renée:

Så mye fint :)

Svar: :D
Pauline Hurtig

6 natalia:

Helt okej att göra en önskelista ändå!
Jag hoppas verkligen era grannar får en fantastisk jul trotts de som hänt <3

Svar: tack! ja det hoppas jag med!
Pauline Hurtig

7 natalia:

Helt okej att göra en önskelista ändå!
Jag hoppas verkligen era grannar får en fantastisk jul trotts de som hänt <3

8 Emelie Andersson:

Vilken bra önskelista, gäller att klura ut vad man önskar sig :)

Svar: tack :) haha ja
Pauline Hurtig

9 Johanna Utterberg:

Så fina saker ni önskar er :)

10 Jessica Högberg:

Fina klappar, så glad han ska bli=)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

11 Alice Lindström:

Fina saker!

12 Netti Starby:

Vilken fin önskelista! :-D Kramis

Svar: tack!
Pauline Hurtig

13 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Åh jul är så mysigt :)

Svar: ja verkligen :D
Pauline Hurtig

14 Carolina Thoor:

Vad tragiskt med era grannar (fick läsa tidigare inlägg för att förstå). Otäckt :( men roligt med en önskelista :D

Sv; ja, det var det :)

Svar: ja verkligen :(
Pauline Hurtig

15 Jeanette:

Vilken fin önskelista :)

Svar: tack!
Pauline Hurtig

16 Julia:

Åh vad roligt att Theodor gillar julen!!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

17 sarah :

hej allt bra

Svar: hej! japp!
Pauline Hurtig

18 Amanda Sofi:

Så mycket fint!

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

19 Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Bra önskelista! :)

Svar: Tack!
Pauline Hurtig

20 Amanda CL:

Vi åkte ofta till Kolmården när jag va barn. Vi hade årskort :P

Svar: Åh vad kul! Jag har bara varit där en gång
Pauline Hurtig

Kommentera här: