Mörkt hår

Något som jag inte har berättat här på bloggen är ju att jag färgat håret! Mamma hjälpte mig med det förra helgen och jag är jättenöjd. Jag ville egentligen inte ha det så här mörkt utan bara lite mörkare, men nu har jag vant mig och det känns rikigt bra. Tycker det är fint med mörkare hår på vintern och så är det ju roligt med lite förändring. Jag hade tänkte att fota lite fina porträtt bilder i snön men eftersom min näsa är så svullen och blodig så känner jag inte för det..men det kanske kommer lite senare! Så länge får ni se denna bild på mitt mörka hår.
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vad fint det blev! :-D Kramis

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

2 Gabriella :

Sååå fint!! <3

Svar: åh tack <3
Pauline Hurtig

3 Johanna Utterberg :

Åh så kul med lite förändring och så himla vackert hår du har! :)

Svar: ja :) åh tusen tack!
Pauline Hurtig

4 Sarah:

Va bra de blev :)

Svar: tack!
Pauline Hurtig

5 Linda:

Gud vilket fint hår!

Svar: aw tack snälla!
Pauline Hurtig

6 Mirre Sweetwords:

Så fint det vart

Svar: tack!
Pauline Hurtig

7 Emma :

Så fint!

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

8 Matilda Berlin:

Men alltså wow vad fint!! Är faktiskt också lite sugen på att bli mörkhårlig igen, hihi! Kram <3

Svar: åh tusen tack! vad kul :) kram
Pauline Hurtig

9 Denise:

Snyggt! :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

10 Alice Lindström:

Åhh vad fint hår du har!

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

11 Anita:

Snyggt! :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

12 Dixi Wonderland:

Jag hade gärna fått ett hårigt inlägg ifrån dig ;) Hur du sköter håret, vad du använder för produkter osv. Du har jätte fint hår :D

Svar: nä men åh tack, vad glad jag blir! det ska jag ordna :D
Pauline Hurtig

13 Julia Svensson:

Så himla fint!

Svar: aw tack!
Pauline Hurtig

14 Jessica Högberg:

Vilket hår! Ursnygg färg=) Hur går det med den stackars näsan??

Svar: tack snälla! det är mycket bättre :D
Pauline Hurtig

15 Celine:

Wow så fint det blev!

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

16 NATALIA:

Gud vilken fin färg, du har sååå vackert hår!

Svar: åh tusen tack!
Pauline Hurtig

17 Sara:

Så fint!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

18 Sara:

Så fint!

19 Louise:

Men åh så fint! :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

20 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Vad långt och fint hår du har :)

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

21 Amanda:

Ååh vad fint<3

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

22 Kattis:

Jättefin färg på håret!:D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

23 J:

Superfint!

24 J:

Superfint!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

25 Annika:

Vilket fint hår du har och fin färg.

Svar: tack snälla :D
Pauline Hurtig

26 emelie andersson:

Det blev ju hur fint som helst :)

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

27 Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Vad fint ditt hår är! :)

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

28 Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Ser verkligen superfint ut! :)

Svar: Tack!
Pauline Hurtig

Kommentera här: