Manus

Nu har vi som en liten paus i fredagsmysey, vi har ätit tacos och haft mys med Theodor men nu håller Jonas att natta honom och sedan ska vi fortsätta myset med chips och dipp framför idol. De är perfekt fredagsmys enligt mig.
 
Idag har jag haft min lediga dag, det var så skönt att ligga och dra mig med min killar imorse. Jag bara myst hemma och fixat hemma förutom att jag var in på ett dansmöte. Vi började skriva manus till danssagan och det gick verkligen bra! Vi skriver till den stora dansuppviningen vi gör varje år i Maj med alla barngrupper. Detta år skall vi göra den underbart vackra filmen Vaina, har ni inte sett den så gör det! Det känns så skönt att göra en föreställning utan kärlek, prinssesor och slott. Mina grupper skall vara sköldpaddor, kan ni tänkta er de sötaste små fyra årigarna med sköldpadde kostym, längtar redan hihi! Jag berättade kort för Jonas vad jag skulle vilja ha för musik och hippsvips hade han gjort den, exakt som jag föreställt mig, det är lyx!
 
 

Kommentarer:

1 Iselin Renée:

God helg :)

Svar: tack detsamma!
Pauline Hurtig

2 Hanna:

Åh gott med taccos! Hoppas fredagen fortsätter lika bra <3

Svar: ja så gott :D det gjorde den verkligen!
Pauline Hurtig

3 Bella:

Åh tacos, vad gott!

Svar: älskar det!
Pauline Hurtig

4 Gabriella :

Åh såååå mys!!

Svar: absolut :D
Pauline Hurtig

5 Netti Starby:

Åh älskar filmen och ha en fortsatt mysig kväll! <3 Kramis

Svar: ja visst är den bra! tack hoppas du hade en bra kväll med :D
Pauline Hurtig

6 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Låter onekligen jättegulligt med den uppvisningen :D

Svar: hihi eller hur!
Pauline Hurtig

7 Celine:

Blir säkert superbra! Gud så kul!

Svar: ja det tror jag :D
Pauline Hurtig

8 A M:

men vad mysigt!!
Hoppas du får en härlig lördag! <3​

Svar: ja :D tack detsamma!
Pauline Hurtig

9 J:

Mysigt!!

10 Jessica Högberg:

Men fy så gulligt, kan se dom;)
Härligt med någon som fixar musiken!

Svar: hihi ja :D oja det är såååå bra!
Pauline Hurtig

11 Matilda Berlin:

Men åhh så underbart!! Är ju verkligen så man själv hade velat se det =) Kram <3

Svar: hihi ja så kul :D kommer säkert filma till instagram :)
Pauline Hurtig

12 Kattis:

Åh så roligt att ni ska göra Vaina, så härlig film!😀

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

13 Alice Lindström:

Åh vad roligt!

14 Emma :

åh va skoj

15 J:

Roligt!

16 Carolina Thoor:

Åh älskar Moana. Klart en favorit film så kul att ni ska göra den :D

Sv; ja, det är så fint i London! ♥

Svar: ja för mig med :D
Pauline Hurtig

17 Sara Ekman:

åh älskar den filmen!!

Svar: jag med!!
Pauline Hurtig

18 NATALIA:

Blev tacos här med :D

Svar: åh det är ju så gott!
Pauline Hurtig

19 Felicia:

kul att skriva manus :D. Jag har faktiskt inte sett den, haha. Men ska göra det.

Svar: ja :D åh gör det!!
Pauline Hurtig

20 Louise:

Nej men va roligt! Älskar den filmen! :D

Svar: jag med :D
Pauline Hurtig

21 Anita:

Myysigt! :D

22 Dixi Wonderland:

Jag vill så gärna se den :D

Svar: gör det, den är såå bra!
Pauline Hurtig

23 Amanda:

Sån mysig fredag <3

Svar: ja verkligen!
Pauline Hurtig

24 Emelie Andersson:

Åh tacos, lät som en mysig kväll :)

Svar: :D det var det!
Pauline Hurtig

Kommentera här: