Igårkväll och ikväll

Igårkväll kom det inte upp något blogginlägg här. Istället så satte jag mig med min ritbok medans Jonas nattade Theodor, kände att det var så längesedan jag ritade. Lagomt till att Jonas kom ner igen så hade jag tagit fram en film, Johan Falk blev det, så mysigt, minns inte sist vi såg en hel film bara vi två, det är ju alltid annat som någon av oss ska göra. Det var så mysigt och välbehövligt. 
 
Ikväll har jag vickat lite på dansen och Jonas har spelning så mamma var med Theodor en stund, så tacksam att hon ställer upp! Dock känns så tråkigt att komma hem så sent, men jag och Theodor hann mysa ett litet tag innan det var dags för nattning. Nu susar han sött och jag får se om jag håller mig vaken tills Jonas kommer hem. Imorgon är jag ledig!
 

Kommentarer:

1 Alice Lindström:

Vilken mysig målarbok du verkar ha!

Svar: ja den är superfin :D
Pauline Hurtig

2 angelicasvarld.blogg.se:

Hoppas du får en fortsatt härlig kväll!

Svar: tack hoppas du hade det med :D
Pauline Hurtig

3 Netti Starby:

Vad mysigt att ni hade en filmkväll tillsammans! <3 Kramis

Svar: oja :D
Pauline Hurtig

4 Tina:

Sv: åh vad kul! Ja visst är katter fantastiska djur? Älskar dom! :) Vad härligt att ni fick se en hel film ihop! Jag älskar Johan Falk filmerna, Frank Wagner är ju sååå snygg! Vad roligt med en sån målarbok för vuxnar! Har varit sugen på köpa de faktiskt, de verkar så avkopplande! Dansar du? :) hoppas du får en fin start på Lill-lördagen <3

5 Tina:

Sv: åh vad kul! Ja visst är katter fantastiska djur? Älskar dom! :) Vad härligt att ni fick se en hel film ihop! Jag älskar Johan Falk filmerna, Frank Wagner är ju sååå snygg! Vad roligt med en sån målarbok för vuxnar! Har varit sugen på köpa de faktiskt, de verkar så avkopplande! Dansar du? :) hoppas du får en fin start på Lill-lördagen <3

Svar: Absolut! åh ja det tycker jag med ;) ja jag älskar att måla i den :) japp! jag jobbar som danslärare :)
Pauline Hurtig

6 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Mysigt med film tillsammans :).
Jag älskar att sitta och måla så där, försöker göra det flera gånger i veckan :)

Svar: ja :D åh jag önska att jag tog mig tid till det
Pauline Hurtig

7 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Vad härligt att ni kunde tillbringa kvällen tillsammans :)

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

8 ullie:

mysigt med målarbok
ja det är alltid något som blir lidande när man åker i väg en sväng liksom

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

9 Celine:

Låter som att ni hade en riktigt fin kväll igår!

Svar: det hade vi!
Pauline Hurtig

10 Hanna Karlsson:

Vad mysigt med filmkväll tillsammans!

11 Frida:

Det är så otroligt skönt att vara ledig mitt i veckan :)

Svar: verkligen!
Pauline Hurtig

12 EVELINA:

Vad bra att ni hann kolla en film ihop och snällt av din mamma att ta hand om Theodor så att du kunde gå i väg!

Hoppas du får en riktigt fin ledig dag i dag!

Svar: ja verkligen :)
Pauline Hurtig

13 Sara Ekman:

Mys :)

14 My:

Mysigt :)

15 Dixi Wonderland:

Jag funderar också på att köpa en sån bok :D Så avkopplande.

Svar: rekommenderar det verkligen!
Pauline Hurtig

16 J:

Skönt med ledighet!

Svar: oja!
Pauline Hurtig

17 Kattis:

Så mysigt med en filmkväll tillsammans!:D

Svar: ja det var det :)
Pauline Hurtig

18 Jessica Högberg:

Gullig mamma du har! Kan vara värt att komma hem sent nån dag om man får vara ledig nästa...

Svar: verkligen!! nu vickade jag så det gör inte att jag får något ledigt :)
Pauline Hurtig

19 Hanna:

Åh jag vill också börja rita i sånt där block! Så avkopplande 😍

Svar: ja det är det :)
Pauline Hurtig

20 Emelie Andersson :

Kul att han fick lite tid med mormor! :)

Svar: ja han älskar verkligen att vara med henne :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: