Återbesök

Idag var vi till sjukhuset på återbesök för min brutna nos. Det hade läkt som det ska och de tog bort rören, tussarna och plattorna och det känns såååå otroligt skönt! Väldigt ovant och näsan känns så pytteliten haha. Jag har alltid haft komplex över min stora näsa men nu känns den liten. När jag just vaknat ur narkosen förra onsdagen så sa mamma "näsan är väldigt stor" varpå jag svarar "åhnej, kunde dom inte gjort den mindre? jag som alltid ogillat min stora näsa" då säger sjuksköterskan "men Zlatan har ju stor näsa" och jag svarar "jaha fast jag har morfars näsa, han hade jättestor näsa" haha lite groggy tjej som struntar i Zlatan?!
 
Det blir en tidig kväll för mig, Jonas är på rep, jag och Theodor har haft så mysigt men jag är så himla yr, tror att de är lite spänning som släppt. Hoppas det bara är det i alla fall för jag har tänkt att jobba imorgon. Men lite sömn gör nog susen. God natt!
 
Idag har Theodor haft på sig den här ursöta onepicen med öron och svans som han fått av sin mormor från cubus. 
 

Kommentarer:

1 Michelle:

Men ååh vilken söt onepice! <3

Svar: visst är det :D
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Vad skönt att du blev av med rören och att det känns bra! Kramis

Svar: oja :D kram
Pauline Hurtig

3 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Nej, så söt han är :)

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

4 Julia Svensson:

Åh så söt!

Svar: :D
Pauline Hurtig

5 ullie:

va skönt o bli av me rören o då hoppas vi näsan e mindre. så himla söt i sin onepice

Svar: absolut! inte mindre än innan men mindre en efter operationen iaf haha :D Visst är han! :D
Pauline Hurtig

6 NATALIA:

Gud så söt!

7 NATALIA:

Gud så söt!

Svar: eller hur!
Pauline Hurtig

8 Matilda Berlin:

Hahaha, men alltså åhh vad söt du är!! <33

Svar: hahahah <3
Pauline Hurtig

9 Dixi Wonderland:

Skönt att läkningen går framåt :)

Svar: verkligen!
Pauline Hurtig

10 Alice Lindström:

åhh så söt! älskar öronen!

Svar: visst är den!
Pauline Hurtig

11 Kattis:

Härligt att det läkt bra och att du slipper rör och tussar nu!:D

Svar: aabsolut!
Pauline Hurtig

12 Celine:

Så skönt att bli av med alla rören osv!

Svar: oja!
Pauline Hurtig

13 snyggafilippa.blogg.se:

Nämen så söT!

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

14 Johanna Utterberg :

Vad skönt att du fått ta ur rören och att det har läkt bra :)

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: