Det är mycket nu

Inatt sover vi hemma hos oss igen, det slutade lukta rök hemma här redan under natten. Men familjen som de brann hos förlorade allt, ursh så hemskt alltså, de får en verkligen att tänka. Det är så himla mycket nu och jag känner mig så trött, dels smyger ju mörkret sig på och jag ser nästan inget solljus och så är det mycket på jobbet.Jag vickar även 3 gånger denna veckan vilket jag tycker är jättekul, älskar att vara dansfröken. Men jag hatar att jag hinner träffa Theodor så kort stund innan det är dags att natta honom, men på söndagens vick ska han få vara med så det blir kul! Idag fick vi äntligen veta Theodors förskoleplats. Det blev tyvärr inte där vi önskat, då det är många som sökt har de tydligen öppnat upp en ny avdelning på en förskola ganska långt härifrån, Jag blev så himla less, extra då jag inte gillar att köra bil, men efter att ha kollat var de ligger och bussar dit så känns det mycket bättre, det blir nog bra det där! Ska kolla om vi kan hälsa på..
 
Jag och Jonas hade verkligen sett framemot lillördagsmys igår när jag var ledig men så blev det ju verkligen inte, vi får istället se fram emot fredagsmyset imorgon!
 
 En av mina favorit bilder, Theodor för 1 år sedan när han just lärt sig att sitta själv.

Kommentarer:

1 Emelie Andersson :

Väldigt fin bild :)

Sv: självklart får du det! <3

Svar: tack så mycket! :)
Pauline Hurtig

2 Annika:

Jättefin bild.

Svar: tusen tack!
Pauline Hurtig

3 Jennifer:

Jätte söt bild och skönt att sova hemma :)

Svar: tack :) jo men det kändes bra att vi for bort under branden
Pauline Hurtig

4 Anonym:

Vacker bild! tråkigt att ni inte fick plats där ni önskat men det blir säkert jätte bra ändå!

Svar: tack så mycket! ja det tror jag med :) vem?
Pauline Hurtig

5 Dixi Wonderland:

Ta en paus ifrån bloggen om du känner att det blir för mycket. Vi finns ju kvar :)

Svar: tack snälla! känner dock att det är skönt att skriva men de blir kanske inte riktigt som vanligt
Pauline Hurtig

6 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Usch, så fruktansvärt att förlora allt så - men hoppas att alla klarade sig oskadda!

Svar: ja så hemskt! jo det gjorde dem!
Pauline Hurtig

7 Anonym:

Men usscch vad otäckt, obehagskänslor förstår jag. men ändå skönt att sova hemma igen

Svar: ja fruktansvärt!!
Pauline Hurtig

8 Mirre:

Var jag som skrev

9 Johanna Utterberg :

Fy så hemskt med branden för den andra familjen, ryser bara jag tänker på vilken kraft eld har. Hoppas ni får en mysig och lugn fredagskväll, njut av helgen <3

Svar: ja hujja ligen, det är så obehagligt med eld! tack <3
Pauline Hurtig

10 Jessica Högberg:

Lätt att förstå att det är en favorit, den är underbar! Tråkigt med myset men som tur är kommer det fler;) Stackars dom, min kompis hus brann ner till grunden för några år sen... ingen lek!

Svar: åh tack :D jo :/ så fruktansvärt!
Pauline Hurtig

11 Celine:

Vad jobbigt att ni inte fick förskoleplats där var ni ville, hoppas det är bra var han blev inskriven ändå :)

Svar: jo..ja någonstans får man alltid plats! :)
Pauline Hurtig

12 Sarah:

Va läskigt :/ Vilken tur att de inte spred sig till er :)

Svar: jo :( ja verkligen!
Pauline Hurtig

13 Kattis:

Jättefin bild och hoppas ni får en riktigt mysig kväll tillsammans ikväll!☺

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

14 Hanna:

Men Gud så hemskt att dom förlora allt sådär :/ tur att de inte blev hos er också de hade ju varit riktigt otur!

Svar: ja så ofattbart! jo :(
Pauline Hurtig

15 Amanda:

Men fy vad hemskt, stackars familjen lider med dem! Men skönt att det inte spred sig i alla fall!

Svar: ja så hemskt! det var verkligen tur!
Pauline Hurtig

16 Ellen Gräntz:

Stackars den drabbade familjen, fy! :( Och trist att ni inte fick den förskoleplats ni önskade, hoppas det blir bra ändå!

Svar: ja så fruktansvärt! ja jag tror det blir bra :)
Pauline Hurtig

17 natalia:

Fy så hemskt!

Svar: ja D:
Pauline Hurtig

18 Jasmine:

Ledsamt att era grannar förlorade sina tillhörigheter i branden. Fint att veta att ni är okej.

Bilden på er prins är jättefin!

(Sent) Svar: Tack för din kommentar!

Kram

Svar: Ja :( Tack så mycket!
Pauline Hurtig

19 Amanda CL:

Fy vad hemskt :/

Svar: Ja fruktansvärt!
Pauline Hurtig

Kommentera här: