Dans dans dans!

I torsdag vickade jag i en modernklass och barnen där älskade gymnastiskagrejer och skulle ha mig till att göra alls. Så jag fick göra bla. rondat, hjula, stå på händer och gå ner i spagat. Och vet ni vad, jag har inte gjort det sen jag blev gravid men jag kunde! Är inte kroppen fantastisk så säg. Åh det var så kul! Jag älskar ju att hålla på så där. De var super impade och tyckte att jag var så häftig, haha så roligt!
 
Idag har haft mina egna söta små danselever men jag har även vickat i en balettklass, åh det var så länge sedan jag dansade balett och det var såå kul. Theodor var med mig på baletten och han var verkligen superduktig. Han har ju varit med på min klass en gång tidigare och liksom då så härmade han barnen idag, gick på tå, lutade sig, gjorde pliéer, hoppade och sprang, så jäkla söt alltså! Blir nog att sätta han i dansklass så fort han har åldern inne, hoppas han kommer fortsätta att gilla det!
 
 

Kommentarer:

1 Jessica Högberg:

Så roligt!! Kan tänka mej att han är söt när han härmar=)) Kroppen är verkligen otrolig!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

2 Johanna Utterberg:

Men åh, gullungen som härmar och också dansar :) Så sött!! sv: åh vad roligt att du funderar på julklapp från StyleMood! Bara att höra av dig om du vill att jag lägger undan något till senare eller beställa via webshopen som du vet, du är så välkommen med order när som helst! :)

Svar: hihi ja supergulligt! :D
Pauline Hurtig

3 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Ja, du får fixa in honom på en danskurs när det är dags :)

Svar: japp :D
Pauline Hurtig

4 Ellen Gräntz:

Meeen vad underbart alltihop, både Theodors dans och din och de andras! Och så imponerande att du fortfarande kan gå ner i spagat. Jag försöker lära mig, haha.

Svar: ja verkligen! hihi ja det var roligt!
Pauline Hurtig

5 ulllie:

men åh sötis vill härmas o fixa som mamma såklart. ja du tänk att gamla tanten ja stod på händer här i somras ja me min onda kropp dessutom men det kom me på insta tom ha ha viken syn men de va tvygna att spara det

Svar: hihi ja :D vad roligt!
Pauline Hurtig

6 Jonnié Jonsson:

Va fina bilder :)

Svar: tack!
Pauline Hurtig

7 Celine:

Så himla gullig är han <33

Svar: ja men visst är han!
Pauline Hurtig

8 Kattis:

Så roligt att ni verkar dela intresset för dans!😀

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

9 Emma:

Vilka härliga bilder! Kram

10 Emma:

Vilka härliga bilder! Kram

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

11 Alice Lindström:

Vad roligt!

Svar: ja superkul :D
Pauline Hurtig

12 Julia Svensson:

Åh så kul!

Svar: verkligen!
Pauline Hurtig

13 NATALIA:

Vad roligt :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

14 Matilda Berlin:

Men åhh så kul!! Har dansat alldeles för lite på sistone =( Kram <3

Svar: ja :D åh det är ju så roligt!
Pauline Hurtig

15 Hanna:

Åh jag ska ta och läsa din också! Nu såhär i efterhand då vågar ja läsa andras berättelser innan var ja alldeles för rädd och uppskrämd för att ens våga veta haha 😂😂

Svar: ja gör det! super roligt att läsa :D hihi nä förstår dig!
Pauline Hurtig

16 Dixi Wonderland:

Jag dansade mycket när jag var yngre, underbart sätt att få uttrycka sina känslor :D

Svar: vad kul! ja det är det verkligen! jag har dansat på dansskola sen jag var 5 år :D
Pauline Hurtig

17 Louise:

Men åh så gulligt! :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

18 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Så härligt med dans :)

Svar: oja!
Pauline Hurtig

19 Amanda CL:

Åh vad roligt! :D

Svar: superkul!
Pauline Hurtig

20 Pink Unicorn Metalhead:

Ja det var supermysigt och gott :)
ååh vad kul! :)

Svar: ja verkligen!
Pauline Hurtig

21 Clara:

Åh, vad roligt! Verkligen häftigt att kroppen kan anpassa sig sådär mycket - både att gå igenom en graviditet med allt vad det innebäbr och att du fortfarande kan göra samma gymnastiska saker även efter graviditeten. Och balett är så himla coolt. Min kropp har aldrig svarat bra på dans tyvärr så jag är galet imponerad över alla ballerinor där ute.

Svar: ja :D men verkligen! jag älskar balett, har dansat det mycket
Pauline Hurtig

22 Jennifer:

Åh vad kul med dans :D

Svar: absolut!
Pauline Hurtig

23 Carolina Thoor:

Roligt att det går bra för dig & härligt att se Theodor tycka om att dansa :D

Sv; ja, det tycker jag absolut att du ska ta och göra. Det är det bästa som finns. Att läsa alltså :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

24 Jeanette:

Men vad roligt att han gillar att vara med på dansen :) Hoppas han gillar dans när han blir äldre också

Svar: ja verkligen!
Pauline Hurtig

25 Emelie Andersson :

Så mysigt :)

Svar: oja!
Pauline Hurtig

26 Sarah:

Va roligt att han tycker de e kul o dansa :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: