Utmanad - 5 onödiga fakta om mig

Jag blev utmanad av Nicole att skriva 5 onödiga fakta om mig så här kommer det:
 
♥ Jag är bra på att rita raka streck.
♥ Jag tycker jag ser jättekonstig ut i läppstift.
♥ Jag är ganska skrockfull.
♥ Jag är bra på att gissa vad klockan är.
♥ Jag tycker att mitt hår blivit alldeles för långt, måste verkligen klippa mig.
 
Jag skulle även utmana nya så jag utmanar:
 
Ronja, Netti och Alice
 
 Bara för att jag inte vill ha ett bildlöst inlägg slänger jag in denna favoriten som Anna fotat på mig.

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Haha tack för utmaningen! :-D Kramis

Svar: hehe varsego! ser fram emot att läsa :D
Pauline Hurtig

2 Erika:

Att gissa tiden är jag också bra på, haha :)

sv. Det var ju också superbra mors dag present! :)

Svar: vad roligt :D
Pauline Hurtig

3 elin:

Roligt att läsa! Så fin bild på dig!<3

Svar: åh tack snälla!
Pauline Hurtig

4 Josefin:

Haha jag är varken bra på att gissa tiden eller rita raka streck. Roligt inlägg! :)

5 Louise:

Kul med utmaning :D

6 Linnéa:

Åh, så intressant utmaning, spännande <3

Svar: nämen vad roligt att du tycker det :)
Pauline Hurtig

7 Johanna Utterberg:

Vad kul och få veta mer om dig och vilken fin bild! :D

Svar: vad kul att du tycker det! tack :D
Pauline Hurtig

8 Alice Lindström:

Vilken rolig utmaning! Ska försöka komma på 5 saker om mig bara, tack för nomineringen :))

Svar: ser framemot att läsa de :D
Pauline Hurtig

9 Days by Johanna:

Den bilden är så fin! :)

Svar: tusen tack!
Pauline Hurtig

10 Carolina Thoor:

Vilket härligt inlägg! Åh du som har så fint hår :D jag har länge önskat att få ha det som du har, långt och fylligt hår. Men misslyckats år efter år och bestämde mig sedan för att klippa av allt nästan :'D

Sv; ja, det ska bli underbart. Men ett litet tag tills dess nu ^^,

Svar: åh tack snälla! jag ska bara klippa av lite, det är nedan för midjan och jobbigt att ha utsläppt. :)
Pauline Hurtig

11 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Att kunna rita raka streck är en egenskap som är klart underskattad! :P

Svar: haha ja men verkligen!
Pauline Hurtig

12 Natalia:

Kul att läsa :D

Svar: vad roligt att höra :D
Pauline Hurtig

13 Alice:

Men vad vacker du är 😍

Svar: näen aw gud tack! :D
Pauline Hurtig

14 MALIN:

Vilken rolig utmaning :) Kram

15 Mirre:

Så fin du är, jättefin bild, samt rolig utmaning

Svar: åh tack så jättemycket!
Pauline Hurtig

16 Mirre:

Så fin du är, jättefin bild, samt rolig utmaning

17 Sara Ekman:

Kul att veta :D Fin bild!

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

18 A M:

Raka streck önskar jag att jag också va bra på haha :P
sv: Ja verkligen!
Kram

Svar: haha ja det är rätt bra att kunna ibland :D
Pauline Hurtig

19 ajlimullersandvik.blogg.se:

Så himla roligt! Jag är värdelös på att gissa tiden ;P

20 Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Verkligen så himla kul att få läsa! :D

Svar: men så kul att höra! :)
Pauline Hurtig

21 Anita:

Finis! :D

Svar: aw tack :D
Pauline Hurtig

22 Linda:

Härlig läsning <3

Svar: åh tack!
Pauline Hurtig

23 Ellen Gräntz:

Haha åh, det är ändå en så bra talang att ha - att kunna rita raka streck. Tror inte jag besitter den förmågan, hehe.

Svar: ja men faktiskt haha
Pauline Hurtig

24 Dixi Wonderland:

Gud vilken fin bild :D

Svar: åh tack så jättemycket!
Pauline Hurtig

25 Agnes:

Så himla vacker bild!

Svar: tusen tack!
Pauline Hurtig

26 Felicia:

vilket kul inlägg :D

Svar: vad kul att du tycker det :D
Pauline Hurtig

27 Bella:

Så kul att läsa!

http://nouw.com/bellss

Svar: vad roligt att höra!
Pauline Hurtig

28 Matilda Berlin:

Men åhhh vad kul att läsa!!! =) Jag instämmer helt i punkten om att se konstig ut i läppstift, haha!

Svar: vad roligt att du tycker det. haha åh, så synd!
Pauline Hurtig

29 Jasmine:

En så oerhört vacker bild på dig!

Kul att få läsa fem snabba fakta om dig.

(Sent) Svar: Tack för dina ord.

Kram

Svar: åh tack så jättemycket!
Pauline Hurtig

30 Bambi:

First of all så är bilden på dig SJUKT vacker!

Sen kan jag faktiskt relatera till nästan alla punkter. Förutom det där med raka streck. Mina streckgubbar liknar oftast kokt spaghetti

Svar: tack så jättemycket!
vad roligt, haha
Pauline Hurtig

Kommentera här: