Ryggskott

Igår fick jag ryggskott. Eller jag antar att det är det de är, jag har haft det tidigare och det känns likadant. Det kom plötsligt igår efter att jag suttit konstigt ett tag. Det gör så fruktansvärt ont i ländryggen, kan knappt röra mig utan att skrika till. Dock blir det bättre när jag rör mig så vi har faktiskt varit ute och gått, man ska ju försöka röra sig så gott de går. Men jag blir illamående av att det gör så ont. Inte så lätt heller när man har en otroligt mammig 10 månaders bebis på över 10 kg. Igår räckte det heller inte att jag var bredvid honom, han skulle vara i famnen heela tiden. Tror han kände att jag hade ont och därför ville vara extra nära, han är så himla fin. Jonas jobbar ikväll så mamma kommer snart hit och ska busa lite med Theodor ♥
 
Här var han 2 veckor gammal och lite lättare. Alltsåååå, så pluttis.
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Nej usch vad jobbigt och hoppas att det går över! <3 Kramis

Svar: ja :( tack!
Pauline Hurtig

2 Erika:

Ush :/ Hoppas det går över snabbt!

Svar: tack
Pauline Hurtig

3 Anonym:

Hoppas ryggen blir bättre för dig snart! Aj aj. Minns själv hur det var att bära på sonen när han gick över 10kg, inte det lättaste precis när de är såpass mammiga.

Svar: tack snälla! ja hujja, tur att de är mysigt!
Pauline Hurtig

4 Johanna Utterberg:

Ajajaj, det låter inte roligt! Hoppas det går över fort. <3

Svar: nä :( tack!
Pauline Hurtig

5 Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Men usch då, kram på dig! <3

Svar: ja :( kram!
Pauline Hurtig

6 Amanda CL:

Åh fy vad jobbigt! Hoppas det går över snabbt!
Kram

Svar: verkligen! tack :)
Pauline Hurtig

7 Natalia:

Men fy!! Krya på dig <3

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

8 Gabriella:

Såå fin bild, hoppas att ryggen blir bra fort!!

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

9 Jennifer Queen:

Åh hoppas det går över snart!!!

10 Ellen Gräntz:

Åh, hoppas ryggen blir bättre fort!
sv: Tack för dina alltid så fina kommentarer, blir SÅ glad! <3

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

11 Alice Lindström:

Hoppas din rygg blir bra fort!

12 Katta:

Usch vad jobbigt :( Hoppas att det går över snart! :)

Svar: jo :( tack
Pauline Hurtig

13 ajlimullersandvik.blogg.se:

men fy, stackare!! Krya på dig.

Svar: ja, tack snälla!
Pauline Hurtig

14 Louise:

Usch då krya!

15 Mirre - Sweetwords:

BQ får det ibland och vet ju hur ont han får, han kan typ inte röra sig, när det var som värst för honom så tog det nästan 10 min för honom att ta sig till toaletten osv =(

Krya på ryggen, jättejobbigt med ryggskott

Svar: ja rusch det är hemskt. tack!
Pauline Hurtig

16 MALIN:

Åh nej.... hoppas det går över! Kram

Svar: tack!
Pauline Hurtig

17 Carolina Thoor:

Men usch då... Hoppas att det snart blir bättre <3

Sv; ja, men visst. Sådana quiz kan vara roliga ibland om man arbetar inom vården som oss två :D

Svar: jo :/ tack!
Pauline Hurtig

18 Matilda Berlin:

Men fyyy! Hoppas det släpper snabbt! Kram <33

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

19 Bella:

Hoppas det bättrar sig snart, kram!

http://nouw.com/bellss

Svar: tack, kram
Pauline Hurtig

20 My:

Krya på dig!!

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

21 Dixi Wonderland:

Undra om det inte var det jag hade. Jag hade så ont att jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Kunde knappt gå på toa och att torka sig var omöjligt nästan. Min mamma gav mig en salva som heter Dermosil som fungerade väldigt bra. Typ som tigerbalsam men jag upplevde att denna hade mer effekt. Sen fick jag äta smärtstillande tabletter också :/ Hoppas verkligen att du blir bättre!

Svar: ursh ja det är hemskt! åh tack för tips, ska skriva upp de!
Pauline Hurtig

22 Nelly:

Usch och fy, det låter inget vidare! :( Krya!

Svar: nej :( tack!
Pauline Hurtig

23 Alice:

tråkigt! hoppas det blir bättre snart ☺️
sv: du får svar på den frågan i inlägget 😉

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

24 Jessica Högberg:

Fy så jobbigt, hoppas det går över fort!

Svar: jo tack!
Pauline Hurtig

25 Henrik Olsson:

Ajajaj! Hoppas att det går över fort!!

Svar: ja :( tack!
Pauline Hurtig

26 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

MEN fy det är hemskt :(. Jag får det lite då och då, det finns lite övningar på YT som visar tips som kiropraktor ger vid ryggskott. Kan rekommendera den saken. Kram!

Svar: Ja :( Tack för tips, har faktiskt provat göra några. Kram
Pauline Hurtig

Kommentera här: