Min första morsdag

 
Idag är det ju morsdag, min första, så fint det känns, jag älskar verkligen att vara mamma, hans mamma. Theodor hade på sig denna T-shirt som jag fick av Jonas  i födelsedagspresent förra året, så fint! Min underbara fina lilla tok till kille, tänk att jag får vara hans mamma.
  
 
Imorse blev jag väckt av mina underbara killar med superfina presenter, frukost på sängen och en egenplockad liten bukett, så fint. Jag är så tacksam för min fina lilla familj.
 
 
Till min och Jonas mamma hade jag gjort tavlor/kort med bild på första gången de höll i Theodor och hans handavtryck. Samt en nyckelring med 2 bilder på Theodor. Det fick också ett startpaket för 3 mammor via Unicef så att 3 andra mammor får det lite lättare.
 
Verkligen en fin första morsdag, men än är den inte slut för nu väntas lyxig tapas middag, mums.
Ha en fin kväll!
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Så himla mysigt med morsdag firande och så fina presenter du fick! <3 Kramis

Svar: verkligen :D
Pauline Hurtig

2 Alice Lindström:

Vad fina presenter du fick och söta saker du gav bort!

Svar: ja eller hur! tack så mycket :)
Pauline Hurtig

3 elin:

Vad fina presenter du fick och söta saker du gav bort! Hoppas du får en toppen bra kväll<3

Svar: absolut! åh tack :)
Pauline Hurtig

4 Natalia:

Åh så fint!

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

5 MoaKandelin:

Grattis till dig :)

Svar: tack så mycket :)
Pauline Hurtig

6 Days by Johanna:

Första morsdag är alltid speciellt <3

Svar: absolut!
Pauline Hurtig

7 LOuise:

Vilka fina presenter! :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

8 Gabriella :

Såå himla fint!

Svar: oja! :)
Pauline Hurtig

9 Linnéa:

Sååå mysiga bilder <3

Svar: tack snälla :)
Pauline Hurtig

10 Svärmor, farmor och mamma:

Tack för fina morsdagspresenter samt tack för ert besök idag <3

Svar: varsego :)
Pauline Hurtig

11 Nina Bergquist:

så gullig!!

12 Johanna Utterberg:

Men åh så fina presenter och vilken mysig första morsdag! :)

Svar: oja :D
Pauline Hurtig

13 Amanda CL:

Låter som en bra dag :) fina saker också
Kram

Svar: det var det :D
Pauline Hurtig

14 MALIN:

Men åh, vad mysigt! Fina fina du! Kram

Svar: oja! åh tack :)
Pauline Hurtig

15 Dixi Wonderland:

Kan tänka mig att ens första morsdag alltid är speciell :D

16 Mirre - Sweetwords:

Men waoow så fint du gjort, samt minns det var extra speciellt första ggn man firade morsdag =D

Du är utmanat hos mig ;D

Svar: åh tack snälla! :) ja verkligen, åh spännande :)
Pauline Hurtig

17 Matilda Berlin:

Men åhhh! Stort GRATTIS fining <33

Svar: tusen tack :D
Pauline Hurtig

18 Linda:

Åh så mysigt :-D

19 Linda:

Åh så mysigt :-D

Svar: oja!
Pauline Hurtig

20 corneliaeriksson.blogg.se:

Men så fint! Det var verkligen fina presenter du både fick och gav :)

Svar: absolut :D tack :)
Pauline Hurtig

21 Anita:

Grattis! <3

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

22 Jessica Högberg:

Oj oj vilken fin start på morsdagsfirandet!! Hoppas tapasen smakade ljuvligt

Svar: verkligen! det gjorde den :)
Pauline Hurtig

23 Bella:

Men så mysigt med första mors dag!

Svar: hihi ja!
Pauline Hurtig

24 Erika:

Måste vara magiskt att själv få bli firad den dagen! och så fina grejer ni gav bort :)

Svar: ja :D åh tack :)
Pauline Hurtig

25 Emma Broberg:

Så härligt att bli bortskämd <3

Svar: hihi ja!
Pauline Hurtig

26 Carolina Thoor:

Älskar tröjan. Vad roligt att få fira mors dag :D

Sv; tackar! Ja, det är det verkligen :D

Svar: jag med :D
Pauline Hurtig

27 Ellen Gräntz:

Men vilka fina grejer du fick! Bästa att bli väckt med frukost på sängen ju :)

Svar: ja men verkligen!
Pauline Hurtig

28 anniepie:

Så fina presenter och gott med frukost på sängen. :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

29 Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Låter verkligen supermysigt! :)

Svar: det var det! :)
Pauline Hurtig

30 ajlimullersandvik.blogg.se:

Åh vilken mysig Mors dag det verkar ha blivit för dig och de andra mödrarna :D

Svar: absolut :D
Pauline Hurtig

31 A M:

Gud så kul, fina bilder!
sv: Tack <3

Svar: ja, åh tack!
Pauline Hurtig

32 Celine:

Så fina presenter och så mysig dag du verkar haft!

Svar: ja verkligen :D
Pauline Hurtig

33 Ida Lindborg ♡:

Så fina presenter!:D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

34 eva linah:

va härligt!! <3

Svar: <3
Pauline Hurtig

35 Ida:

Mysigt och gulliga presenter :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

36 anneli:

Vad kul! måste kännas verkligen speciellt att få fira morsdag :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: