Blomsterkranssäsong

Idag var jag, Theodor och mamma in till stan för shopping. Jag lyckades få tag i ett par av de populära bikbokbyxorna, dom med högmidja och knytband om ni vet? En likadan blå onesie till Theodor i storlek 86 eftersom han växer så det knakar kommer han nog inte kunna ha den i 80 hela sommaren. Jag har även köpt rundstavar och tyg till att göra ett tipitält åt Theodor, samt en skattkista jag ska fixa upp som han ska få i 1årspresent. Och så köpte jag blomsterkransen ni ser nedan, och som jag skrev på instagram när jag la ut bilden så älskar jag verkligen att de börjar bli blomsterkranssäsong.
 

Kommentarer:

1 Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet:

Det är så fint med blomsterkransar :)

Svar: ja eller hur!
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Åh vad fin du är! <3 Kramis

Svar: åh tack snälla!
Pauline Hurtig

3 Celine:

Gud så fin du är!

Svar: näpen aw! tack snälla :)
Pauline Hurtig

4 ajlimullersandvik.blogg.se:

men åh så himla mysigt :D

5 Gabriella :

Mysigt med stan, fina du! :D

Svar: ja! åh tack :)
Pauline Hurtig

6 Carro:

Men så fint :)

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

7 Alice Lindström:

Älskar också att blomkrans säsongen är tillbaka!

Svar: ja, underbart!
Pauline Hurtig

8 Johanna Utterberg:

Vad kul med massa nytt! :) Och så fin blomsterkrans!! :D

Svar: ja :D visst är den!
Pauline Hurtig

9 Mirre:

Så mysigt och jag tänker nog också göra mig en krans till midsommar sedan =D

Svar: ja :) det kommer jag också att göra, då gör jag nog en egen, men jag har blomkrans rätt ofta som är köpte, tycker det är så snyggt!
Pauline Hurtig

10 Mirre:

Så mysigt och jag tänker nog också göra mig en krans till midsommar sedan =D

11 Mirre:

Så mysigt och jag tänker nog också göra mig en krans till midsommar sedan =D

12 Natalia:

Så vacker! :)

Svar: åh tack så mycket!
Pauline Hurtig

13 Sara Ekman:

Åh så fin krans <3

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

14 Erika:

Vilka bra saker du fick med dig :) och så fin bild på dig!

Svar: ja :D tack snälla du :)
Pauline Hurtig

15 Ida:

Åh så fin bild på dej :)

Svar: tack så jättemycket!
Pauline Hurtig

16 Bella:

Så fin du är!

http://nouw.com/bellss

Svar: åh tack!
Pauline Hurtig

17 Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Vackra du! Lät som en riktigt lyckad shoppingdag! :)

Svar: aw tusen tack! ja verkligen :)
Pauline Hurtig

18 Amanda Lindstrand:

Vad fin du är!
Jag vill också kunna göra en egen :D

Svar: aw tack! denna är köpt :)
Pauline Hurtig

19 Matilda Berlin:

Men guuu vilken fantastiskt fin bild på dig <33

Svar: åh tusen tack :D
Pauline Hurtig

20 Dixi Wonderland:

Jag ska göra en sjukt fin midsommarkrans detta året. Längtar såååå mycket :D

Svar: vad roligt, de ska jag med!
Pauline Hurtig

21 Emma Broberg:

SÅ fin!

Svar: åh tack så mycket gulliga du!
Pauline Hurtig

22 Ida Lindborg ♡:

Åh så fin!

Svar: aw tack!
Pauline Hurtig

23 Henrik Olsson:

Jättefint :)

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

24 Days by Johanna:

Finis <3

Oj,vad han växer vi har precis börjat med 92 till Hugo, men jag är kort och Erik tog skutt först när han gick gymnasiet, så hugo gör väl som sin pappa :)

Svar: tack <3 ja han är stor! både jag och Jonas är rätt korta så han lär gå om oss tidigt! :)
Pauline Hurtig

25 My:

Så fint :D

Svar: tack!
Pauline Hurtig

26 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Åh så fin du är :). Älskar såna där kransar, har köpt en egen fast i höstas. hehe tänkte ha på midsommar :-p

Svar: åh tack snälla! vad roligt, jag har de lite dådå, tycker det är så fint :)
Pauline Hurtig

27 Corina:

Fin bild :)

Svar: Tack snälla!
Pauline Hurtig

Kommentera här: