Typ halv sex hos oss

Jag har ju berättat om att vi och några vänner har börjat ett "halv åtta hos mig" liknande koncept som vi kallar "typ halv sex hos mig". Det innebär helt enkelt att vi bjudar varandra på 3 rättersmiddagar. Vi ger än så länge inga poäng utan bara umgås och äter gott, så roligt och mysigt! Hur som helst stod vi för det igår och det blev mycket lyckat.
 
Här ser ni då menyn, lite grekland inspererat. Och som fördrinkar gjorde Jonas personliga drinkar, riktade till var och en. Vi är egentligen 6 + Theodor men Pelle och Anna kunde inte igår.
 
Förrätten.
 
Huvudrätt och efterrätt.
 
Allt var så gott och det var supertrevligt, älskar verkligen att vi gör detta.

Kommentarer:

1 Susanna:

Vilken himla kul grej! :D Ska jag föreslå för mina vänner :)

Svar: ja :D super kul!
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Åh vad mysigt att ni kör halv sex hos mig! Kramis

Svar: ja super mysigt!
Pauline Hurtig

3 carolines:

Vilket mysigt koncept! :) Kram

Svar: verkligen :D
Pauline Hurtig

4 A M:

Wow vilka drinkar, mysigt!
sv: Ja jättegott! :D Tack <3
Kram

Svar: hihi ja :D så goa!
Pauline Hurtig

5 Mirre - Sweetwords:

Men oh vilken rolig ide´och så mysigt, det ska jag nog anama tror jag =D

Svar: ja verkligen, gör det!
Pauline Hurtig

6 Bella:

Åh vad mysigt!

7 Oliwia:

Ser ju riktigt riktigt gott ut! :D

Svar: det var det också :)
Pauline Hurtig

8 jessy:

Va mysigt :D kram

9 MALIN:

Vad roligt! Detta vill jag också göra! Kram

Svar: ja super kul!
Pauline Hurtig

10 Erika:

Så gott allt såg ut :)

Svar: tack det var det!
Pauline Hurtig

11 Ellen Gräntz:

Men åh vad mysigt!! Och vad god maten såg ut. Måste införa detta med mina vänner.

Svar: oja! gör det :D
Pauline Hurtig

12 Johanna Utterberg:

Så roligt att ni gör det och vad gott allt såg ut! :D

Svar: ja :D tack!
Pauline Hurtig

13 sandra:

mysigt!

14 Gabriella :

Åh såå trevligt!!

15 Beatrice:

Nää, vad mysigt!! Kanske något man själv borde göra? Kul! :D

Svar: verkligen, det tycker jag!
Pauline Hurtig

16 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Åh vilken mysig ide :)

17 Sara Ekman:

Men åh vad kul, och det ser jättegott ut :D

18 My:

Åh vad roligt :D

19 Ronja :

Så himla fint och gott det såg ut 😃😍 Ni såg ut att ha det trevligt! Ses på torsdag 😘

Svar: tack :D det gör vi :)
Pauline Hurtig

20 Jasmine:

Vilken häftig ide och så gott det såg ut :D

21 ajlimullersandvik.blogg.se:

Men Gud, såååå kul, önskar att jag hade något sådant :-)

22 Linda:

Men wow vilken mysig idé <3

Svar: eller hur!
Pauline Hurtig

23 Mirjam Therese:

Hahaha, jag älskar namnet "typ halv sex hos mig". Känns som en så himla sann reflektion av verkligheten där det alltid blir lite ungefär tiden man sa och det inte gör så mycket utan det istället blir fint med folk som kommer lite när som :) Ser ut att ha varit en jättemysig kväll!

Svar: haha ja men eller hur! :D det var det :)
Pauline Hurtig

24 Dixi Wonderland:

Men vart är min inbjudan? :( Ser ju så galet gott ut att jag också vill smaka ;D

Svar: kommer du till Luleå så är du så välkommen :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: