Shoppingdag med mamma

Idag stog det shopping och lunch med mamma i kalendern. Mamma är ledig idag eftersom hennes kattunge Luna kastrerats (på kvinnodagen av alla dagar, haha, men det är ju de bästa för henne). Så då passa jag och mamma på att shoppa under tiden. Så jag promenerade in till stan med en sovande Theodor i vagnen, som fortsatte sova så mamma och mormor kunda shoppa massor.
 
 
När vi skulle äta lunchbuffé vaknade Theodor, han älskar att vara på resturang och kolla på folk. Det var så gott och mysigt. Sedan for mamma och hämtade Luna (allt hade gått bra) och Theodor och jag promenerade hem. Jag tänkte ta och visa er några av köpen.
 
 
Onepiece från newbie till Theodor i nästa storlek.
 
 
Mamma köpte denna fina overall från newbie till Theodor att ha som vår och höstoverall. 
 
 
Jag hittade denna underbara bomberjacka till mig. Jag hade ingen mellanjacka så blev så glad att jag hittade denna i underbara färgen rosa!
 
 
Jag lämnade in 5 burkar på lush och fick en ansiktskräm. Älskar deras nya påse!
 
 
Och så köpte jag Theodors första par skor. Såååå söta. Storlek 21 av märket Kavat från Polarn och Pyret.

Kommentarer:

1 jessy:

Va mysigt :D

Svar: ja jätte!
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Vad skönt att det gick bra för Luna och så mycket fint du shoppade! <3 Kramis

Svar: ja :) eller hur!
Pauline Hurtig

3 Ellen Gräntz:

Så fina plagg du hittade, både till dig och Theodor! Älskar din jacka, vill också köpa en massa ljusrosa plagg till våren.

Svar: ja :D så fint med ljusrosa!
Pauline Hurtig

4 Celine:

Låter supermysigt! Och så mycket fint ni hittade!

Svar: det var det! ja så nöjd :)
Pauline Hurtig

5 Gabriella :

Åh så mysigt!!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

6 Mirre - Sweetwords:

Så mysig dag, och fint du shoppat

Svar: oja! tack :)
Pauline Hurtig

7 Tilda Barkselius:

Åh vad mysigt med en shoppingdag!

Svar: oja!
Pauline Hurtig

8 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare & doula ★:

Men du så härligt att shoppa :D. Skönt också att katten blev kastrerad, sånt är ändå bra :)

Svar: ja :D ja verkligen!
Pauline Hurtig

9 Days by Johanna:

Vilken härlig stund ni hade! Så fina köp du gjorde!

Svar: absolut! tack :)
Pauline Hurtig

10 Jessica Högberg:

oj vilka härliga inköp! mamma mys är inte fel

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

11 Amanda Forsman:

Så mysigt :)

Svar: jätte!
Pauline Hurtig

12 Dixi Wonderland:

Jag spenderade också tid med min mamma idag :) Såna dagar behövs!

Svar: ja verkligen, så härligt!
Pauline Hurtig

13 SOFIA:

Skorna, så söta och små!! <3

Svar: jaaaaa :D
Pauline Hurtig

14 MALIN:

Vad mysigt :) Kram

Svar: oja!
Pauline Hurtig

15 Carro:

Åh så mysigt och fina kläder :)

Svar: verkligen, tack!
Pauline Hurtig

16 Linda:

vilken mysig dag :-)

Svar: oja!
Pauline Hurtig

17 Therese Bjärstig:

Vilken härlig shopping! Snygg jacka och skönt det gick bra med Luna 💕

Svar: ja :) tack! verkligen.
Pauline Hurtig

18 Anita:

Massa fint :D

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

19 A M:

Åh så mysigt! Fina bilder och plagg!
sv; Ja det var det! :D <3
Kram

Svar: ja :D tack!
Pauline Hurtig

20 Frida:

Ååh vad mysigt och vilka härliga bilder :)

Svar: oja, åh tack!
Pauline Hurtig

21 Carolina Thoor:

Åh vad mysigt med en mor- och dotter dag och vilka fina saker du fick med dig hem!

Sv; kul att du gissade. Det rätta svaret dyker upp på måndag med även ny fråga, hihi :D

Svar: mor - dotter och son dag :D tack!
Pauline Hurtig

22 LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior:

Åh vad mycket fint du shoppade! Älskar bomberjackan!

Svar: ja :D tack jag med!
Pauline Hurtig

23 Henrik Olsson:

Du hittade mycket fint till honom! :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

24 Annsoh:

Jätte fina bilder! så fina skor!!! :) Hoppas du har en bra dag!

Svar: tack så mycket! åh tack detsamma :)
Pauline Hurtig

25 Johanna Utterberg:

Åh vad mysigt med en shoppingdag med mamsen och vilka fina köp du gjorde!! :)

Svar: oja! tack :)
Pauline Hurtig

26 Angelica:

Låter sååå mysigt!

Svar: det var det!
Pauline Hurtig

27 Ida:

Fin jacka du hittade :)

Svar: ja :D tack!
Pauline Hurtig

28 sandra:

mysigt!

29 Erika:

Vilka superfina köp du gjorde. Älskar Kavat-skorna!

Svar: tack :) ja jag med!
Pauline Hurtig

30 Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh så fina fynd du gjorde! :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

31 Veronica Möller:

Alltid roligt med shopping! Fina plagg du fyndade! :) Kram! ♡

Svar: oja! tack :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: