Ny "skötväska"

Det börjar verkligen vara dags för oss att ändra om till sittvagn för Theodor. Men jag har velat dra på det så länge som möjligt. Kände även att vi behövde en annan skötväska, vi har ju haft denna som min mamma gjort. Och den har verkligen varit så bra. Men nu känner jag mer behov av att snabbt få upp något samt kunna ha lite större grejer, som mugg och tallrik. Jag gick då in på Accent här om dagen och hittade denna från Don Donna som jag föll pladask för. Det är egenligen inte en skötväska men funkar så bra till det. 2 stora fack och 1 litet, färgen är som vitrosa och så snygg, matchar våran blågrå skinnvagn så bra! Ni hittar den här. bilden har jag lånat från accent.
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Den där väskan kommer att bli jättebra och så himla fin den är! <3 Kramis

Svar: ja den är perfekt! tack :)
Pauline Hurtig

2 MALIN:

Har själv kikat på den väskan! Den är jättefin! Kram

Svar: vad kul! ja visst är den :)
Pauline Hurtig

3 Natalia:

Jättefin :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

4 J:

Superfin!!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

5 Carolina Thoor:

Din mammas skötväska var ju hur fin som helst! Men förstår då man vill ha en ny och den här var inte alltför dum :D

Sv; tackar! :)

Svar: ja den har varit så bra och fin, men behovet har helt enkelt ändrats.
Pauline Hurtig

6 Johanna Utterberg:

Superfin väska ju!! :)

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

7 Veronica Möller:

Vad fin den var och jag älskar färgen på den! :) Kram! ♡

Svar: tack, ja jag med!
Pauline Hurtig

8 guccimamma:

vad fin väska!

kram

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

9 sandra:

nice!

10 Amanda Jona [SPONTAN]:

Den är verkligen superfin! :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

11 Mirre - Sweetwords:

Så fin väska din mamma hade gjort, toppen. Samt så fin denna väskan var =D

Svar: ja eller hur! tack :)
Pauline Hurtig

12 Ida:

Så fin :)

13 Erika:

Den var verkligen jättesnygg :)

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

14 Days by Johanna:

jätte snygg väska.

Svar: tack!
Pauline Hurtig

15 Jessica Högberg:

Snyggaste skötväskan kommer du ha!

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

16 Gabriella :

Såå fin!!

17 Tilda Barkselius:

Men så fin!!

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

18 Henrik Olsson:

Den var fin :)

Svar: tack!
Pauline Hurtig

19 Ida Lindborg ♡:

Så fin!:)

20 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Åh så fin den är :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: