Igårkväll

 Jonas jobbade igårkväll så när Theodor var nattad la jag på en ansiktsmask, öppande en påse chips och började på en ny bok. Ibland mår jag inte så bra av Therese Lindgren. Jag har hört så mycket bra om den och jag kan hittills bara hålla med. Tycker den är lättsamt skriven om ett viktigt ämne.

Jag har ganska just börjat kolla på youtube (100 år efter I know) herregud så kul det är, finns ju massa roliga och bra att kolla på. Therese är hittills min favorit, tycker hon tar upp bra ämnen och att hon är så gullig och härlig.

Kommentarer:

1 MALIN:

Vad gott med chips! Mums! Kram

Svar: ja supergott!
Pauline Hurtig

2 Dixi Wonderland:

Den boken är grym så det ska bli väldigt kul att läsa hennes nästa bok :)

Svar: vad kul!
Pauline Hurtig

3 Carolina Thoor:

Jag är sugen på att läsa den där boken faktiskt, den verkar riktigt bra. Väntar bara på att den ska komma ut i pocket, för uppskattar sådana böcker mer! :)

Sv; tackar! Ja, oerhört konstigt. Inte undra på om man känner sig sjuk osv osv då vädret är såhär pass konstigt :P

Svar: ja hitills är dem bra :) ja jag tänkte det med men fick låna en :D
Pauline Hurtig

4 A M:

Åh jag tittar på youtube hela tiden haha, jag gillar lakidoris! :D
sv: Du får lära dig att gilla det hihi, det är ju så himla gott!
Kram, hoppas du får en fin helg!

Svar: Ja fick henne visad för mig igår, hon var kul!
Pauline Hurtig

5 corneliaeriksson.blogg.se:

Ser mysigt ut!

Svar: det var det :)
Pauline Hurtig

6 LIL BABUSTYLE - Chronic pain warrior:

Har hört mycke bra om den boken! Men helt ärligt vet jag inte ens vem hon är.. haha.

Svar: Hon är ju då en youtube :)
Pauline Hurtig

7 Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Vilken bra kväll! :) Hennes bok är verkligen så bra!

Svar: absolut! ja ser framemot att få läsa mera i den :)
Pauline Hurtig

8 Johanna Utterberg:

Vilken myskväll du fick till! :)

Svar: oja! :)
Pauline Hurtig

9 Emma Grann Fotografi:

Vill verkligen läsa den boken!

Svar: ja hitills är den väldigt bra :)
Pauline Hurtig

10 Fanny:

åh den boken är superbra!!


sv: Jag skulle föredra att lyssna på Mordpodden på dagen! Den kan vara ganska kuslig ibland... De beskriver allt i minsta detalj så :-( Börja lyssna på dagen iallafall!! :D

Svar: vad bra :D

okej ja ska prova :D
Pauline Hurtig

11 Netti Starby:

Åh vad mysigt med egen tid och den där boken är jag så himla nyfiken på! <3 Kramis

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

12 Bella:

Låter som en mysig kväll!

Svar: det var det!
Pauline Hurtig

13 Henrik Olsson:

Youtube är alltid kul att kolla in :)

14 Henrietta:

Hörde också på den boken som ljudbok, så bra!

15 Mirjam Therese:

Jag har också hört väldigt mycket bra om den boken! Hoppas att resten av boken är bra också! :)

Svar: ja tror det :D
Pauline Hurtig

16 Jessica Högberg:

har oxå hört mycket bra om den!

17 Mirre:

Så mysigt du fick

18 Veronica Möller:

Åh dom chipsen är goda! Mums. :) Kram! ♡

Svar: ja verkligen! :)
Pauline Hurtig

19 Erika:

Ja där finns verkligen hur mycket som helst på youtube :)

20 Gabriella :

Åh visst är det roligt med youtube, underbart med ansiktsmask!!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

21 Katta:

Ja Therese är så härlig! Älskar hennes vloggar :)

Svar: jag med :D
Pauline Hurtig

22 J:

Mysigt!!

23 Emmelie:

Funderar också på att läsa den boken! :D

Svar: än så länge tycker jag att den är jättebra :)
Pauline Hurtig

24 Amanda Jona [SPONTAN]:

Låter som en så bra kväll ju! Jag är ännu mer efter för jag
har fortfarande inte fastnat för YouTube ;)

Svar: det var det! skönt att jag inte var sist ;)
Pauline Hurtig

25 A W:

Boken är verkligen otroligt bra!

26 Boel:

Låter super mysigt :D måste läsa den boken! Lyssnar på Therese och hennes bästa kompis Zätas podcast. Super bra!

Svar: det var det! ja det gör jag med :) så bra!
Pauline Hurtig

27 Linda:

Åh så mys!!

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

28 carolines:

Åh jag vill så gärna läsa den boken! Den verkar bra!

Svar: hitils är den jätte bra :)
Pauline Hurtig

29 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Har också den boken, men inte läst den ännu :). Ska bli min sommarbok tänkte jag :).

Gillade dock Therese bättre förut, nu är hon inte lika rolig längre tycker jag. Däremot gillar jag Helen Torsgården :)

Svar: vad kul! :) jaså, jag gillar henne!
Pauline Hurtig

Kommentera här: