Vi säljer vår underbara lägenhet!

Vi har skaffat oss ett nytt boende som jag kommer berätta mer om senare. Så nu är det dags för oss att sälja vår underbara lägenhet på Krongårdsringen. Det är med blandade känslor. Jag älskar verkligen vår lägenhet och trivs så bra, vårat första "flytta hemifrån hem" och Theodors allra första hem, där han kröp första gången, tog sina första steg, ja massor har hänt där. Men det känns såklart riktigt roligt och spännande det som väntar också. Det känns som nästa steget vi vill ta och så himla kul! 
 
Vill du eller någon du känner köpa en fin lägenget i Luleå är denna verkligen ett tips. Det är en väldigt ljus och fräsch 3a medgångavsånd till stan och bara några meter till coop. Länk till Hemnet, där finns ännu fler bilder och information, samt intresseanmälan.
 
 Bilderna är tagna från hemnet.

Kommentarer:

1 Days by Johanna:

Så fint. Alltid med blandade känslor man säljer en lägenhet :) Kände så när jag sålde min lägenhet för bli sambo med Erik. Kul med nytt boende!

Svar: tack! ja men verkligen
Pauline Hurtig

2 Amanda:

Så fint ni har det, förstår att det är jobbigt men det blir bra ska du se! :)

Svar: tack så mycket! ja det kommer bli jättebra :)
Pauline Hurtig

3 MALIN:

Så himla fin lägenhet! Kram

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

4 Gabriella :

Såå fint, spännande med ett nytt boende!!

Svar: tack! oja :D
Pauline Hurtig

5 Netti Starby:

Så himla fint och hoppas att allt går bra! <3 Kramis

Svar: tack! ja det hoppas jag med :)
Pauline Hurtig

6 Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Sjukt fin lägenhet ni säljer! :)

Svar: åh tacks å mycket!
Pauline Hurtig

7 Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv :

Så fint! Jag är säker på att nya hemmet kommer bli toppen <3

Svar: tack! ja det tror jag med :)
Pauline Hurtig

8 Liene Svärd:

Jättefin lägenhet. Hoppas ni får tag på bra kund :)

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

9 Mirre:

Jättefin lgh förstår det är blandade känslor, men förmodligen är det då dags för nästa steg

Svar: tack! ja men verkligen
Pauline Hurtig

10 Anna:

Jättefin lägenhet! :)

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

11 Carolina Thoor:

Om jag hade planer på att bo i Luleå, hade den här lägenheten inte suttit fel. Den är hur fin som helst och ser riktigt bra planerad ut. Synd att ni behöver flytta ifrån den, men kul med nästa steg som du skrev :D

Sv; åh tack ska du ha :D 💕

Svar: tack så mycket! ja precis, det är dags :)
Pauline Hurtig

12 Natalia:

Alltså så fin :D

Svar: tack så mycket :D
Pauline Hurtig

13 Heléna:

Ni bor verkligen superfint! Hoppas ni kommer få det lika fint dit ni flyttar :D Kram <3

Svar: åh tusen tack! ja det är jag säker på!
Pauline Hurtig

14 Linda:

Det ser väldigt fint ut <3

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

15 My:

Så himla fin! Tråkigt att ni ska sälja men blir nog kanon med det nya :D

Svar: tack! ja det är som sagt blandade känslor..
Pauline Hurtig

16 Bella:

Men åh så fint!

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

17 ajlimullersandvik.blogg.se:

Gud så fint ni bor, det går säkert lätt att få sålt :)

Svar: åh tack! ja det ska nog inte vara något problem :D
Pauline Hurtig

18 Jessica Högberg:

Men så roligt!! Jag gissar på hus...;)

Svar: hihi :D
Pauline Hurtig

19 Matilda Berlin:

Men åhh så fint ni har det! Hoppas försäljningen går bra <3

Svar: tack så jättemycket!
Pauline Hurtig

20 Dixi Wonderland:

Spännande att få se hur ni bott :D Lycka till med försäljningen.

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

21 Johanna Utterberg:

Men åh så spännande med nästa steg! Vilken fin lägenhet ni har bott i tills nu, kul och se bilder! :)

Svar: oja :D
Pauline Hurtig

22 corneliaeriksson.blogg.se:

Förstår att det är blandade känslor, så var det för oss också. Men det blir nog bra! :)

Svar: ja det blir nog lätt så. ja gud ja :D
Pauline Hurtig

23 Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Men åh så spännande, lycka till med allting! :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

24 Nina Bergquist:

Jag förstår precis. Vi vill ha något större, men det gnager i mig att leta. För jag trivs så bra här!

Svar: ja vi gjorde det snabbt!
Pauline Hurtig

Kommentera här: